Psst, samo nekoliko dana dijeli te do velikog iznenađenja! Ostavi email i prvi saznaj što je to RETRO dan na PonudiDana

5 Body Formera, 5 ultrazvuka i 5 anticelulitnih masaža za 375kn umjesto 1.450kn - 15 tretmana do savršene figure

15 tretmana - Body Formera,ultrazvuk i anticelulitna masaža


    		
				    		
	            
Body Formera, ultrazvuk i anticelulitna masaža
-74%

5 Body Formera, 5 ultrazvuka i 5 anticelulitnih masaža za 375kn umjesto 1.450kn - 15 tretmana do savršene figure

15 tretmana - Body Formera,ultrazvuk i anticelulitna masaža

  • Ponuda uključuje 5 Body Formera, 5 ultrazvuka i 5 anticelulitnih masaža
  • Redovne cijene usluga možete pogledati na CJENIKU
  • Uslugu bi trebali početi koristiti do 10.4.2012.
  • Tretira se: trbuh, stražnjica, noge i ruke
  • Prvi dolazak najaviti 3 dana ranije:
  • Kontakat:
  • 01/ 34 35 458
  • 091/728 99 98
  • Radno vrijeme:
  • pon-uto-čet-pet:14:00h-20:00h
  • sri: 09:00h-15:00h
  • sub: 09:00h-13:00h
  • Adresa: Brazilska 10, Gajnice
  • Jedna osoba na svoje ime može iskoristiti jednu ponudu
  • Jedna osoba može kupiti neograničen broj ponuda kao poklon prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
KOZMETIČKI SALON DISIDORA ODGOVARA NA VAŠA PITANJA :)

Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Kozmetički salon Disidora: 5 Body Formera, 5 ultrazvuka i 5 anticelulitnih masaža.
Ponuda dana: Imate li Internet stranicu?
Kozmetički salon Disidora: Internet stranicu možete pogledati na linku Kozmetički salon Disidora.
Ponuda dana: Koji je učinak Body Formera?
Kozmetički salon Disidora: Razgradnja i razbijanje masnih stranica te razbijanje celulita. To je tretman koji koristimo kod problema celulita i nakupljanja vode. Putem elektrostimulacije smanjuje se celulit i obujam.
Ponuda dana: Kako djeluje ultrazvuk i anticelulitna masaža?
Kozmetički salon Disidora: Ultrazvukom se razbijaju celulitne nakupine kako bi se tijelo pripremilo za anticelulitnu masažu.
Ponuda dana: Koliko vremenski traju tretmani?
Kozmetički salon Disidora: Tretman Body Former traje 35 minuta te ultrazvuk i masaža traju oko 60 minuta.
Ponuda dana: U koliko dolazaka se može iskoristiti tretmane?
Kozmetički salon Disidora: U 10 ili 5 dolazaka.
Ponuda dana: Koji dijelovi tijela se tretiraju?
Kozmetički salon Disidora: Trbuh, stražnjica, noge i ruke.
Ponuda dana: Mogu li se svi dijelovi tretirati ovom ponudom?
Kozmetički salon Disidora: Mogu, ali se nabolje pri tome usredotočiti na jedan dio tijela koji zahtjeva najviše pažnje kako bi rezultati bilo što bolji.
Ponuda dana: Koliko redovito se preporuča dolaziti na tretmane?
Kozmetički salon Disidora: Najmanje tri puta tjedno.
Ponuda dana: Koji aparat i kozmetiku koristite?
Kozmetički salon Disidora: Koristimo aparat Body Former, a za masažu koristimo prirodna biljna ulja (ulja bršljana i eterična ulja).
Ponuda dana: Kome se tretmani ne preporučuju?
Kozmetički salon Disidora: Trudnicama, osobama koje imaju metalnu ugradnju u organizmu, srčanim bolesnicima i osobama koji imaju problema s krvnim tlakom.
Ponuda dana: Mogu li uslugu koristiti osobe s proširenim venama na nogama?
Kozmetički salon Disidora: Mogu, s tim osobama postupamo s povećanom pažnjom :)
Ponuda dana: Koliko cenitimetara se gubi navedenim tretmanima?
Kozmetički salon Disidora: Oko 2 centimetra.
Ponuda dana: Jesu li tretmani bolni?
Kozmetički salon Disidora: Nisu :)

Kozmetički salon Disidora
Brazilska 10, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 3435 458 , 091 728 9998
E-mail:

Detalji o partnerovom sjedištu:
Kozmetički salon Disidora
Brazilska 10, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 3 rate