[APARATIĆ ZA ZUBE] Fiksni ortodontski aparatić za jednu čeljust uz uključene sve preglede, čišćenje kamenca, poliranje i pjeskarenje za 4.250 kn!

25% popusta za drugu čeljust u ordinaciji + iTop edukacija i besplatna RTG dijagnostika

Fiksni ortodontski aparatić za jednu čeljust

Pogledaj iskustva drugih »

	            
Fiksni ortodontski aparatić za jednu čeljust
Fiksni ortodontski aparatić za jednu čeljust - slika 2
Fiksni ortodontski aparatić za jednu čeljust - slika 3
-35%
Možete uplatiti samo karticama + American Expressom, PBZ Visom, PBZ Maestrom i Dinersom do 6 rata

 
 
  • Ponuda uključuje:
    - postavljanje konvencionalnog metalnog fiksnog aparatića na jednoj čeljusti
    - kontrole od početka pa do kraja terapije
    - čišćenje zubnog kamenca s poliranjem i pjeskarenjem prije početka terapije
    - iTop edukaciju o oralnoj higijeni u trajanju od 45 minuta (uključujući Curaprox ultrasoft četkicu, Curaprox single četkicu i set interdentalnih četkica)
    - RTG snimku prije i nakon terapije u Stomatološkoj ordinaciji Čotić
  • Dodatne pogodnosti:
    - 25% popusta na redovnu cijenu aparatića za drugu čeljust direktno u ordinaciji
  • Poželjno je da se prije kupovine ponude dođe na besplatnu konzultaciju u ordinaciju
  • Terapiju vodi Dinko Čotić, dr.med.dent., a lijevo pročitajte više o njemu
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • Moguće nadoplate:
    - dodatna RTG dijagnostika (1-2 ortopana tijekom terapije radi kontrole pomaka zuba)
    - dodatne elemente koji su u nekim rijetkim slučajevima potrebni (mini implantati, palatinalni luk, sustavi za pomak kutnjaka prema naprijed ili straga)
    - retainer nakon završetka fiksne terapije (500 kn po čeljusti)
    - nadoplata za estetske bravice 3.000kn
  • Marke aparatića: American Orthodontics Forestadent, Ormco, Dentsply, Ortho Classic
  • Rok iskoristivosti: 9.9.2018.
  • Termin je potrebno prethodno rezervirati
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48h ranije
  • Možete kupiti 1 ponudu na svoje ime
  • Radno vrijeme:
    pon, čet, pet: popodne po dogovoru
    uto i sri: ujutro po dogovoru
  • Ponudu koristite uz predočenje isprintane potvrde koja se nalazi na vašem profilu pod „moje kupovine“
  • Posjetite Facebook stranicu ordinacije
  • U slučaju nezadovoljstva nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti partneru
  • U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Detalji ponude
  • Ponudu koristite uz predočenje isprintane potvrde koja se nalazi na vašem profilu pod „moje kupovine“
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na info@ponudadana.hr
  • Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
  • Ukoliko trebate R1 račun molimo da isti zatražite od pružatelja usluge prije izdavanja računa
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Navedene akcijske cijene ponude vrijede isključivo kupovinom ponude preko portala PonudaDana.hr, u protivnom se za ponudu plaća njena redovna cijena te popust ne vrijedi
  • Posjetite naš
    Facebook PonudaDana
Stomatološka ordinacija Čotić

Stomatološku ordinaciju čini tim čiji su članovi Jasna Čotić, dr.dent.med., spec. ortodont, Dinko Čotić, dr.dent.med. i Tihana De Villa, medicinska sestra.

Jasna Čotić, dr.dent.med., spec. ortodont rođena je 1957. godine, pohađala je Osnovnu školu Augusta Šenoe, V. gimnaziju te upisala Stomatološki fakultet sveučilišta u Zagrebu 1976. godine. Diplomirala je 1982. godine s odličnim uspjehom.
1992. godine kreće na specijalizaciju iz ortodoncije, koju završava 1995. godine.
1983. se zapošljava na Stomatološkoj poliklinici u Zagrebu gdje radi do 2000. godine. Tada otvara privatnu praksu koja se od 2003. godine nalazi u Čerininoj ulici broj 21.

Dinko Čotić, dr.dent.med. rođen je u Zagrebu 1981. godine, pohađao osnovnu školu Josipa Račića, XI. gimnaziju te upisao Stomatološki fakultet sveučilišta u Zagrebu 2000. godine. Diplomirao je na temu "Radiografske metode u stomatologiji" 2008. godine s odličnim uspjehom.
Osim sveukupnog znanja i vještina doktora dentalne medicine, posebnu pažnju pokazuje prema minimalno invazivnim zahvatima te estetici lica i funkciji stomatognatog sustava. Također, poznaje ortodonciju u praksi.

ordinacija

Fiksni aparatić

Zubi često nisu smješteni onako kako bi to bilo idealno. Različiti su faktori koji dovode do njihovog ovakvog ili onakvog smještaja, položaja, usmjerenosti. Fiksni se aparat sastoji od bravice, žice po kojoj bravice klize i vezivnog sredstva (gumice, žičice) koje vežu žicu uz bravicu. Ovaj oblik terapije je brži i efikasniji (za većinu) od terapije mobilnim aparatom, no ima i ovdje jedna bitna činjenica za naglasiti: nakon skidanja fiksnog aparata terapija ne završava. Još neko vrijeme je potrebno održavati dobiveno stanje u čeljustima nekim od oblika retainera. Retaineri mogu biti slični mobilnim aparatima, ili prozirne pločice, ili fiksna žica na stražnjoj strani zuba.

Bol je izraženija nego kod mobilnog, traje individualno (1-7 dana najčešće), a pojačava se kod svake promjene žice; po potrebi uzeti nešto protiv bolova što se i inače uzima. Privremeni gubitak normalnog zagriza – zubi se miču, kako u gornjoj tako i u donjoj čeljusti, te dolazi do izostanka čvrstog zagriza potrebno je duže vrijeme i dodatan trud kako bi se usvojile nove navike vezane uz pranje zuba; posebno se pere dio iznad i dio ispod žice, a povećanu pažnju potrebno je usmjeriti na higijenu zubnog mesa.

Čišćenje zubnog kamenca bezbolan je postupak kojim se sa zubi uklanjaju naslage kao što su kamenac, plak te pigmentacije od hrane i pušenja.

Pjeskarenje je još jedna od tehnika čišćenja zubi. Izvodi se uz pomoć aparata koji pod tlakom izbacuje sitna zrnca pijeska.Dobro je za uklanjanje žutih i tamnih mrlja na zubima.

Pogledajte komentare zadovoljnih korisnika:

"Stomatolog jako ljubazan i susretljiv, odlično napravljeno čišćenje i postava aparatića, održao edukaciju kako održavati higijenu i sve u vezi ortodontskog aparatića, jako zadovoljna i preporučujem!" - Tea

"Za kćer sam kupila ponudu dana i jako je zadovoljna." - Jelena

"Izvrsno!!! Prepooručujem." - Silvana

"Zubar Dinko Čotić je fenomenalan :)" - Irena

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!


Pričekaj trenutak...

Iskustva:

Stomatološka ordinacija Čotić
Čerinina 21, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 095 9269 477
E-mail:

Detalji o partnerovom sjedištu:
Privatna specijalistička stomatološka ordinacija za ortodonciju Jasna Čotić dr.stom. spec. ortodnot Zagreb, Čerinina 21/prizemlje
Čerinina 21, Zagreb

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom “Moje kupovine” u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na “Prikaži detalje” otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Vrh stranice