Psst, samo nekoliko dana dijeli te do velikog iznenađenja! Ostavi email i prvi saznaj što je to RETRO dan na PonudiDana

10 tretmana anticelulitne masaže za 199kn umjesto 800kn - riješite se celulita i centimetara na najjednostavniji način

10 tretmana anticelulitne masaže za 199kn umjesto 800kn - riješite se celulita i centimetara na najjednostavniji način

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 35
5 zvjezdica: 18
4 zvjezdice: 8
3 zvjezdice: 5
2 zvjezdice: 1
1 zvjezdica: 3
Pogledaj iskustva drugih (7) »

    		
				    		
	            
-75%

10 tretmana anticelulitne masaže za 199kn umjesto 800kn - riješite se celulita i centimetara na najjednostavniji način

10 tretmana anticelulitne masaže za 199kn umjesto 800kn - riješite se celulita i centimetara na najjednostavniji način

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 35
5 zvjezdica: 18
4 zvjezdice: 8
3 zvjezdice: 5
2 zvjezdice: 1
1 zvjezdica: 3
Pogledaj iskustva drugih (7) »
  • Ponuda se odnosi na 10 tretmana anticelulitne masaže
  • Jedan tretman traje pola sata
  • Preporuča se odlazak 2 -3 puta tjedno na tretmane
  • Jedna osoba može iskoristiti jednu potvrdu
  • Jedna osoba može kupiti više potvrda - poklonite prijateljima
  • Potrebno je na vrijeme rezervirati termin na broj 01/ 60 43 679 ili 091 59 88 135
  • Uslugu možete iskoristiti kroz 3 mjeseca po isteku ponude
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
ASTARTA STUDIO ODGOVARA NA VAŠA PITANJA :)
Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Astarta studio: Ponuda uključuje 10 tretmana anticelulitne masaže kojima se uz odabranu mješavinu eteričnih ulja pospješuje cirkulacija, izmjena tvari i učvršćuje tonus kože, te ubrzava eliminacija toksina i nakupljenih masnih stanica na kritičnim mjestima.
Ponuda dana: Radi li se o ručnoj ili aparativnoj masaži?
Astarta studio: Radi se o ručnoj anticelulitnoj masaži.
Ponuda dana: Koliko traje jedan tretman?
Astarta studio: Jedan tretman traje pola sata.
Ponuda dana: Radi li se o parcijalnoj masaži ili o masaži cijelog tijela?
Astarta studio: Radi se o parcijalnoj masaži.
Ponuda dana: Mogu li korisnici sami odabrati koje dijelove žele tretirati?
Astarta studio: Anticelulitni tretman ne podrazumijeva samo masažu, već i stručne savjete o načinu na koji bi klijent trebalo kombinirati ishranu i vježbanje, onda u dogovoru s klijentima tretiramo određene dijelove tijela.
Ponuda dana: Podrazumijeva li ponuda deset dolazaka u studio?
Astarta studio: Tako je, 10 tretmana podrazumijeva deset dolazaka na anticelulitne tretmane.
Ponuda dana: Nakon koliko tretmana možemo očekivati prve rezulatate?
Astarta studio: Nakon ovih 10 tretmana sigurno ćete vidjeti rezultate, no to je sve individualno i ovisi o količini celulita.
Ponuda dana: Koliko često se preporuča odlaziti na tretmane?
Astarta studio: Preporuča se dolaziti 2 -3 puta tjedno jer je u procesu eliminacije celulita neophodno održati kontinuitet.
Ponuda dana: Koliko se u prosjeku gubi centimetara?
Astarta studio: U prosjeku se gubi 2 do 3 centimetra nakon ovih 10 tretmana.
Ponuda dana: Jesu li ovi tretmani bolni?
Astarta studio: Tretmani nisu ugodna masaža već su malo bolni, nelagodni, ali izdržljivi. Kod prvih nekoliko tretmana moguće je da imate masnice. No kod svake slijedeće masaže, nelagode će sve više izostajati.
Ponuda dana: Postoje li neke situacije u kojima se ovi tretmani ne preporučuju?
Astarta studio: Tretmani se ne preporučuju osobama sa proširenim venama, ukoliko su nedavno imali neke veće operacije ili su možda alergični na ulja koja se koriste pri anticelulitnoj masaži.
Ponuda dana: Koje još usluge nudite svojim klijentima?
Astarta studio: Uz stalno praćenje modnih trendova i modernih tehnologija, nudimo Vam široku lepezu frizersko kozmetičkih usluga. U ekskluzivno uređenom salonu dočekati će Vas iskusno i educirano osoblje.
Ponuda dana: Gdje možemo vidjeti cijene Vaših usluga?
Astarta studio: Možete vidjeti u cjeniku, a sve o našim uslugama možete vidjeti na našoj web stranici.
Ponuda dana: Gdje se nalazite?
Astarta studio: Nalazimo se u Palinovečkoj 19k, na Vrbanima.
Ponuda dana: Da li je potrebna prethodna najava?
Astarta studio: Potrebno je najaviti se kako biste na vrijeme rezervirali svoj termin, a to možete učiniti na broj 01 6043679 ili 091 5988135.

Astarta studio
Palinovečka 19k, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 6043679
E-mail:
Web: http://www.astarta-studio.com

Detalji o partnerovom sjedištu:
ASTARTA STUDIO d.o.o.
1. Ferenščica 78, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 2 rate