[OPERACIJA MRENE] Ultrazvučni zahvat uz uključen predoperativni pregled i biometriju u Poliklinici dr. Vukas, vodećem oftalmološkom centru u regiji

TRAJNO se riješite zamućenog ili slabog vida uz stručnjake s preko 20 godina iskustva za 7.999 kn!

Operacija mrene u Očnoj poliklinici dr. Vukas

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 126
5 zvjezdica: 114
4 zvjezdice: 7
3 zvjezdice: 0
2 zvjezdice: 3
1 zvjezdica: 2
Pogledaj iskustva drugih (63) »

    		
				    		
	            
Operacija mrene -22% Črnomerec
Operacija mrene -22% Črnomerec - slika 2
Operacija mrene -22% Črnomerec - slika 3
Operacija mrene -22% Črnomerec - slika 4
Operacija mrene -22% Črnomerec - slika 5
Operacija mrene -22% Črnomerec - slika 6
Operacija mrene -22% Črnomerec - slika 7
-22%

[OPERACIJA MRENE] Ultrazvučni zahvat uz uključen predoperativni pregled i biometriju u Poliklinici dr. Vukas, vodećem oftalmološkom centru u regiji

TRAJNO se riješite zamućenog ili slabog vida uz stručnjake s preko 20 godina iskustva za 7.999 kn!

Operacija mrene u Očnoj poliklinici dr. Vukas

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 126
5 zvjezdica: 114
4 zvjezdice: 7
3 zvjezdice: 0
2 zvjezdice: 3
1 zvjezdica: 2
Pogledaj iskustva drugih (63) »
  • Ponuda uključuje:
    - ultrazvučnu operaciju mrene s ugradnjom jednojakosne leće (monofokalni asferni intraokularni implantat)
    - predoperativni pregled s biometrijom (određivanje dioptrije, mjerenje očnog tlaka, pregled očne pozadine)
    - lokalnu anesteziju u Očnoj poliklinici dr. Vukas
  • Lijevo pročitajte više o postupku
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • Rok iskoristivosti: 23.7.2018.
  • Zahvat izvodi stručni tim poliklinike (dr. Peter Preskar iz Slovenije, doc. Damir Bosnar iz Zagreba ili prof. Stefano Zenoni iz Milana)
  • Nije potrebna priprema za zahvat
    Kući se ide 30min nakon zahvata
  • Pogledajte kontraindikacije za operaciju
  • Preko portala kupujete rezervaciju, a ostatak plaćate na licu mjesta u gotovini ili karticama (American Express, Maestro, Mastercard, Visa)
    American Expressom možete platiti do 6 rata bez kamata, a Maestrom ili Masterom (Zagrebačka i Splitska banka) do 12 rata bez kamata
  • Nakon kupovine potrebno se naručiti za pregled i zahvat telefonski ili mailom
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48h ranije
  • Možete kupiti 2 ponude na svoje ime
  • Radno vrijeme: pon - pet: 09h - 18h i po dogovoru
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Posjetite Facebook stranicu
  • U slučaju nezadovoljstva nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti partneru
  • U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Detalji ponude
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na [email protected]
  • Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem profilu pod kategorijom „moje kupovine“
  • Ukoliko trebate R1 račun molimo da isti zatražite od pružatelja usluge prije izdavanja računa
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Navedene akcijske cijene ponude vrijede isključivo kupovinom ponude preko portala PonudaDana.hr, u protivnom se za ponudu plaća njena redovna cijena te popust ne vrijedi
  • Posjetite naš
    Facebook PonudaDana
Ultrazvučna operacija sive mrene

Brigu o vidu poklonite Očnoj poliklinici dr. Vukas s preko 20 godina iskustva!

Siva mrena ili katarakta je zamućenje inače prozirne leće oka i jedan je od vodećih uzroka sljepoće u svijetu. Najčešće se javlja kod osoba starije životne dobi, no mogu ju uzrokovati i bolesti metabolizma, dijabetes, trauma, lokalno ili sistemsko liječenje kortikosteroidima.

Glavni simptom pojave očne mrene je zamućen vid koji postaje nemoguće korigirati naočalama ili kontaktnim lećama. Uz navedeno mogući simptomi su pojava dvoslika, bliještanja, gubitak kontrasta i lošiji noćni vid.

Jedina metoda kojom uspješno liječimo očnu mrenu je operativni zahvat. U početnim stadijima mrena može utjecati na dioptriju pa jedan period mogu pomoći naočale ili kontaktne leće, no jedino trajno rješenje je otklanjanje mrene iz oka. Očna poliklinika dr. Vukas je prva u Hrvatskoj uvela operaciju sive mrene ultrazvučnom sondom (fakoemulzifikacijom).

Osim što ovom vrstom zahvata liječimo sivu mrenu ujedno pacijentima omogućavamo veliku neovisnost o naočalama. Ovisno o predoperativnim pretragama moguće je da nakon zahvata uopće nećete morati nositi naočale.

Ultrazvučna operacija je u prednosti nad drugim tipovima zahvata jer nije potrebno šivanje oka što omogućuje brži oporavak. Već par dana nakon zahvata klijent je spreman za rad, a vid je za razliku kod drugih tipova zahvata bolji.


Prije zahvata potrebno je napraviti predoperativni pregled koji uključuje određivanje dioptrije, mjerenje očnog tlaka, pregled očne pozadine i biometriju. Biometrija je ultrazvučna pretraga kojom se određuju vrijednosti intraokularne leće koju ćemo ugraditi prilikom zahvata. Sam operativni zahvat je minimalno invazivan za pacijenta. Radi se uz lokalnu anesteziju što znači da se koriste samo kapi uz pomoć kojih oko utrne.

Prilikom zahvata se posebnom tehnikom uz rub rožnice napravi mali rez kroz koji se posebnom sondom zamućena leća usisava i odstranjuje. Nakon toga se kroz isti taj rez ugrađuje nova intraokularna leća. Oko nakon zahvata nije potrebno zatvarati, a pacijenti se otpuštaju doma već pola sata nakon zahvata.

Nakon operativnog zahvata moguć je osjećaj svrbeža i blage nelagode prvih 1 do 2 dana. 2 do 3 tjedna nakon zahvata se preventivno primjenjuje lokalna terapija kako se bi se izbjegle potencijalne postoperativne poteškoće. Kompletno stanje se prati na redovnim kontrolama.

Očna poliklinika dr. Vukas

Poliklinika je započela s radom 1995. godine, a već dugi niz godina vodeća je u kirurgiji kako prednjeg tako i stražnjeg segmenta oka u široj regiji, prvenstveno zahvaljujući znanju i posvećenosti specijalista i zdravstvenih djelatnika dobrobiti i zdravlju pacijenata.

Konstantno ulaže u novu tehnologiju i u edukaciju svog tima kako bi pratili najmodernije svjetske trendove te na taj način pružali pacijentima najbolju moguću njegu.

Očna poliklinika dr. Vukas
Ilica 129, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 3702 201 , 091 4702 201
E-mail:
Web: http://www.ocna-poliklinika-dr-vukas.hr

Detalji o partnerovom sjedištu:
OČNA POLIKLINIKA dr. VUKAS
Ilica 129, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti samo karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 5 rata