[ZADARSKA RIVIJERA] Karin Gornji - 3 ili 7 dana u sobi ili apartmanu, odmor u mjestu poznatom po ljekovitom blatu od 310 kn!

Ugodno se smjestite samo 500 metara do plaže i uživajte u ovom slikovitom mjestu, iskoristivo do 1.7.

Zadarska rivijera - 3 ili 7 dana u apartmanu ili sobi

Pogledaj iskustva drugih »

	            
Zadarska rivijera - 3 ili 7 dana u apartmanu ili sobi
Zadarska rivijera - 3 ili 7 dana u apartmanu ili sobi - slika 2
Zadarska rivijera - 3 ili 7 dana u apartmanu ili sobi - slika 3
Zadarska rivijera - 3 ili 7 dana u apartmanu ili sobi - slika 4
Zadarska rivijera - 3 ili 7 dana u apartmanu ili sobi - slika 5
Zadarska rivijera - 3 ili 7 dana u apartmanu ili sobi - slika 6
Zadarska rivijera - 3 ili 7 dana u apartmanu ili sobi - slika 7
Zadarska rivijera - 3 ili 7 dana u apartmanu ili sobi - slika 8
Zadarska rivijera - 3 ili 7 dana u apartmanu ili sobi - slika 9
Zadarska rivijera - 3 ili 7 dana u apartmanu ili sobi - slika 10
Zadarska rivijera - 3 ili 7 dana u apartmanu ili sobi - slika 11
Zadarska rivijera - 3 ili 7 dana u apartmanu ili sobi - slika 12
Zadarska rivijera - 3 ili 7 dana u apartmanu ili sobi - slika 13
Zadarska rivijera - 3 ili 7 dana u apartmanu ili sobi - slika 14
Zadarska rivijera - 3 ili 7 dana u apartmanu ili sobi - slika 15
Zadarska rivijera - 3 ili 7 dana u apartmanu ili sobi - slika 16
-38%
Možete uplatiti samo karticama + American Expressom, PBZ Visom, PBZ Maestrom i Dinersom do 3 rate

 
 
  • Ponuda uključuje:
    2 ili 6 noćenja u sobama za dvoje ili apartmanima za 2 - 3 osobe u Apartmanima Milić
  • Klikom na "kupi" birate:
    - 2 noćenja za dvoje u sobi za 310 kn
    - 6 noćenja za dvoje u sobi za 930 kn
    - 2 noćenja za 2 - 3 osobe u
    apartmanima za 399 kn
    - 6 noćenja za 2 - 3 osobe u
    apartmanima za 1.195 kn
  • Smještaj je u apartmanima A, B, A1, B2, te sobama 1 i 3 (prema raspoloživosti)
  • Slike i opremljenost soba možete pogledati na linkovima iznad
  • Udaljenost od plaže: 500m (5min)
    Udaljenost od ljekovitih blatnih kupki: 10min
    Udaljenost od Zadra: 33km
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • Rok iskoristivosti: 1.5. - 1.7.2018.
  • Besplatan WiFi i parking
  • Boravišna pristojba je uključena u cijenu
  • Moguća nadoplata:
    - doručak: 5 eur
    - ručak: 4 eur
  • Dijete do 5god s roditeljima u krevetu gratis
    Dijete starije od 5god na pomoćnom ležaju: 10eur/noćenje
  • Apartmani i sobe nemaju uvjete za držanje kućnih ljubimca
  • Check in i check out: po dogovoru
  • Možete kupiti više ponuda na svoje ime, spojiti ih i produžiti boravak
  • Prije kupovine savjetujemo provjeriti raspoloživost smještaja te, nakon kupovine, isti potvrditi i rezervirati
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48h ranije
  • U slučaju nezadovoljstva nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta, naknadne reklamacije neće se uvažiti
  • U slučaju korištenja ponude povrat sredstava nije moguć
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti partneru
  • U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć
  • Temeljem članka 79. zakona o potrošačima isključeno je pravo na jednostrani raskid ugovora
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Ukoliko preko portala kupite rezervaciju, ostatak plaćate na licu mjesta u gotovini
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Detalji ponude
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na info@ponudadana.hr
  • Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
  • Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem profilu pod kategorijom „moje kupovine“
  • Ukoliko trebate R1 račun molimo da isti zatražite od pružatelja usluge prije izdavanja računa
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Navedene akcijske cijene ponude vrijede isključivo kupovinom ponude preko portala PonudaDana.hr, u protivnom se za ponudu plaća njena redovna cijena te popust ne vrijedi
  • Posjetite naš
    Facebook PonudaDana
Karin Gornji

