[HOTEL ZEPTER****] 3 dana s doručkom za dvoje uz jacuzzi, saunu, fitness i GRATIS masažu - opuštajuć odmor tik uz modrozelenu Unu za 765 kn!

Dijete do 5 godina gratis boravak, uključen parking i WiFi, korištenje do 31.12.

Hotel Zepter**** - 3 wellness dana za dvoje

Pogledaj iskustva drugih »

	            
Hotel Zepter**** - 3 wellness dana za dvoje
Hotel Zepter**** - 3 wellness dana za dvoje - slika 2
Hotel Zepter**** - 3 wellness dana za dvoje - slika 3
Hotel Zepter**** - 3 wellness dana za dvoje - slika 4
Hotel Zepter**** - 3 wellness dana za dvoje - slika 5
Hotel Zepter**** - 3 wellness dana za dvoje - slika 6
Hotel Zepter**** - 3 wellness dana za dvoje - slika 7
Hotel Zepter**** - 3 wellness dana za dvoje - slika 8
Hotel Zepter**** - 3 wellness dana za dvoje - slika 9
Hotel Zepter**** - 3 wellness dana za dvoje - slika 10
Hotel Zepter**** - 3 wellness dana za dvoje - slika 11
Hotel Zepter**** - 3 wellness dana za dvoje - slika 12
Hotel Zepter**** - 3 wellness dana za dvoje - slika 13
Hotel Zepter**** - 3 wellness dana za dvoje - slika 14
Hotel Zepter**** - 3 wellness dana za dvoje - slika 15
Hotel Zepter**** - 3 wellness dana za dvoje - slika 16
-40%
Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama

 
 
  • Ponuda uključuje:
    - 2 noćenja s doručkom za 2 osobe u dvokrevetnoj sobi
    - korištenje wellness & spa oaze u trajanju 120 min (oboje istovremeno)
    - gratis masažu u trajanju 20 minuta za oboje istovremeno
    - neograničeno korištenje fitness centra
    - parking s video nadzorom, neograničen Wi-Fi u Hotelu Zepter****
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • Rok iskoristivosti: 31.12.2017. (uključujući Božić)
  • Možete kupiti više ponuda na svoje ime, spojiti ih i produžiti boravak
  • Dijete do 4,99god u krevetu s roditeljima: gratis smještaj i doručak
  • Pogledajte moguće nadoplate
  • Boravišna pristojba se nadoplaćuje:
    - 8kn dan/osoba
    - djeca do 12 god ne plaćaju boravišnu pristojbu
  • Check in: od 10h
    Check out: do 18h
  • Prije kupovine savjetujemo provjeriti raspoloživost smještaja te, nakon kupovine, isti potvrditi i rezervirati
  • Termin se smatra iskorištenim ukoliko ste ga rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48h ranije
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Preko portala kupujete rezervaciju, a preostali iznos plaćate prilikom dolaska u hotel gotovinom u KM ili jednokratno karticama (Visa, Master, Maestro)
  • Posjetite Facebook stranicu hotela
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Detalji ponude
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na info@ponudadana.hr
  • Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem profilu pod kategorijom „moje kupovine“
  • Ukoliko trebate R1 račun molimo da isti zatražite od pružatelja usluge prije izdavanja računa
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Navedene akcijske cijene ponude vrijede isključivo kupovinom ponude preko portala PonudaDana.hr, u protivnom se za ponudu plaća njena redovna cijena te popust ne vrijedi
  • Posjetite naš
    Facebook PonudaDana
Hotel Zepter

Modernog dizajna, svojim izgledom sam grad čini vizualno bogatijim i ljepšim, a sadržajem i uslugom koju pruža predstavlja vrhunski uslužni kompleks, u kategorizaciji ocijenjen s četiri zvjezdice.

Modrozelena i blistava Una teče tik ispred vašeg hotela. Zbog svojih bukova i slapova za Unu kažu da je jedna od najljepših i najčišćih rijeka u cijeloj Europi.

soba, ponudadana

U blizini Hotela Zepter**** nalaze se Park prirode Lonjsko polje i Nacionalni park Kozara koji nude mnogo prirodnih ljepota koje se svakako isplati vidjeti.

Arhitektonsko i interijersko rješenje hotela je da bude jedinstven, ali i prepoznatljiv.

Pobjegnite na opuštajuć i kvalitetan odmor te uživajte uz predivnu rijeku Unu. Spoj prirodnog okruženja i prestižnog dizajna, minimalizma i topline, ozbiljnosti i zaigranosti učinit će vaš odmor nezaboravnim!

Opremljenost soba: dupli krevet, mini bar, telefon, klima, LCD TV, SAT TV, Wi-Fi, terasa, kupaonica s tuš kabinom, hotelska kozmetika.

Pročitajte komentare zadovoljnih korisnika

"Hotel moderan i lijep a usluga, hrana i osoblje za sve pohvale. Za svaku preporuku." - Dario

"Hotel je prekrasan, osoblje je predivno, profesionalnost, usluga, ljubaznost vrhunska. Sigurno ćemo se vratiti čim se ukaže prilika za to!" - Marina

"Predivna lokacija, novi hotel, predivno uređen, jako ljubazni i uslužni. Preporučujem" - Ivan

"Vrlo smo zadovoljni uslugom, profesionalnošću i ljubaznošću osoblja. Ugodno smo se osjećali u prelijepim ambijentu. Čestitke!" - Sandra

"Sve pohvale,hotel je prekrasan i uredan. Hrana u restoranu je odlična!" - Darija

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!


Pričekaj trenutak...

Iskustva:

Hotel Zepter****
Svetosavska 2, Kozarska Dubica, Bosna i Hercegovina

Kontakt podaci
Telefon: 00387 5 2424 242
E-mail:
Web: http://www.zepterhotel.com/cms/

Detalji o partnerovom sjedištu:
ZEPTER INTERNATIONAL KD d.o.o.
Cvijićeva bb, Kozarska Dubica

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom “Moje kupovine” u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na “Prikaži detalje” otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Vrh stranice