20 IPL tretmana lica - trajno se riješite neželjenih dlačica s brade i nausnice u Jean d`Arcel Medical & Beauty Institutu za 240 kn!

Savršeno glatka koža lica uz brze i bezbolne tretmane

20 IPL tretmana lica

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 561
5 zvjezdica: 383
4 zvjezdice: 80
3 zvjezdice: 48
2 zvjezdice: 20
1 zvjezdica: 30
Pogledaj iskustva drugih (205) »

    		
				    		
	            
20 IPL-a lica -96% Centar
20 IPL-a lica -96% Centar - slika 2
20 IPL-a lica -96% Centar - slika 3
20 IPL-a lica -96% Centar - slika 4
20 IPL-a lica -96% Centar - slika 5
20 IPL-a lica -96% Centar - slika 6
20 IPL-a lica -96% Centar - slika 7
20 IPL-a lica -96% Centar - slika 8
20 IPL-a lica -96% Centar - slika 9
20 IPL-a lica -96% Centar - slika 10
20 IPL-a lica -96% Centar - slika 11
20 IPL-a lica -96% Centar - slika 12
20 IPL-a lica -96% Centar - slika 13
20 IPL-a lica -96% Centar - slika 14
20 IPL-a lica -96% Centar - slika 15
20 IPL-a lica -96% Centar - slika 16
20 IPL-a lica -96% Centar - slika 17
20 IPL-a lica -96% Centar - slika 18
-96%

20 IPL tretmana lica - trajno se riješite neželjenih dlačica s brade i nausnice u Jean d`Arcel Medical & Beauty Institutu za 240 kn!

Savršeno glatka koža lica uz brze i bezbolne tretmane

20 IPL tretmana lica

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 561
5 zvjezdica: 383
4 zvjezdice: 80
3 zvjezdice: 48
2 zvjezdice: 20
1 zvjezdica: 30
Pogledaj iskustva drugih (205) »
  • Ponuda uključuje:
    10 IPL tretmana brade i 10 IPL tretmana nausnice u Jean d`Arcel Medical & Beauty Institutu
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • Broj dolazaka: 10 (u jednom dolasku tretiraju se oba područja - brada i nausnica)
    Trajanje jednog tretmana: 10 min
  • Razmak između tretmana:
    10 - 30 dana, ovisno o gustoći dlačica kod prvog dolaska (rezultati se prate, a razmak postupno povećava)
  • Tretmani se ne preporučuju:
    trudnicama, dojiljama, osobama s upalom jajnika, osobama s karcinomom, mlađima od 18 godina
  • Marka aparata: IPL Multi power
  • Aparatom nije moguće tretirati sijede dlačice
  • Za vrijeme korištenja tretmana ne preporučuje se: izlaganje suncu, korištenje sredstva za samotamnjenje i izbjeljivanje čupanja dlačica iz korijena
  • Rok iskoristivosti: 20.4.2018.
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva unutar roka iskoristivosti, Ponuda Dana će vam vratiti sredstva uplaćena preko portala
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti partneru
  • U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć
  • Trajno uklanjanje dlačica je namijenjeno ženama
  • Termin je potrebno prethodno rezervirati
  • Dolazak se smatra iskorištenim ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 24h ranije
  • Radno vrijeme:
    pon - sub: 9h - 21h
    ned: 12h - 20h
  • Ponudu možete koristiti uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Možete kupiti 1 ponudu na svoje ime
  • Pogledajte Day Spa Mexico Sun Facebook
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Detalji ponude
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na [email protected]
  • Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
  • Ukoliko trebate R1 račun molimo da isti zatražite od pružatelja usluge prije izdavanja računa
  • Možete kupiti 1 ponudu na svoje ime
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Navedene akcijske cijene ponude vrijede isključivo kupovinom ponude preko portala PonudaDana.hr, u protivnom se za ponudu plaća njena redovna cijena te popust ne vrijedi
  • Posjetite naš
    Facebook PonudaDana
20 IPL tretmana lica

Dok klasične metode iziskuju gubitak dragocjenog vremena, često su bolne i problem rješavaju kratkoročno, IPL tehnologija nova je i bezbolna metoda trajnog uklanjanja dlačica koja pritom troši vrlo malo vremena.

Ubraja se u metodu fotoepilacije, tj. uklanjanja dlačica pomoću svjetla sličnog laseru. Razlika između lasera i IPL-a je u tome što laser koristi monokromni (jednobojni) snop svjetlosti točno određene valne duljine, a IPL disperzno polikromno (višebojno) svjetlo čiji spektar iznosi 310 - 1200 nm. Razlika je i u površini djelovanja jer IPL posjeduje terapijske sonde dimenzija oko 20 x 50 mm što omogućuje i mnogo veću površinu osvjetljavanja nego kod lasera.



Kako bi se dlaka "uhvatila" u ranoj fazi potrebno je prva tri tretmana ponoviti u razmacima od tri do najviše četiri tjedna nakon čega se intervali do sljedećih tretmana produljuju jer su dlačice puno manje, slabije i tanje te znatno sporije rastu.

Koža nakon tretmana postaje nježna, glatka i nema urastanja dlačica što je inače čest slučaj kod većine klasičnih depilacija, a i razdoblje između dviju epilacija znatno je dulje.

Uspješnost tretiranja dlačica IPL tehnologijom je 70 do 80 posto što ovisi o tipu dlake i samoj problematici.Dlačice koje nakon prvih tretmana ostanu gotovo su neprimjetne jer posvijetle i postanu nježnije, gotovo pahuljaste. Najbolji učinci postižu se kod tamnih dlaka na svijetloj koži.

Trajno se riješite dlačica i priuštite si glatku i svilenkastu kožu lica uz pomoć stručnjaka u Jean d`Arcel Medical & Beauty Institutu.

Jean d`Arcel Medical & Beauty Institut
Kaptol 18, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 4812 638
E-mail:

Detalji o partnerovom sjedištu:
VALIDUS-SOLARIJ d.o.o.
11. Požarinje 2d, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 2 rate