5 ručnih anticelulitnih masaža - na vrijeme počnite pripremati svoje tijelo za ljeto i uklonite celulit za 145kn umjesto 550kn

5 ručnih anticelulitnih masaža - pripremite se za ljeto i uklonite celulit

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 49
5 zvjezdica: 25
4 zvjezdice: 14
3 zvjezdice: 7
2 zvjezdice: 2
1 zvjezdica: 1

    		
				    		
	            
5 ručnih anticelulitnih masaža za 145kn
-74%

5 ručnih anticelulitnih masaža - na vrijeme počnite pripremati svoje tijelo za ljeto i uklonite celulit za 145kn umjesto 550kn

5 ručnih anticelulitnih masaža - pripremite se za ljeto i uklonite celulit

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 49
5 zvjezdica: 25
4 zvjezdice: 14
3 zvjezdice: 7
2 zvjezdice: 2
1 zvjezdica: 1
  • Ponuda uključuje pet ručnih anticelulitnih masaža
  • Kupnjom ove ponude ostvarujete popust od 20% na dodatnih 5 anticelulitnih masaža na licu mjesta
  • Uslugu možete iskoristiti do 27.04.2012.
  • Redovne cijene usluga možete pogledati na linku CJENIK
  • Radno vrijeme salona:
  • Pon, sri, pet: 13h do 20h
  • Uto i čet: 09h do 16h
  • Sub: 8h do 15h
  • Adresa: Ante Topića Mimare 11a
  • Potrebno je kontaktirati salon u vezi rezervacije termina najkasnije do 16.03.2012.
  • Kontakt: 01 3734 569
  • Jedna osoba može iskoristiti jednu potvrdu na svoje ime
  • Jedna osoba može kupiti više potvrda - poklonite prijatelju
  • Uslugu možete početi koristiti nakon isteka ponude
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
KOZMETIČKI SALON NOELLA ODGOVARA NA VAŠA PITANJA :)
Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Salon Noella: Ponuda uključuje pet ručnih anticelulitnih masaža za samo 145kn umjesto 550kn u Malešnici.
Ponuda dana: Radi li se o ručnoj ili aparativnoj masaži?
Salon Noella: Radi se o ručnoj anticelulitnoj masaži.
Ponuda dana: Ostvaruju li korisnici kupnjom ove ponude dodatne pogodnosti?
Salon Noella: Kupnjom ove ponude korisnici ostvaruju pravo na popust od 20% na dodatnih 5 anticelulitnih masaža na licu mjesta.
Ponuda dana: Koliko traje jedan tretman?
Salon Noella: Jedan tretman traje trideset minuta.
Ponuda dana: Koji dijelovi tijela se tretiraju?
Salon Noella: Anticelulitna masaža uključuje masažu stražnjice i nogu.
Ponuda dana: Koje preparate koristite prilikom tretmana?
Salon Noella: U salonu samostalno radimo preparate za masažu. To su mješavina bademovog ulja i eteričnih ulja.
Ponuda dana: Nakon koliko tretmana možemo očekivati prve rezulatate?
Salon Noella: Vidljivost prvih rezultata ovisi o početnom stanju celulita, ali u prosjeku su već nakon 4 dolaska vidljivi prvi rezultati.
Ponuda dana: Koliko često se preporuča odlaziti na tretmane?
Salon Noella: Preporuča se dolaziti na tretmane dva do tri puta tjedno.
Ponuda dana: Jesu li ovi tretmani bolni?
Salon Noella: Čvrstoča masaže se može prilagoditi željama korisnika no ukoliko želite rezultate, a struktura celulita je jaka, onda se radi i jača masaža.
Ponuda dana: Postoje li neke situacije u kojima se ovi tretmani ne preporučuju?
Salon Noella: Tretmani se ne preporučaju osobama s jako izraženim venama ili kapilarima koji lako pucaju. U tom slučaju se najbolje posavjetovati sa liječnikom o tome smiju li koristiti usluge anticelulitne masaže.

Noella kozmetičko frizerski studio
Ante Topić Mimare 11 A, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 3734 569
E-mail:

Detalji o partnerovom sjedištu:
NOELLA KOZMETIČKO FRIZERSKI STUDIO, VL. JASMINKA MAHOVLIĆ
ANTE TOPIĆ MIMARE 11 A, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama