Psst, samo nekoliko dana dijeli te do velikog iznenađenja! Ostavi email i prvi saznaj što je to RETRO dan na PonudiDana

5 new body formera, 2 body wrappinga i 2 pilinga cijelog tijela za 245kn umjesto 1.250kn u vrhunskom salonu SentiDiem u Španskom

5 new body formera, 2 body wrappinga i 2 pilinga cijelog tijela za 245kn umjesto 1.250kn u vrhunskom salonu SentiDiem u Španskom

Pogledaj iskustva drugih »

    		
				    		
	            
-80%

5 new body formera, 2 body wrappinga i 2 pilinga cijelog tijela za 245kn umjesto 1.250kn u vrhunskom salonu SentiDiem u Španskom

5 new body formera, 2 body wrappinga i 2 pilinga cijelog tijela za 245kn umjesto 1.250kn u vrhunskom salonu SentiDiem u Španskom

Pogledaj iskustva drugih »
  • Ponuda uključuje 2 tretmana pilinga cijelog tijela, 2 tretmana body wrappinga i 5 tretmana new body formerom
  • Dolazak je potrebno najaviti 5 dana unaprijed na broj 013897262
  • Cjenik možete pogledati na linku CJENIK
  • Radno vrijeme:
  • od ponedjeljka do petka od 09h do 21h.
  • Jedna osoba može iskoristiti jednu potvrdu
  • Jedna osoba može kupiti više potvrda - poklonite prijatelju
  • Uslugu možete iskoristiti do 10.07.
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
KOZMETIČKI SALON SENTIDIEM ODGOVARA NA VAŠA PITANJA:)
Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Salon SentiDiem: Ponuda uključuje 2 tretmana pilinga cijelog tijela, 2 tretmana body wrappinga i 5 tretmana new body formerom.
Ponuda dana:Imate li cjenik usluga?
Salon SentiDiem: Cjenik i sve usluge koje možete iskoristiti možete pogledati na internet stranici salona SentiDiem ili na linku CJENIK.
Ponuda dana: Što je to Body Wrapping?
Salon SentiDiem: Body wrapping ubrzava izmjenu tvari u potkožnom tkivu, pa se postepeno razgrađuje masno tkivo i potiče mršavljenje. Potiče uklanjanje toksina iz tijela i detoksikaciju organizma, te ubrzava cirkulaciju. Nakon ovog tretmana koža izgleda ljepše jer body wrapping pozitivno utječe na sintezu kolagena i elastina.
Ponuda dana: Što je to Body Former?
Salon SentiDiem:To je tretman koji koristimo kod problema celulita i nakupljanja vode. Vrlo učinkovito strujnim kontrakcijama smanjujemo celulit, smanjujemo obujam i učvršćujemo muskulaturu.
Ponuda dana:Kako se kombiniraju tretmani?
Salon SentiDiem: Prvi dolazak se obavlja tretman pilinga s bodywrappingom kao priprema tijela, zatim se u pet dolazaka obavlja tretiranje elektrostimulacijom, a zadnji dolazak se ponavlja piling i bodywrapping.
Ponuda dana: Preporuča li se kontinuirano dolaziti na tretmane?
Salon SentiDiem: Svakako preporučamo tretmane koristiti svaka dva do tri dana.
Ponuda dana: Gdje se nalazi Vaš salon?
Salon SentiDiem: Salon se nalazi u centru u D.Gervajsa 16 u Španskom.
Ponuda dana: Ima li salon internet stranicu?
Salon SentiDiem: Internet stranicu možete pogledati na linku SentiDiem.
Ponuda dana: Koje je radno vrijeme salona?
Salon SentiDiem: Radno vrijeme salona je od ponedjeljka do petka od 09h do 21h.
Ponuda dana:Koliko ranije je potrebno najaviti dolazak?
Salon SentiDiem: Dolazak je potrebno najavititi pet dana ranije.
Ponuda dana:Kome se ne preporuča koristiti tretmane?
Salon SentiDiem: Tretmane mogu koristiti svi. Onima kojima se ne preporuča topli bodywrapping raditi će se wrapping s hladnim preparatima.
Ponuda dana:Kako često se preporuča ići na tretmane?
Salon SentiDiem: Dolazak je potrebno najaviti tri dana ranije.
Ponuda dana:Koliko zaposlenih imate u salonu?
Salon SentiDiem: U salonu su zaposlene dvije osobe.
Ponuda dana:Koliko potvrda je moguće kupiti?
Salon SentiDiem: Možete iskoristiti jednu potvrdu. Također možete i pokloniti potvrde, a maksimalan broj potvrda za prodaju je 100.

Kozmetički salon Sentidiem
D.Gervajsa 16, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 013897262
E-mail:

Detalji o partnerovom sjedištu:
Kozmetički salon Sentidiem
D. Gervajsa 16, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 2 rate