44 tretmana za mršavljenje, skidanje celulita i oblikovanje tijela u Studiju Pina za 975kn umjesto 6.120kn

44 tretmana za mršavljenje, skidanje celulita i oblikovanje tijela u Studiju Pina za 975kn umjesto 6.120kn

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 30
5 zvjezdica: 15
4 zvjezdice: 8
3 zvjezdice: 6
2 zvjezdice: 1
1 zvjezdica: 1

    		
				    		
	            
-84%

44 tretmana za mršavljenje, skidanje celulita i oblikovanje tijela u Studiju Pina za 975kn umjesto 6.120kn

44 tretmana za mršavljenje, skidanje celulita i oblikovanje tijela u Studiju Pina za 975kn umjesto 6.120kn

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 30
5 zvjezdica: 15
4 zvjezdice: 8
3 zvjezdice: 6
2 zvjezdice: 1
1 zvjezdica: 1
  • Ponuda uključuje 44 tretmana za mršavljenje - 4 termoaromaterapije i 40 tretmana aparatom Venus 2000 (elektrostimulacije i infracrvene zrake) koji radi limfnu drenažu, skida masne naslage, uklanja celulit i služi za tonus kože.
  • Jedan tretman traje 40 -60 minuta
  • Preporuča se 3 puta tjedno odlazak na tretmane
  • Nakon tretmana se gubi minimalno 2 cm
  • Jedna osoba može iskoristiti jednu potvrdu
  • Jedna osoba može kupiti više potvrda - poklonite prijateljima
  • Potrebna je prethodna najava dan ranije
  • Ponudu možete iskorstiti do 09.09.2011. po isteku ponude
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
STUDIO PINA ODGOVARA NA VAŠA PITANJA:)
Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Studio Pina: Ponuda uključuje 44 tretmana za mršavljenje, skidanje celulita i oblikovanje tijela. To su 4 tretmana termoaromaterapije i 40 tretmana aparatom Venus 2000 koji obavlja dvije funkcije, to su elektrostimulacija i infracrvene zrake. Znači obavljaju se tretmani limfne drenaže, učvršćivanja, skidanja masnh naslaga, skidanje celulita i tonus. Sve cijene možete pogledati u našem CJENIKU.
Ponuda dana: Koliko se tretmana radi u jednom dolasku?
Studio Pina: Dva tretmana se rade u jednom dolasku.
Ponuda dana: Koliko puta tjedno se preporuča odlazak na tretmane?
Studio Pina: Tretmani se preporučuju tri puta tjedno. Između tretmana je potrebno napraviti bar jedan dan pauze.
Ponuda dana: Koliko traju tretmani u jednom dolasku?
Studio Pina: Tretmani traju 40-60 minuta.
Ponuda dana: Nakon koliko tretmana možemo očekivati prve rezulatate?
Studio Pina: Već nakon prvog tretmana možete vidjeti rezultate.
Ponuda dana: Zašto bi preporučili ove tretmane?
Studio Pina: Ovim tretmanima se uklanja celulit. Limfom drenažom se uklanjaju štetne tvari iz organizma. Limfnom drenažom se jača imunološki sustav, uspješna je u liječenju edema, migrenskih glavobolja i reumatičmog artritisa. Zatim, ovim tretmanima se u uklanjaju masne naslage i ućvršćuje koža. Termoaromaterapijom se također uklanja celulit, potiče se cirkulacija, poboljšava struktura kože, hrane stanice i daje energija za obnavljanje, a primjenom termoterapije poboljšava se detoksikacija organizma, te daje koži tonus.
Ponuda dana: Koliko centimetara se u prosjeku gubi nakon ovih tretmana.
Studio Pina: Gubi se minimalno 2 centimetra.
Ponuda dana: Jesu li ovi tretmani bolni?
Studio Pina: Ovi tretmani nisu bolni.
Ponuda dana: Postoje li neke situacije u kojima se ovi tretmani ne preporučaju?
Studio Pina: Ovi tretmani se ne preporučuju srčanim bolesnicima, osobama s implatantima, osobama koje boluju od epilepsije te koje imaju proširene vene i boluju od tromboze.
Ponuda dana: Koje još usluge nudite svojim klijentima?
Studio Pina: Nudimo tretmane za muškarce i žene, trajne depilacije, tretmane za tijelo i lice.
Ponuda dana: Gdje se nalazite?
Studio Pina: Nalazimo se na Vrapču, na adresi Bolnička 34m.
Ponuda dana: Da li je potrebna prethodna najava?
Studio Pina: Potrebno je prethodno najaviti se na broj 01 345 7000 bar dan do dva ranije.

Beauty salon Pina
Bolnička 34m, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 345 7000
E-mail:
Web: http://www.pinasalon.com

Detalji o partnerovom sjedištu:
Porta Plexus d.o.o.
Selska cesta 90a, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 6 rata