[KOREKCIJA UŠIJU] Estetskim zahvatom riješite problem uške nepravilnog oblika, prevelikih ušiju ili deformacija u Poliklinici Superiora za 4.550 kn!

Uključena lokalna anestezija i konzultacijski pregled s vrhunskim stručnjakom

Estetska korekcija ušiju

Pogledaj iskustva drugih »

	            
Estetska korekcija ušiju
Estetska korekcija ušiju - slika 2
Estetska korekcija ušiju - slika 3
Estetska korekcija ušiju - slika 4
Estetska korekcija ušiju - slika 5
Estetska korekcija ušiju - slika 6
Estetska korekcija ušiju - slika 7
Estetska korekcija ušiju - slika 8
-55%
Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + American Expressom, PBZ Visom, PBZ Maestrom i Dinersom do 5 rata

 
 
  • Ponuda uključuje:
    estetsku korekciju ušiju (otoplastiku) uz uključenu lokalnu anesteziju i konzultacije s vrhunskim stručnjakom u Poliklinici Superiora
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU 1 i CJENIKU 2
  • Uslugu obavlja stručni tim poliklinike, a na linku pročitajte više o njima
  • Korekcija ušiju je rutinski zahvat i traje do 1h
    Šavovi se vade nakon 7 dana
  • 24 do 48 sati nakon operacije, oko glave je obavezno nositi debeli zavoj koji mora pokrivati uške
  • Rezultati su u potpunosti vidljivi 10 dana nakon zahvata
  • Pogledajte članak o poliklinici na Jutarnji.hr
  • Rok iskoristivosti: 19.7.2018.
  • Možete kupiti 2 ponude na svoje ime
  • Preko portala kupujete rezervaciju, a ostatak plaćate na licu mjesta u gotovini ili karticama (American Express, Diners, Visa, Mastercard) jednokratno ili na 6 do 12 rata
  • Termin je potrebno prethodno rezervirati
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48h ranije
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva unutar roka iskoristivosti, Ponuda Dana će vam vratiti sredstva uplaćena preko portala
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti partneru
  • U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć
  • Radno vrijeme:
    pon - ned: 08h - 20h
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Posjetite Facebook stranicu poliklinike
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Detalji ponude
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na info@ponudadana.hr
  • Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem profilu pod kategorijom „moje kupovine“
  • Ukoliko trebate R1 račun molimo da isti zatražite od pružatelja usluge prije izdavanja računa
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Navedene akcijske cijene ponude vrijede isključivo kupovinom ponude preko portala PonudaDana.hr, u protivnom se za ponudu plaća njena redovna cijena te popust ne vrijedi
  • Posjetite naš
    Facebook PonudaDana
Estetska korekcija ušiju ili otoplastika

Korekcija ušiju, odnosno otoplastika je korektivno estetski zahvat kojim se otklanjaju deformacije uške. Njime se najčešće korigira nepravilan otklon uha u odnosu na glavu. Klempavost, asimetričnost i prirođene deformacije uške nisu rijetkost, a korekcija ušiju je jednostavna operacija kojom se sve navedeno lako otklanja.

Priprema pacijenta

Nerazvijeni rub, plitka ušna školjka, zadebljana hrskavica i podvojena resica su uz klempavost, prevelike uši i uške nepravilnog oblika su najčešće malformacije vidljive od rođenja.

Nezadovoljstvo izgledom, pogotovo ako su deformacije prisutne na području lica, može uzrokovati osjećaj nezadovoljstva, manje vrijednosti i narušenog samopouzdanja. Stoga je korekcija ušiju idealan zahvat kako bi ispravili spomenute nedostatke i spriječili jačanje negativnih osjećaja.

Ono što je specifično za otoplastiku i po čemu se razlikuje od većine ostalih estetskih zahvata jest da se može izvršiti već u ranoj fazi djetinjstva. Rast ušne školjke je gotovo u potpunosti završen do pete godine života pa se korekcija ušiju može obaviti već nakon navršenih šest godina djetetovog života. Time se relativno rano otklanjaju nedostaci koji mogu biti izvori spomenutog nezadovoljstva.

otoplastika

Tijek zahvata

Korekcija ušiju je rutinski zahvat i najčešće traje do sat vremena. Dobra priprema i kvalitetan rez su najvažniji u samom procesu operacije. Otoplastika se obavlja pod lokalnom anestezijom.

Tijek oporavka i korisni savjeti

Od 24 do 48 sati nakon operacije, oko glave je obavezno nositi debeli zavoj koji mora pokrivati uške. Nakon skidanja zavoja, preporučuje se nošenje elastične trake koja sprečava eventualne ozljede uški do kojih ponekad može doći prilikom spavanja. Potpuni oporavak, odnosno nestajanje boli, oteklina i podljeva traje otprilike desetak dana, a šavovi se vade nakon sedam dana.

Rezultati operacije

Nakon potpunog nestajanja svih tragova operacije, dakle za otprilike deset dana, korekcija ušiju će pokazati svoje rezultate. Ožiljci se ne vide, a zadovoljstvo je potpuno.

Poliklinika Superiora

Poliklinika Superiora je ustanova koja se bavi kirurškim i internističkim djelatnostima. Raspolažu s mogućnošću kratkotrajnog postoperativnog zbrinjavanja, što znači da se osim malih, izvode i zahtjevniji operativni zahvati.

Tendencija im je biti educirani u skladu sa suvremenim svjetskim dostignućima, donositi i primjenjivati nova znanja estetske, korektivne, opće kirurgije, te liječenja internističkih bolesti, pogotovo endokrinih hormonalnih poremećaja.

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!


Pričekaj trenutak...

Iskustva:

Poliklinika Superiora
Voćarska 14, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 4641 734, 091 2229 898
E-mail:
Web: http://superiora.hr

Detalji o partnerovom sjedištu:
SUPERIORA DONNA d.o.o.
Voćarska cesta 14, Zagreb

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom “Moje kupovine” u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na “Prikaži detalje” otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Vrh stranice