[SERVIS BOJLERA] Sezona grijanja je tu - jeste li sigurni u ispravnost svog bojlera?

Kompletan servis uz 50% popusta na čišćenje kamenca za 249 kn!

Servis plinskog bojlera za 249 kn!

Pogledaj iskustva drugih »

	            
Servis plinskog bojlera za 249 kn!
-59%
Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + American Expressom, PBZ Visom, PBZ Maestrom i Dinersom do 2 rate

 
 
  • Ponuda uključuje:
    servis plinskog bojlera u izvedbi Four Elements servisa
  • Dodatna pogodnost: 50% popusta na čišćenje kamenca
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • Rok iskoristivosti: 14.12.2018.
  • Ponuda se odnosi na Grad Zagreb, moguća nadoplata za mjesta izvan Zagreba prema dogovoru sa servisom
  • Termin je potrebno rezervirati 3 dana ranije
  • Nakon kupovine potrebno je napraviti rezervaciju termina putem web formulara ili maila info@4elements.hr
    (više info na 095 8518 688)
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48h ranije
  • Radno vrijeme: po dogovoru
  • Marke bojlera za koje se vrši servis možete saznati upitom na: 095 851 8688
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • U slučaju nezadovoljstva, nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge
  • U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć
  • Temeljem članka 79. zakona o potrošačima isključeno je pravo na jednostrani raskid ugovora
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Detalji ponude
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na info@ponudadana.hr
  • Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
  • Ukoliko trebate R1 račun molimo da isti zatražite od pružatelja usluge prije izdavanja računa
  • Možete kupiti 1 ponudu na svoje ime
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Navedene akcijske cijene ponude vrijede isključivo kupovinom ponude preko portala PonudaDana.hr, u protivnom se za ponudu plaća njena redovna cijena te popust ne vrijedi
  • Posjetite naš
    Facebook PonudaDana
Servis plinskog bojlera

Razlikujemo bojlere s otvorenim ložištem tzv. atmosferskim uređajima, koji su ovisni o zraku iz prostora u kojem se nalaze. Bojleri sa zatvorenim ložištem tzv. fasadnim uređajima nisu ovisni o zraku iz prostora u kojem se nalaze. Moderni kondenzacijski bojleri, koji uz neovisnost o zraku u prostoru u kojem borave, koriste i određenu količinu topline dimnih plinova, pa im stoga efikasnost raste.

Majstori ih prate u stopu, s kontinuiranom izobrazbom i praktičnim vježbama, kako bi vama ponudili najbolji moguće iskustvo ugradnje i korištenja ovih uređaja.

Servis plinskog bojlera uključuje:

¤ dolazak i detekciju stanja
¤ pražnjenje uređaja
¤ čišćenje plamenika i strujača zraka
¤ čišćenje svjećice paljenja i ionizacije/pripalnog plamenika i dizne
¤ kontrola i dopuna ekspanzione posude
¤ punjenje i odzraka uređaja
¤ kontrola nepropusnosti plinskih spojeva
¤ kontrola dozrake
¤ kontrola sigurnosnih uređaja
¤ podešavanje i kontrola rada na centralno grijanje i toplu vodu


Plinski bojler uvijek treba biti u operativnom stanju, jer ga koristite svakodnevno. A da bi takvim i ostao naručite servis bojlera na vrijeme.

Nemojte čekati da vam se bojler pokvari. Ne samo što će troškovi popravka, naspram redovnog održavanja, biti znatno veći, već i zbog toga što se najlošije stvari događaju u najlošije vrijeme, tj. prestat će sa radom usred zime!

Pogledajte komentare zadovoljnih korisnika:

"Usluga - odličan, 5" - Ksenija

"Zadovoljna sam uslugom. Majstor je došao u dogovoreno vrijeme, čak par minuta ranije. Posao je obavljen brzo, stručno i što je najvažnije, nakon završenog posla, sve je ostalo čisto. Majstor je raspoloživ za sva pitanja i davanje pojašnjenja. Preporučam!" - Sandra

"Majstor točan, brz i stručan. Za sobom ostavio sve uredno, na sva pitanja odgovorio i savjetovao. Za svaku pohvalu!" - Josip

"Zadovoljan uslugom i radom." - Kristijan

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!


Pričekaj trenutak...

Iskustva:

Four Elements j.d.o.o.
Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 095 851 8688
E-mail:
Web: http://www.4elements.hr

Detalji o partnerovom sjedištu:
Four Elements j.d.o.o.
Utinjska 3/G, Zagreb

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom “Moje kupovine” u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na “Prikaži detalje” otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Vrh stranice