[GORSKI KOTAR] 3, 5 ili 7 dana s punim pansionom za dvoje u sobama*** nadomak Fužina u okruženju netaknute prirode od 675 kn!

Dijete do 7 godina gratis smještaj, iskoristivo do 1.3.

Gorski kotar*** - 3, 5 ili 7 dana s punim pansionom za dvoje

Pogledaj iskustva drugih »

	            
Gorski kotar*** - 3, 5 ili 7 dana s punim pansionom za dvoje
Gorski kotar*** - 3, 5 ili 7 dana s punim pansionom za dvoje - slika 2
Gorski kotar*** - 3, 5 ili 7 dana s punim pansionom za dvoje - slika 3
Gorski kotar*** - 3, 5 ili 7 dana s punim pansionom za dvoje - slika 4
Gorski kotar*** - 3, 5 ili 7 dana s punim pansionom za dvoje - slika 5
Gorski kotar*** - 3, 5 ili 7 dana s punim pansionom za dvoje - slika 6
Gorski kotar*** - 3, 5 ili 7 dana s punim pansionom za dvoje - slika 7
Gorski kotar*** - 3, 5 ili 7 dana s punim pansionom za dvoje - slika 8
Gorski kotar*** - 3, 5 ili 7 dana s punim pansionom za dvoje - slika 9
Gorski kotar*** - 3, 5 ili 7 dana s punim pansionom za dvoje - slika 10
-67%
Možete uplatiti samo karticama

 
 
  • Ponuda uključuje:
    2, 4 ili 6 noćenja s punim pansionom za dvoje u sobama*** Pansiona Potok
  • Klikom na "kupi" birate:
    - 2 noćenja s punim pansionom za dvoje
    za 675 kn
    - 4 noćenja s punim pansionom za dvoje za 1.399 kn
    - 6 noćenja s punim pansionom za dvoje za 2.125 kn
  • Puni pansion uključuje: doručak (švedski stol), ručak i večeru (odabir s menija)
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • Rok iskoristivosti: 1.3.2018.
  • Ponuda se ne može koristiti od 24.12.2017. do 2.1.2018.
  • Možete kupiti neograničen broj ponuda, spojiti ih i produžiti boravak
  • Preko portala kupujete rezervaciju, a ostatak iznosa plaćate na licu mjesta u gotovini
  • Boravišna pristojba: 7 kn/osoba/dan
  • Dijete do 7god u sobi s roditeljima gratis smještaj
  • Dijete 7god - 16god: 50% popusta na redovne cijene smještaja
  • Check in: od 12h
    Check out: do 12h
  • Dozvoljeni manji psi do 10 kg gratis
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Prije kupovine potrebno je provjeriti raspoloživost željenog termina
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48h ranije
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva unutar roka iskoristivosti, Ponuda Dana će vam vratiti sredstva uplaćena preko portala.
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti partneru.
  • U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć.
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Detalji ponude
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na info@ponudadana.hr
  • Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem profilu pod kategorijom „moje kupovine“
  • Ukoliko trebate R1 račun molimo da isti zatražite od pružatelja usluge prije izdavanja računa
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Navedene akcijske cijene ponude vrijede isključivo kupovinom ponude preko portala PonudaDana.hr, u protivnom se za ponudu plaća njena redovna cijena te popust ne vrijedi
  • Posjetite naš
    Facebook PonudaDana
Gorski kotar

Svake godine broji sve više posjetitelja upravo zbog brojnih mogućnosti uživanja u ljepoti krajolika - od prekrasne kupske doline na 200 metara nadmorske visine do najvišeg vrha planine Bjelolasice na 1.534 metra. Ponosno nosi naziv "zeleno srce Hrvatske" upravo zbog ljepote netaknute prirode koja na prelasku zime u proljeće najviše dolazi do izražaja.

Česti stanovnici šuma i polja su zec, puh, obični hrčak, šumski miš, šumska voluharica, jež, a vjeverica je zaštićena, jer je postala prava rijetkost.

Pansion Potok

Simpatičan obiteljski, smještajno - ugostiteljski objekt u Gorskom kotaru u Vratima, mjestašcu nedaleko od Fužina. Nudi smještaj u komfornim sobama kategorije 3* uz uživanje u gastro delicijama svog restorana s domaćom hranom.

U restoranu vam se nude različite delicije poput teleće koljenice s pečenim krumpirom, pečene teletina, kuhanog bunceka s krumpirom i povrćem, njoka s gulašom i mnoštvo drugih slasnih menija.

Pratite Pansion na Facebooku te pogledajte još fotografija pansiona na Flickr-u.

Pročitajte dojmove zadovoljnih korisnika:

"Sve pohvale, ljubazno osoblje, domaća atmosfera a hrana iz RAJA .... :-)"
Danijela

"Prekrasno okruženje, divna domaćica, preukusna domaća hrana, čisto, uredno! Gdje ćeš bolje? :D"
Marina

"Biti na odmoru, a osjećati se ugodno kao doma. To je to. Jedva čekamo iduće ljeto, ako Bog da, da se opet zaputimo put Gorskog Kotara i naravno u Pansion Potok."
Nenad

"Sve pohvale ljubaznoj domaćici Suzi i osoblju Pansiona Potok. Osjećali smo se kao doma. Veliki pozdrav iz Kaštela. Vidimo se opet!"
Marijana

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!


Pričekaj trenutak...

Iskustva:

Pansion Potok
Vrata 14, Vrata, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 051 835 410
E-mail:

Detalji o partnerovom sjedištu:
KORTA d. o. o.
Vrata 14, Vrata

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom “Moje kupovine” u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na “Prikaži detalje” otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Vrh stranice