Gornji Karin je naselje na jadranskoj obali smješteno oko 16 kilometara od Benkovca. Ovaj priobalni gradić broji oko 900 stanovnika.

Ovo malo mjesto ima bogatu povijest koje datira još od rimskog razdoblja za koje svjedoče arheološki ostaci hrama božice Latre i manji amfiteatar koji govori da je grad u to doba imao status rimskog municipija.

Nekadašnje stanovništvo uglavnom se bavilo stočarstvom i vinogradarstvom dok je danas turizam glavna djelatnost. Turistička ponuda ovog gradića je raznolika.

Uz brojne povijesne znamenitosti posjetioci mogu uživati u čistom moru, ljepotama prirode te i u gastronomskoj ponudi autohtonih delicija. Smještaj za turiste je uglavnom privatnog tipa u apartmanima i sobama obiteljskih kuća u kojima domaćini svojim gostoprimstvom i ljubaznošću svakom svom posjetiocu čine odmor u potpunosti ugodnim.



Na ovom slikovitom mjestu u čije se more ulijevaju rijeke Karišnica i Bijela, na samom ušću gdje se miješaju slana i slatka voda, formirao se mulj tj. ljekovito blato koje se sve više koristi u svrhe terapijskog liječenja i budućeg razvijanja.

Tu se miješaju mediteranska i kontinentalna klima, što čini noći ugodnima za spavanje.

U okolici nema industrijskih objekata, pa je zrak izuzetno čist i blagotvorno djeluje na razne oblike plućnih bolesti (astma, kronični bronhitis i dr.).

Apartmani Milić

Kuća apartmana Milić je smještena u Karina, 5 min udaljena od mora s prekrasnim pogledom na Karinsko more i planinu Velebit.

Opremljenost apartmana: veliki dnevni boravak spojen sa spavaćom sobom, terasa s pogledom na more, roštilj, klima, kuhinja, daska za peglanje, SAT TV

Opremljenost soba: bračni krevet, SAT TV, kupaonica, frižider, klima


U sklopu kuće se nalazi i restoran Bistro Ivan s prelijepom terasom i pogledom na more gdje možete uživati u prvoj jutarnjoj kavi ili ukusnim specijalitetima. Preko puta apartmana nalazi se i dućan s prehrambenom robom.

U Apartmanima ćete se osjećati kao kod kuće!

Pročitajte komentare zadovoljnih korisnika:

"Poštovani, iskoristili smo Vašu ponudu za Karin Gornji. Sve pohvale za smještaj, urednost i čistoću apartmana. Preporučio bih ga svima. Iznad svega srdačni pozdravi gospođi Antoniji i njenim roditeljima i zahvala za pruženo gostoprimstvo. Uvjereni smo da ćemo se vidjeti ponovno. Čista 10-ka." - Vlatko i Gordana

"Poštovani, Iskoristili smo ponudu, pa bih samo htjela pohvaliti domaćine, smještaj ( studio apartman je predivan) i samo mjesto. Oduševljeni smo ponudom, svaka čast.'' - Ivana

"Prošle godine ljetovali kod obitelji Milić. Svi su izuzetno ugodni i gostoljubivi." - Mirjana

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!


Pričekaj trenutak...

Iskustva:

Apartmani Milić**
Novo naselje 129, Karin Gornji, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 092 2546 647
E-mail:
Web: http://apartmani-milic.com/hr/index.htm

Detalji o partnerovom sjedištu:
Mara Milić
Novo naselje 129, Gornji Karin

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom “Moje kupovine” u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na “Prikaži detalje” otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Vrh stranice