60 minuta sunčanja u solariju po izboru za samo 95kn umjesto 270kn - poklonite si brončanu put kakvu ste oduvijek željeli

60 minuta sunčanja u solariju po izboru za samo 95kn umjesto 270kn - poklonite si brončanu put kakvu ste oduvijek željeli


    		
				    		
	            
-65%

60 minuta sunčanja u solariju po izboru za samo 95kn umjesto 270kn - poklonite si brončanu put kakvu ste oduvijek željeli

60 minuta sunčanja u solariju po izboru za samo 95kn umjesto 270kn - poklonite si brončanu put kakvu ste oduvijek željeli

  • Ponuda se odnosi na 60 minuta solarija
  • Jedna osoba može iskoristiti jednu Potvrdu
  • Jedna osoba može kupiti više potvrda-poklonite prijateljima
  • Usluga se može iskoristiti kroz tri mjeseca
  • Radno vrijeme salona od ponedjeljka do subote od 9:00 do 22:00 h i nedjeljom od 12:00 do 21:00 h
  • Potvrda se može početi koristiti po isteku ponude
  • Potrebna prethodna najava
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
PITAMO STUDIO ZA SUNČANJE COLOURS
Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Vlasnica studija: Ponuda uključuje 60 minuta solarija.
Ponuda dana: Može li se tih 60 minuta solarija rasporediti po želji korisnika?
Vlasnica studija: Korisnik sam može odabrati kako i u koliko dolazaka će rasporediti svojih 60 minuta.
Ponuda dana: Koliko solarija imate?
Vlasnica studija: Studio za sunčanje Colours posjeduje tri solarija.
Ponuda dana: Koje solarije imate i ulaze li svi solariji u ovu ponudu?
Vlasnica studija: U ponudu ulaze sva tri solarija. Korisnik može izabrati želi li u MegaSun ležeće solarije ili u Q-Med stojeći solarij no, i mi ćemo rado preporučiti koji bi solarij i koja minutaža najbolje odgovarala svakom pojedincu.
Ponuda dana: Ukoliko se želi pospješiti tamnjenje kremom može li se krema kupiti kod Vas u salonu?
Vlasnica studija: Kreme se mogu kupiti u studiju, po cijenama od 16kn do 35kn za vrećice i od 60kn do 200kn za tubu.
Ponuda dana: Koliko prije se potrebno najaviti?
Vlasnica studija: Dovoljno je najaviti se dan ranije.
Ponuda dana: Koje je radno vrijeme salona?
Vlasnica studija: Salon radi od ponedjeljka do subote od 9:00h do 22:00h i nedjeljom od 12:00h do 21:00h.
Ponuda dana: Što u slučaju ne dolaska na dogovoreni termin?
Vlasnica studija: Ukoliko korisnik ne dođe u dogovoreno vrijeme može slobodno doći neki drugi put. :)
Ponuda dana: Recite nam još samo Vašu točnu adresu i broj telefona, da Vas naši korisnici što lakše pronađu. :)
Vlasnica studija: Nalazimo se na adresi Froudeova 7, Siget (Novi Zagreb), a možete nas dobiti na broj 01/ 6525 622. Očekujemo Vas :)
CJENIK

Studio za sunčanje Colours
Williama Froudea 7, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 6525 622
E-mail:

Detalji o partnerovom sjedištu:
Speranza d.o.o.
Trakošćanska 30, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama