[DERMALOGICA ProSkin 60] Personalizirani tretman lica uz analizu kože, radiofrekvenciju, dvostruko čišćenje, serum, 3 maske i piling za 199 kn!

Tretman izvodi stručni terapeut koji prema tipu kože na licu mjesta izrađuje individualnu njegu

Personalizirani Dermalogica ProSkin 60 tretman lica za 199 kn!

Pogledaj iskustva drugih »

	            
Personalizirani Dermalogica ProSkin 60 tretman lica za 199 kn!
Personalizirani Dermalogica ProSkin 60 tretman lica za 199 kn! - slika 2
Personalizirani Dermalogica ProSkin 60 tretman lica za 199 kn! - slika 3
Personalizirani Dermalogica ProSkin 60 tretman lica za 199 kn! - slika 4
Personalizirani Dermalogica ProSkin 60 tretman lica za 199 kn! - slika 5
Personalizirani Dermalogica ProSkin 60 tretman lica za 199 kn! - slika 6
Personalizirani Dermalogica ProSkin 60 tretman lica za 199 kn! - slika 7
-50%
Možete uplatiti samo karticama + American Expressom, PBZ Visom, PBZ Maestrom i Dinersom do 2 rate

 
 
  • Ponuda uključuje:
    Dermalogica ProSkin 60 - personalizirani tretman njege lica u Wellness centru Residence koji se nalazi u sklopu Hotela Residence***
  • Tretman uključuje: analizu kože, radiofrekvenciju (10 min), dvostruko čišćenje, kombinaciju različitih pilinga (jačina ovisi o stanju kože), masažu kremom i uljima, serum i tri vrste maski
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • Rok iskoristivosti: 1.12.2018.
  • Tretman izvode Dermalogica specijalisti
  • Prema rezultatima analize kože, terapeut bira Dermalogica proizvode te izrađuje personalizirani tretman njege
  • Trajanje tretmana: 60 minuta
  • Tretman se preporučuje za sve tipove kože
  • Ponuda je namijenjena ženama i muškarcima
  • Termin je potrebno rezervirati minimalno 5 dana ranije isključivo telefonski na
    01 6441 780 ili 097 7638 105
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48h ranije
  • Ukoliko na dogovoreni termin kasnite dulje od 15 minuta, tretman neće biti moguće odraditi
  • Radno vrijeme:
    pon - pet: 9h - 20h
    sub: 10h - 16h
  • U slučaju nezadovoljstva, nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge
  • U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Detalji ponude
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na info@ponudadana.hr
  • Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
  • Ukoliko trebate R1 račun molimo da isti zatražite od pružatelja usluge prije izdavanja računa
  • Možete kupiti 1 ponudu na svoje ime
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Navedene akcijske cijene ponude vrijede isključivo kupovinom ponude preko portala PonudaDana.hr, u protivnom se za ponudu plaća njena redovna cijena te popust ne vrijedi
  • Posjetite naš
    Facebook PonudaDana
Personalizirana njega lica uz Dermalogica ProSkin tretman!

Luksuzni Dermalogica tretman namijenjen je upravo vama! Bez obzira je li vaša koža dehidrirana, bez sjaja ili imate problema s aknama, ProSkin tretman će pomoći u rješavanju tih problema zato što je prilagođen baš vašoj koži.

Provedite šezdeset minuta u rukama stručnog terapeuta koji ne samo da će personalizirati tretman kože samo za vas, nego će i umiriti vaš um i smiriti tijelo u svijetu opuštanja. Tretman se izvodi u senzorskom okruženju napravljenom za opuštanje. Potpuno je prilagođen vašoj koži i uvijek različit.

Vaš Dermalogica ProSkin tretman:

Tretman započinje razgovorom s terapeutom prilikom kojeg će se utvrditi koji su vaši specifični problemi. Također će se razgovarati o vašem životnom stilu kako bi se utvrdili mogući uzroci problema s kožom, a terapeut će vam prema potrebi preporučiti daljnje postupke i preparate koji će pomoći u uklanjanju problema i poboljšanju kože lica.

Potom slijedi dvostruko čišćenje lica kojim se uklanja sva šminka i nečistoće kako bi se koža pripremila za stručnu analizu.

Analiza kože daje detaljne informacije o njenom stanju što omogućuje personalizaciju proizvoda koji će se koristiti tijekom tretmana. Radi se o revolucionarnom pristupu analizi kože koji je stvoren na The International Dermal Instituteu ekskluzivno za Dermalogicu. Prilikom analize terapeut može uočiti probleme s miteserima, začepljene pore ili dehidrirane dijelove. Stručna analiza omogućuje uvid u točno određene probleme na pojedinim dijelovima lica koji nisu uočljivi pukim promatranjem, stoga je ovaj tretman prikladan za sve tipove kože.

residence

Ovisno o rezultatima analize kože, terapeut će odabrati specifične Dermalogica proizvode za njegu vaše kože koji će se primijeniti prilikom pilinga i masaže. To mogu biti proizvodi iz linije AGE Smart® sa snažnim anti age sastojcima koji će revitalizirati vašu kožu, učiniti ju snažnom, glatkom i energiziranom.

Ako je vaša koža izuzetno osjetljiva, terapeut može odabrati UltraCalming™ proizvode koji će donijeti olakšanje osjetljivoj koži, umiriti ju i obnoviti čak i upaljenu ili iziritiranu kožu.

Ukoliko imate problema s aknama, Dermalogica nudi rješenje u vidu MediBac Clearing® linije za odrasle s aknama koji će vašu kožu očistiti te pomoći u prevenciji novih akni.

Powerbrite TRx® linija proizvoda namijenjena je svima koji imaju problema s neujednačenim tenom, poboljšava ton kože, pomaže protiv mrlja i osvježava kožu.

U sklopu tretmana radi se i radiofrekvencija lica u trajanju 10 minuta. Radiofrekvencija je iznimno popularan, neinvazivni tretman za zatezanje kože. Djeluje na principu zagrijavanja kože na površini i u dubokom sloju, čime se ubrzava metabolizam stanica koje proizvode kolagen i odmah vidljivo zateže koža.

Tretman popravlja tonus kože, osvježava ju i ublažava bore zbog čega će vaša koža na kraju tretmana apsolutno blistati!

Dermalogica proizvodi

Imaju kultni status među profesionalcima za njegu kože diljem svijeta. Radi se o proizvodima bez štetnih iritirajućih sastojaka poput umjetnih boja i mirisa, denaturiranog alkohola, lanolina i mineralnih ulja.

Dermalogica proizvodi produkt su The International Dermal Instituta koji već 31 godinu istražuje i stvara nove proizvode uz primjenu naprednih tehnologija i tehnika. Svjedočanstvo njihovog uspjeha je činjenica što su prvi odabir mnogih profesionalaca diljem svijeta, ali i mnoštvo zadovoljnih korisnika.

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!


Pričekaj trenutak...

Iskustva:

Wellness centar Residence (Hotel Residence, etaža -2)
Avenija Dubrava 70, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 6441 780, 097 7638 105
E-mail:
Web: https://residence-grupa.hr/hoteli/residence/

Detalji o partnerovom sjedištu:
ZOVKO - USLUGE j.d.o.o.
Ulica Juraja Dobrile 22, Sveti Ivan Zelina

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom “Moje kupovine” u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na “Prikaži detalje” otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Vrh stranice