[ŠPANJOLSKI] Ubrzani tečaj u trajanju 16 sati + 2 sata GRATIS za 229 kn!

Tečaj razine A1.1 ili A1.2 uz uključenu potvrdu po završetku, početak 22.1. ili 23.1.

Španjolski - tečaj u trajanju 16 šk. sati + 2 sata GRATIS za 229 kn!

Pogledaj iskustva drugih »

	            
Španjolski - tečaj u trajanju 16 šk. sati + 2 sata GRATIS za 229 kn!
Španjolski - tečaj u trajanju 16 šk. sati + 2 sata GRATIS za 229 kn! - slika 2
Španjolski - tečaj u trajanju 16 šk. sati + 2 sata GRATIS za 229 kn! - slika 3
-71%
Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + American Expressom, PBZ Visom, PBZ Maestrom i Dinersom do 2 rate

 
 
  • Ponuda uključuje:
    španjolski jezik - ubrzani tečaj razine A1.1 ili A1.2 u trajanju 16 školskih sati u Centru za poduke i prevođenje Lanita
  • Dodatna pogodnost: 2 dodatna sata GRATIS
  • Klikom na "kupi" birate:
    - razina A1.1, početak 22.1.; uto: 19h - 21:15h
    - razina A1.2, početak 23.1.; sri: 19:30h - 21:45h
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • Ponuda se odnosi samo na nove polaznike
  • Potvrda o pohađanju dostupna na zahtjev
    Potrebna nadoplata skripte 30 kn
  • Nakon kupovine potrebno je javiti se na upisi.lanita@gmail.com radi rezerviranja mjesta u grupi
  • Minimalan broj za oformiti grupu: 5
    Maksimalan broj osoba u grupi: 10
    Minimalna dob za tečaj: 15 god
  • Rok iskoristivosti: u navedenom terminu
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Termin se smatra iskorištenim ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48h ranije
  • U slučaju nezadovoljstva, nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge
  • U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Detalji ponude
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na info@ponudadana.hr
  • Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
  • Ukoliko trebate R1 račun molimo da isti zatražite od pružatelja usluge prije izdavanja računa
  • Možete kupiti 1 ponudu na svoje ime
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Navedene akcijske cijene ponude vrijede isključivo kupovinom ponude preko portala PonudaDana.hr, u protivnom se za ponudu plaća njena redovna cijena te popust ne vrijedi
  • Posjetite naš
    Facebook PonudaDana
Centar za poduke i prevođenje Lanita

Centar za poduke i prevođenje Lanita započeo je s radom 01.02.2007. Nalazi se u Novom Zagrebu i prvi je centar koji nudi sve vrste poduka u ovom dijelu Zagreba. Osim poduka nude i sve vrste prijevoda s ili bez ovjere sudskog tumača. U centru rade mladi ljudi s višegodišnjim iskustvom u nastavi, a u svrhu što bolje kvalitete često se koriste i usluge izvornih govornika.

Od samog osnivanja škola je član Zajednice škola stranih jezika pri Hrvatskoj gospodarskoj komori. Zajednica škola stranih jezika je nezavisna i neprofitna udruga osnovana 2002. g. pri Hrvatskoj gospodarskoj komori s ciljem podizanja kvalitete jezičnih usluga i njihovog prilagođavanja europskim standardima.


Svi programi u skladu su sa standardima koje je preporučilo Vijeće Europe pod nazivom Common European Framework of Reference for Languages (CEF). Zajednički europski referentni okvir za učenje jezika detaljno opisuje jezičnu kompetenciju polaznika po međunarodnim standardima što olakšava nastavak učenja stranog jezika ili traženje zaposlenja u nekoj drugoj europskoj zemlji.

Iz CEF-a proizašla je Europska jezična mapa koja je dokument Vijeća Europe kojim se, na temelju zajedničkih standarda na svim razinama procesa učenja i testiranja znanja definiranih u CEF-u, prikazuje i dokumentira znanje stranih jezika naučenih bilo na formalan ili neformalan način.

Španjolski jezik

Španjolski jezik je posljednjih godina postao sve popularniji I sve više ljudi se odlučuje na učenje baš tog jezika. Po rasprostranjenosti u svijetu španjolski je treći jezik, iza engleskog i kineskog jezika. U našem centru polaznici neće samo naučiti jezik već će se upoznati i sa španjolskom i hispanoameričkom kulturom, glazbom, gatronomijom i običajima.

U Lanita centru vam je na raspolaganju veliki broj knjiga, časopisa i glazbe na španjolskom jeziku.

Zato ako želite naučiti španjolski jezika a pritom i produbiti svoje znanje o Španjolskoj i Latinskoj Americi pridružite se tečaju u Centru za poduke i prevođenje Lanita!

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!


Pričekaj trenutak...

Iskustva:

Centar za poduke i prevođenje Lanita
Maretićeva 3, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 091 9199 621 (zvati između 12h i 14h)
E-mail:
Web: http://lanita-jezici.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
Lanita, obrt za poduke, usluge i proizvodnju
Maretićeva 3, Zagreb

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom “Moje kupovine” u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na “Prikaži detalje” otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Vrh stranice