[KOREKCIJA VJEĐA] Trajnost tretmana je minimalno 10 godina! Uklonite znakove starenja, riješite se viška kože i masnog tkiva s oba oka od 3.750 kn!

Tretirajte gornje ili donje kapke i povećajte samopouzdanje uz brzo vidljiv učinak

Korekcija vjeđa oba oka - uklonite znakove starenja od 3.750 kn!

Pogledaj iskustva drugih »

	            
Korekcija vjeđa oba oka - uklonite znakove starenja od 3.750 kn!
Korekcija vjeđa oba oka - uklonite znakove starenja od 3.750 kn! - slika 2
Korekcija vjeđa oba oka - uklonite znakove starenja od 3.750 kn! - slika 3
Korekcija vjeđa oba oka - uklonite znakove starenja od 3.750 kn! - slika 4
Korekcija vjeđa oba oka - uklonite znakove starenja od 3.750 kn! - slika 5
-50%
Možete uplatiti samo karticama + American Expressom, PBZ Visom, PBZ Maestrom i Dinersom do 6 rata

 
 
  • Ponuda uključuje:
    korekciju vjeđa oba oka (blefaroplastika) uz lokalnu anesteziju u Poliklinici Optical Express
  • Klikom na "kupi" birate:
    - korekcija gornjih vjeđa za 3.750 kn
    - korekcija donjih vjeđa za 4.500 kn
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • Tretman obavlja stručni tim poliklinike, a na linku pročitajte više o njima
  • Rok iskoristivosti: 22.10.2018.
  • Zahvat traje oko 30 - 45 minuta po oku
    Nije potrebna posebna priprema za zahvat
    Kući se ide odmah nakon zahvata
  • Zahvat se ne preporučuje trudnicama i kod neuroloških bolesti
  • Minimalna dob za zahvat: 18 godina
  • Ukoliko preko portala kupite rezervaciju, ostatak plaćate na licu mjesta u gotovini ili karticama jednokratno ili na rate, a na linku pogledajte mogućnosti plaćanja
  • Termin je potrebno prethodno rezervirati
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48h ranije
  • Možete kupiti 2 ponude na svoje ime
  • Radno vrijeme:
    pon - pet: 9h - 20h
    svaka druga subota: 9h - 16h
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Posjetite Facebook stranicu poliklinike
  • U slučaju nezadovoljstva nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti partneru
  • U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Detalji ponude
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na info@ponudadana.hr
  • Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
  • Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem profilu pod kategorijom „moje kupovine“
  • Ukoliko trebate R1 račun molimo da isti zatražite od pružatelja usluge prije izdavanja računa
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Navedene akcijske cijene ponude vrijede isključivo kupovinom ponude preko portala PonudaDana.hr, u protivnom se za ponudu plaća njena redovna cijena te popust ne vrijedi
  • Posjetite naš
    Facebook PonudaDana
Korekcija vjeđa - postupak koji ćete obožavati!

Izgledajte živahno i blistavo! Korekcija vjeđa (kapaka), poznata kao blefaroplastika, može vam pomoći da vratite energičan i mladolik izgled uz izrazito poboljšanu funkciju vjeđa koja vam pruža otvoreniji pogled i olakšano otvaranje očiju. Rezultati su vidljivi odmah nakon zahvata, postaju optimalni kroz tjedan do mjesec dana, a traju i preko 10 godina!

Trajnost ovisi o dobi, elasticitetu kože i drugim pojedinostima, a zahvat se može ponoviti kada učinak postane slabiji u slučaju da se koža ponovno opusti kroz određeno vrijeme. Rezultat je vidljiv odmah, no obzirom na podljeve i konce nije reprezentativan, konci se vade ovisno o tipu kože 7-10 dana nakon zahvata i tada je već jasna razlika prije i poslije zahvata. Prva 2 dana nakon operacije je preporučljivo kućno mirovanje zbog blažih podljeva i otečenosti, nakon čega možete normalno nastaviti sa svojim aktivnostima u manjem ili većem opsegu.

Starenjem se mogu formirati nabori zbog viška kože, hipertrofije periokularnih mišića i izraženog masnog tkiva iznad i ispod očiju, zbog čega osoba izgleda starija i umornija nego što jest . To se događa jer koža s vremenom prirodno slabi, gubeći zbog toga elastičnost i čvrstinu. Gornji kapci počinju se opuštati, katkad toliko da smanjuju vidno polje i ometaju vid. Vrećice ispod očiju i obješena koža obično se pogoršavaju s godinama, dajući vam umoran izgled, što može smanjiti vaše samopouzdanje.

opisslike

Korekcija kapaka (blefaroplastika) rješava vašu potrebu da ispravite obješene i vrećaste kapke. Ovim estetsko funkcionalnim kirurškim zahvatom mogu se korigirati gornje vjeđe, vrećasti nabori ispod očiju i smanjiti bore zbog viška kože oko očiju. U slučaju da želite korigirati gornje i donje vjeđe preporuka je prvo učiniti operaciju na gornjim vjeđama, a nakon toga (najmanje 2 tjedna razlike) na donjim radi postizanja optimalnog i prirodnog funkcionalnog odnosa gornjih i donjih kapaka. Može se, iako rjeđe obaviti operacija obrnutim slijedom u slučaju da smetnje na donjim vjeđama dominiraju. Nakon zahvata ćete izgledati odmornije i mlađe, a vaše oči i cijelo lice dobit će svježiji izgled uz očuvanu prirodnost.

Je li blefaroplastika pravi postupak za vas?

O prikladnosti za blefaroplastiku možete razgovarati sa svojim kirurgom na konzultacijama. Međutim, iskustvo je pokazalo da blefaroplastika daje najbolje rezultate kod osoba:

- u čijoj se obitelji pojavljuju opušteni, vrećasti gornji kapci
- koje zbog obješenih kapaka izgledaju starije nego što zaista jesu
- kod kojih se koža oko očiju pretjerano rastegnula uz brojne bore smijalice
- kojima je vidno polje smanjeno zbog rastegnute kože vjeđa koja prekriva i pritišće gornje trepavice

Konzultacije o blefaroplastici

Besplatnu konzultaciju nećete obaviti s prodajnim osobljem, nego s nekim od članova kvalificiranog medicinskog osoblja koji će vam objasniti cijeli postupak blefaroplastike. On će vam ugovoriti termin kod kirurga prije postupka blefaroplastike, a kirurg će vam objasniti koja je opcija najbolja za ono što vi trebate i što možete očekivati od svog izgleda nakon operacije.

Postupak blefaroplastike

Operacija se provodi u lokalnoj anesteziji, što znači da ste budni tijekom zahvata koji traje 30-45 minuta po oku, ovisno o anatomskoj građi vašeg kapka. Anestetik se nježno aplicira tankom iglicom u područje kože oko očiju uz minimalnu nelagodu koja traje najviše 1 minutu, nakon čega zahvat postaje u potpunosti bezbolan. Nakon zahvata vas smještaju u sobu za postoperativnu njegu i odmor gdje provodite još 15-30 minuta te vas nakon toga otpuštaju na kućno liječenje uz preporuke o njezi operiranog područja.

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!


Pričekaj trenutak...

Iskustva:

Poliklinika Optical Express
Strojarska cesta 18, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 5625 450
E-mail:
Web: http://www.opticalexpress.hr/estetski-zahvati

Detalji o partnerovom sjedištu:
Poliklinika Optical Express
Strojarska cesta 18, Zagreb

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom “Moje kupovine” u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na “Prikaži detalje” otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Vrh stranice