[ZAMJENA GUMA] Demontaža, balansiranje i montaža 4 gume do 20 cola s aluminijskim ili čeličnim felgama za samo 149 kn!

Ponuda se odnosi na osobne automobile, terence i kombi vozila

Zamjena 4 gume - demontaža, balansiranje i montaža za 149 kn!

Pogledaj iskustva drugih »

	            
Zamjena 4 gume - demontaža, balansiranje i montaža za 149 kn!
-40%
Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama

Ponuda se može iskoristiti još 4 dana!

 
 
  • Ponuda uključuje:
    zamjenu 4 gume do 20 cola s aluminijskim ili čeličnim felgama - demontažu, balansiranje i montažu u Autoservisu Safety Car
  • Ponuda se odnosi na osobne automobile, terence, kombi vozila
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • Rok iskoristivosti: 20.11.2018.
  • Termin je potrebno rezervirati minimalno 3 dana ranije na 091 2610 966
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48h ranije
  • Možete kupiti 1 ponudu na svoje ime
  • Radno vrijeme:
    pon - pet: 8h - 16h
    sub: 7h - 12h
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • U slučaju nezadovoljstva, nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge
  • U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć
  • Temeljem članka 79. zakona o potrošačima isključeno je pravo na jednostrani raskid ugovora
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Detalji ponude
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na info@ponudadana.hr
  • Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
  • Ukoliko trebate R1 račun molimo da isti zatražite od pružatelja usluge prije izdavanja računa
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Navedene akcijske cijene ponude vrijede isključivo kupovinom ponude preko portala PonudaDana.hr, u protivnom se za ponudu plaća njena redovna cijena te popust ne vrijedi
  • Posjetite naš
    Facebook PonudaDana
Izvor: PonudaDana.hr blog

Zamjena guma

Postoje situacije u kojima se nalazimo svaki dan, a u kojima se (ne)svjesno izlažemo rizicima opasnima po život, osobito na cesti. Dapače, ne izlažemo samo sebe rizicima, već i ostale sudionike u prometu
Svaki dan sjedamo u auto kako bismo što prije stigli na posao, sastanak, riješili obveze i dnevne zadatke. Sve to obavljamo u nekoj žurbi, iako je u prometu  vrlo bitna stavka – oprez. Za pravilno funkcioniranje prometa bitno je poštivanje pravila, uvažavanje ostalih sudionika u prometu, ali i ispravno vozilo kojim upravljamo.


To znači da će prije svega auto, motor ili kamion – čime već upravljate, prije izlaska na cestu biti podvrgnuto redovnom tehničkom pregledu, servisirano i ispravnih funkcija. Pogotovo kad se radi o  posebnim uvjetima na cesti nastalima zbog  vremenskih nepogoda kao što su kiša, snijeg, mećave, magla i slično. Česta pojava snijega i leda na kolniku i smanjena vidljivosti uslijed kiše ili magle, dodatno ugrožava sigurnost vožnje. Zima u gotovo svim krajevima Hrvatske redovno znači velike probleme vozačima, osobito početnicima. 


Zakon o sigurnosti prometa između ostalog kaže: „Zimski uvjeti na cesti nastupaju kad je kolnik prekriven snijegom ili kad je na kolniku poledica.“  Nadalje: „Za vrijeme zimskih uvjeta na cestama zabranjuje se promet motornim vozilima koja nemaju propisanu zimsku opremu  i teretnim automobilima s priključnim vozilom.“

Pravilnik o tehničkim uvjetima vozila u prometu na cesti propisuje: “Pod zimskom opremom motornih vozila, čija najveća dopuštena masa nije veća od 3,5 tona, prema ovom Pravilniku podrazumijevaju se zimske gume (M+S) na svim kotačima ili ljetne gume s najmanjom dubinom profila od 4 mm i s lancima za snijeg pripravnim za postavljanje na pogonske kotače.“


Stoga, nemojte biti brzopleti, uzimati stvari zdravo za gotovo samo zato što ih opetovano izvršavate dan za danom.  Jer ruku na srce, vožnja auta je većini rutina jednaka vezanju cipela. Uvijek pazite da je vozilo ispravno, mijenjajte gume kako to nalažu propisi i vozite prilagođeno uvjetima na cesti. Sad kad to znamo, preostaje nam samo primjena. Samo. 

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!


Pričekaj trenutak...

Iskustva:

AC Safety Car
Nova cesta 36a, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 091 2610 966
E-mail:
Web: http://acsafetycar.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
AC SAFETY CAR j.d.o.o.
Nova cesta 36a, Zagreb

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom “Moje kupovine” u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na “Prikaži detalje” otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Vrh stranice