[ZAMJENA GUMA] Demontaža, montaža i balans 4 gume s čeličnim felgama od
13 do 16 cola za 99 kn!

Pripremite svog limenog ljubimca na zimske uvjete u prometu i vozite sigurno

Zamjena 4 gume s čeličnim felgama od 13 do 16 cola za 99 kn!

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 80
5 zvjezdica: 73
4 zvjezdice: 3
3 zvjezdice: 3
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 1
Pogledaj iskustva drugih (50) »

    		
				    		
	            
Zamjena guma -51% Ilica
Zamjena guma -51% Ilica - slika 2
Zamjena guma -51% Ilica - slika 3
Zamjena guma -51% Ilica - slika 4
Zamjena guma -51% Ilica - slika 5
-51%

[ZAMJENA GUMA] Demontaža, montaža i balans 4 gume s čeličnim felgama od
13 do 16 cola za 99 kn!

Pripremite svog limenog ljubimca na zimske uvjete u prometu i vozite sigurno

Zamjena 4 gume s čeličnim felgama od 13 do 16 cola za 99 kn!

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 80
5 zvjezdica: 73
4 zvjezdice: 3
3 zvjezdice: 3
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 1
Pogledaj iskustva drugih (50) »
  • Ponuda uključuje:
    zamjenu 4 gume s čeličnim felgama od 13 do 16 cola (demontaža, montaža i balans) u izvedbi tvrtke Sekula Plus
  • Ponuda se odnosi na osobna vozila
  • Pogledajte moguće nadoplate
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • Rok iskoristivosti: 12.11.2018.
  • Termin je potrebno rezervirati 2 dana ranije
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 24h ranije
  • Možete kupiti više ponuda na svoje ime
  • Radno vrijeme:
    pon - pet: 8h - 17h
    sub: 8h - 12h
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Posjetite Facebook stranicu Sekula plus
  • U slučaju nezadovoljstva, nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge
  • U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć
  • Temeljem članka 79. zakona o potrošačima isključeno je pravo na jednostrani raskid ugovora
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Detalji ponude
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na [email protected]
  • Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
  • Ukoliko trebate R1 račun molimo da isti zatražite od pružatelja usluge prije izdavanja računa
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Navedene akcijske cijene ponude vrijede isključivo kupovinom ponude preko portala PonudaDana.hr, u protivnom se za ponudu plaća njena redovna cijena te popust ne vrijedi
  • Posjetite naš
    Facebook PonudaDana
Zamjena guma

Gume se dijele na zimske i ljetne, a kako bismo bili sigurni u prometu te vozilo optimalno radilo, odnosno manje trošilo i isto tako manje zagađivalo, bitno je staviti gume u skladu s vremenskim uvjetima na cesti.

Osim što pravovremena izmjena čuva gume, ona je i važan faktor u sigurnosti u prometu. Zimske gume na toplom, vrućem i mokrom asfaltu nisu ni približno tako dobre kao ljetne, a osim toga takvi uvjeti rapidno troše i skraćuju životni vijek zimskim gumama.

Kako biste uvijek bili sigurni i odgovorni na cesti, uvjete vožnje prilagodite uvjetima na cesti a mi smo za vas pripremili ponude za zamjenu guma po izuzetno povoljnim cijenama, na vama je samo da rezervirate termin! ;)

sekula plus

Sekula Plus

Tvrtka Sekula Plus d.o.o. osnovana je 2011. godine i od tada se bavi održavanjem motornih vozila. Vrše sve mehaničke popravke, auto elektriku, servis klima, poliranje farova, izmjena žarulja, prodaja pneumatika, vulkanizacija i hotel za gume.

Mladi timovi pod vodstvom iskusnih majstora otkloniti će sve kvarove na vašem limenom ljubimcu od zamjene guma, dijagnostike kvara do otklanjanja najzahtjevnijih kvarova i pripreme vozila za tehnički pregled. Nakon izmjene izvansezonskih guma, iste možete pohraniti u "hotelu za gume“ (skladištenje vaših guma) do iduće montaže.

Misija i vizija tvrtke Sekula Plus d.o.o. je pružiti vam užitak bezbrižnog i sigurnog putovanja te osigurati pouzdanost rada bez obzira na starost vozila, a cilj opravdati povjerenje kupca individualnim i profesionalnim pristupom, širokom ponudom usluga, pristupačnom cijenom i kvalitetom. Obratite im se s povjerenjem!

Sekula Plus d.o.o.
Ilica 422, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 3466 122 , 095 3738 232 , 095 8645 330
E-mail:
Web: http://www.sekulaplus.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
SEKULA PLUS d.o.o.
Prevoj 37, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti samo karticama