10 fizikalnih terapija te jedna gratis masaža - zaboravite na svakodnevne bolove u tijelu za 695kn umjesto 2.050kn

10 fizikalnih terapija + masaža

10 fizikalnih terapija - zaboravite na svakodnevne bolove u tijelu

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 11
5 zvjezdica: 5
4 zvjezdice: 4
3 zvjezdice: 1
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 1

    		
				    		
	            
10 fizikalnih terapija + masaža
-66%

10 fizikalnih terapija te jedna gratis masaža - zaboravite na svakodnevne bolove u tijelu za 695kn umjesto 2.050kn

10 fizikalnih terapija + masaža

10 fizikalnih terapija - zaboravite na svakodnevne bolove u tijelu

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 11
5 zvjezdica: 5
4 zvjezdice: 4
3 zvjezdice: 1
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 1
  • Ponuda uključuje 10 tretmana fizikalne terapije te jednu gratis masažu u trajanju od pola sata Korisnici kupnjom ove ponude ostvaruju dodatni popust od 25% na sljedeću kupnju paketa od 5 ili 10 tretmana
  • Redovne cijene usluga možete pogledati na linku CJENIK
  • Radno vrijeme je po dogovoru na broj 091/667-3594
  • Uslugu možete iskoristiti u periodu od 23.01. do 30.04.
  • Adresa: Pavlenski put 5/o
  • Svoj dolazak je potrebno najaviti par dana ranije na broj 091/667-3594
  • Jedna osoba na svoje ime može iskoristiti jednu potvrdu
  • Jedna osoba može kupiti neograničen broj potvrda kao poklon prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
PRIVATNA PRAKSA FIZIKALNE TERAPIJE "ŠPANSKO" ODGOVARA NA VAŠA PITANJA :)

Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Privatna praksa fizikalne terapije: Ponuda uključuje 10 tretmana fizikalne terapije te jednu gratis masažu u trajanju od pola sata. Korisnici mogu birati kakvu masažu žele.
Ponuda dana: Ostvaruju li korisnici dodatne pogodnosti kupnjom ove ponude?
Privatna praksa fizikalne terapije: Korisnici kupnjom ove ponude ostvaruju dodatni popust od 25% na sljedeću kupnju paketa od pet ili deset tretmana.
Ponuda dana: Što sve spada u fizikalnu terapiju te koliko traje jedan tretman?
Privatna praksa fizikalne terapije: Tretman u cijelosti traje 60 minuta, a uključuje sljedeće: 24 minute magnetoterapije, 20 minuta elektroterapije, te 15 minuta ultrazvuka.
Ponuda dana: Možete li nam ukratko opisati tretmane te kako djeluju?
Privatna praksa fizikalne terapije: Magnetoterapija se izvodi niskofrekventnim pulsirajućim elektromagnetskim poljima te se na taj način obnavljaju oštećene stanice u organizmu, ubrzava cirkulacija, metabolizam i izmjena tvari. Elektroterapija je tretman u kojem se električna struja koristi u svrhu liječenja bolnih stanja, smirivanja upalnih procesa te otklanjanja otoka i edema. Ultrazvukom se prodire dublje u tkivo te on djeluje mehanički, biokemijski i toplinski u svrhu opuštanja mišića, uklanjanja ožiljaka, bolnih stanja. Također, ultrazvuk pomaže pri uganućima, promjena na zglobovima te upalama tetiva.
Ponuda dana: Imate li internet stranicu?
Privatna praksa fizikalne terapije: Imamo. Našu Internet stranicu korisnici mogu pogledati na sljedećem linku Privatna praksa fizikalne terapije „Špansko“.
Ponuda dana: Za koga su namijenjene ove terapije?
Privatna praksa fizikalne terapije: Ove terapije su namijenjene svima iz razloga što se u današnje vrijeme velika većina ljudi susreće sa raznim vrstama boli za koje su ove terapije svakako dobrodošle .
Ponuda dana: Mogu li i muškarci koristiti ponudu?
Privatna praksa fizikalne terapije: Naravno, muškarci također mogu koristiti navedene terapije.
Ponuda dana: Postoji li netko kome se ove terapije ne preporučuju?
Privatna praksa fizikalne terapije: Ne postoji, terapija se može preporučiti svima.

Privatna praksa fizikalne terapije Špansko
Pavlenski put 5/o, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 091/667-3594
E-mail:
Web: http://www.fizikalna-terapija.com/

Detalji o partnerovom sjedištu:
Privatna praksa fizikalne terapije Anita Rajković
Pavlenski put 5/o, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 6 rata