[SERVIS BICIKLA] Prepustite svog ljubimca u ruke stručnjaka s dugogodišnjim iskustvom koji iza sebe imaju samo zadovoljne korisnike za samo 72 kn!

Pregled s dijagnostikom, podešavanje kočnica i mjenjača, dotezanje žica, pumpanje guma, čišćenje i podmazivanje lanca

Servis bicikla - pumpanje guma, pregled kočnica i lanca za samo 72 kn!

Pogledaj iskustva drugih »

	            
Servis bicikla - pumpanje guma, pregled kočnica i lanca za samo 72 kn!
Servis bicikla - pumpanje guma, pregled kočnica i lanca za samo 72 kn! - slika 2
Servis bicikla - pumpanje guma, pregled kočnica i lanca za samo 72 kn! - slika 3
Servis bicikla - pumpanje guma, pregled kočnica i lanca za samo 72 kn! - slika 4
Servis bicikla - pumpanje guma, pregled kočnica i lanca za samo 72 kn! - slika 5
-50%
Možete uplatiti samo karticama

 
 
  • Ponuda uključuje:
    redovni servis bicikla:
    - pregled s dijagnostikom
    - podešavanje kočnica i mjenjača
    - dotezanje žica
    - pumpanje guma
    - čišćenje i podmazivanje lanca
    - stručni savjeti u Servisu bicikla, skija i fitness sprava Pedala
  • Ponudu koristite uz predočenje potvrde koja će vam biti poslana na mail i dostupna je za printanje s vašeg profila pod "moje kupovine"
  • Redovne cijene usluga možete pogledati na CJENIKU
  • Rok iskoristivosti: 27.10.2018.
  • Trajanje servisa: do 2 dana
  • Za nepreuzete bicikle (15 dana) - nadoplata 5kn po danu, nakon 60 dana servis ne odgovara za iste
  • Termin je potrebno rezervirati 2 dana ranije
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 24h ranije
  • Radno vrijeme:
    pon - pet: 9 - 12h i 16 - 20h
  • Posjetite Facebook stranicu servisa
  • U slučaju nezadovoljstva, nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge
  • U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć
  • Temeljem članka 79. zakona o potrošačima isključeno je pravo na jednostrani raskid ugovora
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Detalji ponude
  • Ponudu koristite uz predočenje potvrde koja će vam biti poslana na mail i dostupna je za printanje s vašeg profila pod "moje kupovine"
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na info@ponudadana.hr
  • Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
  • Ukoliko trebate R1 račun molimo da isti zatražite od pružatelja usluge prije izdavanja računa
  • Možete kupiti 1 ponudu na svoje ime
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Navedene akcijske cijene ponude vrijede isključivo kupovinom ponude preko portala PonudaDana.hr, u protivnom se za ponudu plaća njena redovna cijena te popust ne vrijedi
  • Posjetite naš
    Facebook PonudaDana
Redovni servis bicikla

Vi ste neustrašivi ljubitelj dvokotačnih prijevoznih sredstava, no vaš bicikl nije više u najboljem stanju i svakako bi trebao na pregled kod doktora za bicikle?

Ne brinite, servis Pedala je tu za vas, oni će se pobrinuti za vašeg dvokotačnog ljubimca kako biste u vožnji uvijek bili sigurni i bicikl mogli koristiti u svim vremenskim uvjetima. ;)

Stručno osoblje Pedale itekako razumije vaše potrebe, stoga dođite i s povjerenjem prepustite bajk u njihove vješte ruke; zaboravit ćete na škripu, ispuhane gume i labave kočnice!

Obrt "PEDALA" , kao servis bicikala, utemeljen je 1995.godine, a uslugu su proširili na prodaju bicikla, rezervnih dijelova i opreme.


Kupnjom odgovarajućih strojeva i opreme 2004.g., počeli su i sa servisiranjem i prodajom skija. Servisiranje fitness i kućnih sprava za vježbanje spontano se razvijao s napretkom tehnologije i potrebama tržišta. Može se slobodno reći da su među vodećim servisima fitness sprava na hrvatskom tržištu.

Navedeno dugogodišnje iskustvo potvrđuje vam da svoj bajk dajete u sigurne ruke i da će servis biti vrhunski odrađen!

Pročitajte komentare zadovoljnih korisnika:

"Odličan servis, iznimno stručan, susretljiv i ljubazan serviser, sve pojasni i pojednostavni, daje kvalitetne savjete." - Ana

"Servis je napravljen uredno i u roku u kojem je dogovoren da će biti odrađen. Gospodin koji je zaprimio bicikl je odmah napravio pregled za potencijalne dodatne troškove, kako me kasnije ne bi (neugodno) iznenadili. Svaka čast na profesionalnosti i preporučam svima, čak i bez kupona :)" - Željka
"Zadovoljna napravljenim servisom. Ekipa ljubazna i brza. Vidimo se opet!" - Kristina

"Servis koji je stvarno na usluzi, ne košta previše, a sve vam srede ili vas savjetuju. Bravo!" - Barbara

"Profesionalna i brza usluga, preporučujem" - Tomislav

"Super brza usluga" - Martina

"Izvrsna ponuda, koristim je već par godina." - Sabina

"Servis koji je stvarno na usluzi, ne košta previše a sve vam srede ili vas savjetuju. Bravo" - Barbara

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!


Pričekaj trenutak...

Iskustva:

Servis bicikla, skija i fitness sprava Pedala
Poljanička 20/b, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 3630 590, 091 2019 767
E-mail:
Web: http://www.pedala-zg.com.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
Servis bicikla i skija Pedala, Damir Tomašković
Poljanička 20/b, Zagreb

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom “Moje kupovine” u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na “Prikaži detalje” otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Vrh stranice