Psst, samo nekoliko dana dijeli te do velikog iznenađenja! Ostavi email i prvi saznaj što je to RETRO dan na PonudiDana

50% popusta na fiksnu protetiku - krunice, ljuskice ili keramički ispuni - 2 bezmetalna keramička rada za 2.490kn umjesto 5.000kn

Dva bezmetalna keramička rada za 2.490kn


    		
				    		
	            
Dva bezmetalna keramička rada za 2.490kn
Dva bezmetalna keramička rada za 2.490kn - slika 2
Dva bezmetalna keramička rada za 2.490kn - slika 3
Dva bezmetalna keramička rada za 2.490kn - slika 4
Dva bezmetalna keramička rada za 2.490kn - slika 5
Dva bezmetalna keramička rada za 2.490kn - slika 6
Dva bezmetalna keramička rada za 2.490kn - slika 7
-50%

50% popusta na fiksnu protetiku - krunice, ljuskice ili keramički ispuni - 2 bezmetalna keramička rada za 2.490kn umjesto 5.000kn

Dva bezmetalna keramička rada za 2.490kn

  • Ponuda uključuje dva bezmetalna keramička rada. Korisnici ovisno o indikacijama i kontrindikacijama u dogovoru s terapeutom biraju između potpunih keramičkih krunica, ljuskica - veenersa ili inlay-a, onlay-a i overlay-a
  • Specijalistički pregled sa izradom plana terapije nije uključen u ponudu i naplaćuje se dodatno 249kn + PDV
  • Proces obuhvaća preparaciju zuba i izradu ordinacijskih provizorija (privremenog rada), uzimanje otisaka i registraciju međučeljusnih odnosa, probu za vrijeme izrade definitivnog rada i cementiranje gotovog rada
  • Dolazak najaviti tjedan dana unaprijed na broj 01 46 41 025, Dr. stomatolog Ivica Pelivan
  • Redovne cijene usluga možete pogledati na CJENIKU
  • Jedna osoba na svoje ime može iskoristiti dvije usluge te može kupiti dvije usluge na poklon prijateljima
STOMATOLOŠKA ORDINACIJA COSMODENT ODGOVARA NA VAŠA PITANJA :)

Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Stomatološka ordinacija Cosmodent: Ponuda uključuje dva bezmetalna keramička rada. Korisnici biraju između potpunih keramičkih krunica, ljuskica - veenersa ili inlay-a, onlay-a i overlay-a. Korisnici u dogovoru s terapeutom definiraju plan terapije i tome se prilagođava sadržaj ponude te se odlučuju između potpunih keramičkih krunica, ljuskica - veeners, inlay-a, onlay-a i overlay-a ovisno o terapijskim potrebama pojedinoga pacijenta.
Ponuda dana: U čemu je razlika između tih odabira?
Stomatološka ordinacija Cosmodent: To su zapravo različiti bezmetalni keramički restorativni i protetski radovi. Inlay, onlay i overlaj su dugotrajni, visokoestetski keramički ispuni, a razlikuju se međusobno po veličini: inlay obuhvaća samo središnji dio žvačne plohe, a onlay ili overlay, obuhvaćaju dodatno jednu ili više krvžica zuba, ovisno koliki dio zuba nedostaje. Krunica obuhvaća cijelu krunu zuba, a ljuskica samo prednju (vanjsku) vidljivu plohu zuba.
Ponuda dana: Mogu li korisnici kombinirati usluge?
Stomatološka ordinacija Cosmodent: Naravno, korisnici mogu odabrati dva keramička rada, hoće li se odlučiti za dva ista bezmetalna keramička rada npr. dvije krunice ili će odabrati dva različita, npr. krunicu i ljuskicu, odlučuju u dogovoru s terapeutom, ovisno o indikacijama i kontraindikacijama.
Ponuda dana: Imate li svoju internet stranicu?
Stomatološka ordinacija Cosmodent: Naravno, korisnici je mogu pogledati na Stomatološka ordinacija Cosmodent.
Ponuda dana: Koliko traje cijeli postupak i što je sve uključeno u njega?
Stomatološka ordinacija Cosmodent: Trajanje tretmana je individualno. U postupak su uključeni preparacija zuba i izrada ordinacijskih provizorija (privremenog rada), uzimanje otisaka i registracija međučeljusnih odnosa, probu za vrijeme izrade definitivnog rada i cementiranje gotovog rada.
Ponuda dana: Što je potrebno za izradu krunice ili mosta?
Stomatološka ordinacija Cosmodent: Za izradu krunice nužno je postojanje zuba ili barem njegova korijena dovoljno funkcionalnog za opskrbu krunicom. Za izradu mosta potrebna su barem dva sačuvana zuba ili njihova korijena koji mogu poslužiti kao uporište za most.
Ponuda dana: Možete li detaljnije opisati stomatološki proces izrade krunice ili mosta?
Stomatološka ordinacija Cosmodent: Stomatolog će brušenjem preoblikovati zube u oblik potreban za izradu bezmetalnog protetskog rada. Ako je prisutan samo korijen, ali funkcijski postojan i mehanički solidan, nužno je učiniti endodontsko liječenje zuba/korijena i izraditi nadogradnju. Nakon toga stomatolog će izraditi otiske čeljusti s jednim ili više brušenih zubi ili nadogradnji i ostalih zubi u istoj čeljusti te otiske suprotne čeljusti. Krunice i mostovi izrađuju se u zubotehničkom laboratoriju temeljem tih otisaka. Stomatolog će vam neposredno nakon brušenja zuba izraditi ordinacijske privremene krunice i mostove kako bi u periodu od brušenja zuba do predaje gotovih krunica i mostova mogli približno normalno jesti i raditi te održavati svoje normalne društvene kontakte.
Ponuda dana: Što slijedi nakon laboratorijskog dijela?
Stomatološka ordinacija Cosmodent: Slijedi cementiranje gotovog protetskog rada. U većini slučajeva funkcijska i estetska trajnost krunica i mostova iz potpune keramike poprilično je dugačka, često i više od desetak godina. Ipak, ograničavajući čimbenik je stanje i zdravlje uporišnih zubi i njihovih korijena. Ispravno održavanje u skladu s uputama stomatologa i redovni kontrolni pregledi svakako će doprinijeti dugoj i uspješnoj funkcijskoj i estetskoj trajnosti krunica i mostova iz bezmetalne dentalne keramike.
Ponuda dana: Možete li ukratko objasniti razliku između bezmetalnih i običnih metalokeramičkih nadomjestaka?
Stomatološka ordinacija Cosmodent: Eliminirajući potrebu za potpornom metalnom jezgrom, potpune keramičke krunice iz modernih materijala omogućuju optičke efekte poput prirodnog zuba, primjerice prozirnost i prodiranje svjetla, što rezultira bitno boljim estetskim značajkama u usporedbi s metalokeramičkim krunicama. Najveća je prednost potpunih keramičkih krunica i mostova njihov prirodan izgled, često nerazlučiv od prirodnih zuba. Dentalna je keramika također i hipoalergijski materijal te, u usporedbi s krunicama i mostovima iz metalokeramike, ne oksidira i ne otpušta metalne ione u usnu šupljinu.
Ponuda dana: Što su to keramičke ljuskice?
Stomatološka ordinacija Cosmodent: Keramičke ljuskice su vrlo tanki (oko 0,5-0,7 mm) nadomjesci koji se nakon minimalnog brušenja posebnom tehnikom, tj. adhezivno, lijepe pri čemu u potpunosti prekrivaju vidljivi dio zuba. Najčešće se izrađuju na prednjim zubima kako bi se korigirala njihova boja, oblik ili položaj, odnosno zatvorili razmaci. Rezultat je vrhunska estetika i vrlo prirodan izgled. Njihova glavna prednost je vrhunska estetika koja je neusporediva s bilo kojim nadomjeskom koji sadrži metalnu jezgru. Prijelaz između ljuskice i prirodnog zuba je gotovo nevidljiv te se zbog toga ne mora postavljati ispod sluznice. Time se izbjegavaju moguće upale i posljedično povlačenje zubnog mesa.
Ponuda dana: Možete li opisati tijek procesa?
Stomatološka ordinacija Cosmodent: Prije početka terapije važno je dobro planiranje. Prvo se uzimaju otisci kako bi zubni tehničar pomoću voska simulirao mogući završni rezultat. Pacijent procjenjuje izgled te ima mogućnost unijeti vlastite ideje i predodžbe do potpunog zadovoljstva. U sljedećoj fazi brusi se oko 0,5mm prednje plohe jednog ili više zubi kojima se želi promijeniti izgled što odgovara debljini ljuskice. Ostale plohe ostaju netaknute. Brušenje se provodi u lokalnoj anesteziji kako bi bilo potpuno bezbolno.
Potom se uzima otisak koji se šalje u zubotehnički laboratorij. Temeljem njega tehničar izljeva model na kojem će izraditi ljuskice. Izrada traje između jednog i dva tjedna. U tom razdoblju pacijent nosi privremene plastične ljuskice kako mu izgled za vrijeme čekanja ne bi bio narušen. Po završetku izrade keramičke ljuskice se lijepe posebnom tehnikom za zub nakon čega se mogu normalno opterećivati. Nakon terapije potrebno je redovito provoditi kontrolne preglede.

Stomatološka ordinacija COSMODENT
Derenčinova 1, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 46 41 025
E-mail:
Web: http://www.cosmodent.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
COSMODENT d.o.o.
Črnomerec 26, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 6 rata