4 tretmana ultrazvučne kavitacije i 4 tretmana limfne drenaže za 795kn umjesto 4.000kn - brzo i učinkovito preoblikujte tijelo

4 tretmana ultrazvučne kavitacije i 4 tretmana limfne drenaže za 795kn umjesto 4.000kn - brzo i učinkovito preoblikujte tijelo

Ocjena naših korisnika:    Dobro!
   Dobro!
Ukupno glasova: 29
5 zvjezdica: 11
4 zvjezdice: 3
3 zvjezdice: 6
2 zvjezdice: 4
1 zvjezdica: 5

    		
				    		
	            
-80%

4 tretmana ultrazvučne kavitacije i 4 tretmana limfne drenaže za 795kn umjesto 4.000kn - brzo i učinkovito preoblikujte tijelo

4 tretmana ultrazvučne kavitacije i 4 tretmana limfne drenaže za 795kn umjesto 4.000kn - brzo i učinkovito preoblikujte tijelo

Ocjena naših korisnika:    Dobro!
   Dobro!
Ukupno glasova: 29
5 zvjezdica: 11
4 zvjezdice: 3
3 zvjezdice: 6
2 zvjezdice: 4
1 zvjezdica: 5
  • Ponuda uključuje 4 tretmana ultrazvučne kavitacije i 4 tretmana limfne drenaže.
  • Uslugu možete koristi od 20.6.
  • Jedna osoba može iskoristiti jednu potvrdu.
  • Jedna osoba može kupiti više potvrda - poklonite prijateljima.
  • Cjenik možete pogledati na linku CJENIK
  • Potrebna je prethodna rezervacija 4 dana ranije na broj 01 5619 335
  • U slučaju nemogućnosti dolaska u dogovoreno vrijeme, potrebno je otkazati termin dan ranije.
  • Radno vrijeme salona je od ponedjeljka do petka od 12h do 20h te subotom od 9h do 15h.
  • Potvrdu možete iskoristiti do 20.10.2011.
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
BEAUTY SALON CALLISTO ODGOVARA NA VAŠA PITANJA :)
Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Beauty salon Calisto: Ponuda uključuje 4 tretmana ultrazvučne kavitacije i 4 tretmana limfne drenaže.
Ponuda dana: Imate li internet stranicu?
Beauty salon Calisto: Našu internet stranicu možete pogledati na sljedećem linku Beauty salon Calisto.
Ponuda dana: Molim Vas da nam pobliže objasnite tretman ultrazvučne kavitacije?
Beauty salon Calisto: Ultrazvučna kavitacija je popularan tretman mršavljenja poznatiji kao nekirurška liposukcija. Tretmanom se omogućava brzo i učinkovito preoblikovanje tijela u kratkom roku. Precizno se odstranjuju lokalne masne naslage bez dugotrajnog oporavka.
Ponuda dana: Možete li nam opisati i tretman limfne drenaže?
Beauty salon Calisto: Limfna drenaža je neizostavan tretman svakog programa mršavljenja i uklanjanja celulita. Njome se potiče optok limfe u tijelu i tako ubrzava otplavljivanje toksina i otpadnih tvari iz organizma. Kolajući cijelim tijelom, odnosi otpadne tvari i odlaže ih u limfne čvorove smještene u određenim zonama po tijelu koji služe kao filtri. Tijekom tretmana stimuliraju se upravo te zone (točke) kako bi se ubrzao optok. Limfna drenaža višestruko pozitivno djeluje na naš organizam. Uz prethodne upute o prehrani i pijenju tekućine, ovakvim načinom tretiranja masnog tkiva i celulita može se znatno umanjiti tjelesna težina i riješiti celulit s problematičnih područja bez velikih odricanja.
Ponuda dana: Koliko centimetara se gubi navedenim tretmanima?
Beauty salon Calisto: Nakon tretmana gube se 2 do 6 centimetra u obujmu tretiranog dijela.
Ponuda dana: Nakon koliko tretmana će biti vidljivi rezultati?
Beauty salon Calisto: Prvi rezultati će biti vidljivi već nakon prvog tretmana.
Ponuda dana: Koliko traju tretmani?
Beauty salon Calisto: Tratman ultrazvučne kavitacije traje 40 minuta, a zatim slijedi tretman limfne drenaže u trajanju od 30 minuta.
Ponuda dana: Jesu li tretmani bolni?
Beauty salon Calisto: Tretmani su bezbolni.
Ponuda dana: Koji dijelovi tijela se tretiraju?
Beauty salon Calisto: Tretmanima se oblikuje trbuh, stražnjica, bokovi, bedra, koljena i gornji dio ruku. Korisnice mogu birati koji dio tijela žele tretirati.
Ponuda dana: Koliko redovito se preporuča dolaziti na tretmane?
Beauty salon Calisto: Najučinkovitiji rezultati se postižu ukoliko se tretmani obave u 2 tjedna.
Ponuda dana: Mogu li i muškarci koristiti Vaše usluge?
Beauty salon Calisto: Naravno, mogu i muškarci koristiti naše usluge.
Ponuda dana: Tko ne smije koristiti tretmane?
Beauty salon Calisto: Tretmane ne mogu koristiti trudnice te osobe koje imaju problema sa jetrom, bubrezima i koje imaju lošu krvnu sliku.
Ponuda dana: Koje je radno vrijeme salona?
Beauty salon Calisto: Radno vrijeme salona je od ponedjeljka do petaka od 12h do 20h te subotom od 9h do 15h.
Ponuda dana: Koliko se prije potrebno najaviti?
Beauty salon Calisto: Potrebno se najaviti 4 dana prije dolaska na broj 01 5619 335.
Ponuda dana: Što u slučaju nedolaska na dogovoreni termin?
Beauty salon Calisto Potrebno je dan prije otkazati termin, a u slučaju nedolaska, bez prethodnog otkazivanja, usluga se smatra iskorištenom.

Beauty salon Callisto
Kranjčevićeva 35, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 5619 335
E-mail:
Web: http://www.callistobeauty.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
Bonum Nomen d.o.o.
Kozjačka 28, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 6 rata