Amis Telekom - neograničeni internet i 1.500 minuta razgovora kroz 6 mjeseci za 295kn umjesto 1.008kn - bez ugovorne obveze

Amis Telekom - neograničeni internet i 1.500 minuta razgovora kroz 6 mjeseci za 295kn umjesto 1.008kn - bez ugovorne obveze

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 9
5 zvjezdica: 8
4 zvjezdice: 0
3 zvjezdice: 0
2 zvjezdice: 1
1 zvjezdica: 0

    		
				    		
	            
-71%

Amis Telekom - neograničeni internet i 1.500 minuta razgovora kroz 6 mjeseci za 295kn umjesto 1.008kn - bez ugovorne obveze

Amis Telekom - neograničeni internet i 1.500 minuta razgovora kroz 6 mjeseci za 295kn umjesto 1.008kn - bez ugovorne obveze

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 9
5 zvjezdica: 8
4 zvjezdice: 0
3 zvjezdice: 0
2 zvjezdice: 1
1 zvjezdica: 0
  • Za sve informacije o usluzi ili proizvodima možete kontaktirati Amis Telekom na broj 0800 50 10
  • Za sve informacije tehničke prirode možete kontaktirati tehničku podršku na broj 0800 50 20 10
  • Ponuda uključuje 6 mjeseci korištenja usluge 2u1 (internet i telefon) ili korištenje usluge 3u1 kroz manji broj mjesec. Više o sadržaju paketa možete pročitati na linku 2u1 ili 3u1
  • Dostupnost usluge na Vašoj adresi možete provjeriti na linku Amis - dostupnost
  • Ponuda se odnosi isključivo na nove korisnike
  • Jedna osoba može iskoristiti jednu potvrdu
  • Jedna osoba može kupiti više potvrda - poklonite prijatelju
  • Moguće je koristiti jednu potvrdu po kućanstvu
  • Uslugu možete početi koristiti do 15.06.2012.
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
AMIS TELEKOM ODGOVARA NA VAŠA PITANJA :)

Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Amis Telekom: Ponuda uključuje 6 mjeseci korištenja usluge 2u1 (internet i telefon). Više o sadržaju paketa možete pročitati na linku 2u1. Ukoliko želite isprobati neki od naših 3u1 paketa (internet, telefon i tv) iznos iz ponude od 1.008kn podijelite s cijenom 3u1 paketa koji želite isprobati te ćete na taj način dobiti broj mjeseci u kojima možete koristiti 3u1 uslugu.
Ponuda dana: Što točno ulazi u cijenu od 1.008kn?
Amis Telekom: Redovna mjesečna cijena 2u1 paketa usluga košta 168 kn mjesečno. 6x168=1008.
Ponuda dana: Koju brzinu interneta će korisnici dobiti u paketu?
Amis Telekom: Paket se odnosi na brzine do 8 Mbps/768 kbps.
Ponuda dana: Na koliko mjeseci ću dobiti internet ukoliko odaberem 2u1 paket?
Amis Telekom: U ovoj ponudi uslugu (internet i telefon) dobivate na 6 mjeseci.
Ponuda dana: Koliko besplatnih minuta razgovora je uključeno u ponudu?
Amis Telekom: U ponudu je uključeno besplatnih 1500 minuta razgovora u nacionalnim fiksnim mrežama svaki mjesec.
Ponuda dana: Naplaćuje li se uspostava poziva?
Amis Telekom: Uspostava poziva se naplaćuje 0,07kn (pdv uključen).
Ponuda dana: Koja je obračunska jedinica za pozive?
Amis Telekom: Obračunska jedinica za pozive je sekunda.
Ponuda dana: Koje su cijene poziva nakon što korisnik iskoristi 1500min?
Amis Telekom: Cjenik svih poziva i dodatnih usluga dostupan je na adresi Amis. (kliknite na link Cjenik 2u1).
Ponuda dana: Što uključuje 3u1 paket i mjenja li se brzina interneta ili ostaje ista kao u početnoj ponudu?
Amis Telekom: Brzina interneta ovisi o odabranom 3u1 paketu. U ponudi imamo 7 različitih 3u1 paketa kako bismo zadovoljili interese svih korisnika, te ovisno o paketu varira broj kanala koji su uključeni u paket, brzina interneta i količina besplatnih minuta razgovora.
Ponuda dana: Što znači neograničeni internet?
Amis Telekom: Znači da promet koji korisnik ostvari na internetu ne mjerimo i ne naplaćujemo posebno (flatrate).
Ponuda dana: Plaćaju li korisnici ugradnju interneta?
Amis Telekom: U slučaju samoinstalacije paketa (sva potrebna oprema i upute stići će Vam dostavom) ne plaćate priključnu naknadu. Ukoliko želite da naš tehničar dođe i instalira Vam uslugu, cijena je 450kn.
Ponuda dana: Koji tehnički proizvodi ulaze u ponudu?
Amis Telekom: Za korištenje usluge potreban vam je modem koji Vam Amis Telekom daje na korištenje bez naknade za cijelo vrijeme korištenja usluge. Modem se nakon prestanka korištenja usluge vraća Amis Telekomu.
Ponuda dana: U kojem roku od podnošenja zahtjeva se može početi služiti internetom?
Amis Telekom: Rok za spajanje korisnika na mrežu Amis Telekoma je do maksimalno 45 dana od dana podnošenja zahtjeva.
Ponuda dana: Moraju li korisnici po isteku ponude potpisati ugovor ili mogu samo nastaviti koristiti uz plaćanje po redovnim cijenama?
Amis Telekom: Korisnici nakon isteka ponude mogu nastaviti koristiti uslugu uz plaćanje po redovnim cijenama ili mogu potpisati ugovor i iskoristiti promotivnu akciju koja će biti aktivna u tom trenutku.
Ponuda dana: Ostvaruju li korisnici dodatne pogodnosti ukoliko potpišu ugovor nakon isteka ponude?
Amis Telekom: Korisnicima ćemo sigurno ponuditi određene benefite u slučaju potpisa ugovora nakon isteka ponude. Točne benefite ćemo im predstaviti u zadnjem mjesecu korištenja ponude budući da isti mogu varirati ovisno o tome kada će korisnici iskoristiti ovu ponudu.
Ponuda dana: Mogu li korisnici koristiti uslugu bez obzira na to u kojem dijelu Zagreba žive?
Amis Telekom: Ne. Naša usluga je dostupna u većem dijelu Zagreba, Velike Gorice, Sesveta i Samobora. Prije kupnje potvrde potrebno je provjeriti da li uslugu možemo isporučiti na Vašoj adresi. Provjeru možete izvršiti na linku 2u1 gdje u desnom stupcu trebate upisati Vašu ulicu i kućni broj te kliknuti na gumb „Provjeri adresu“. Ako na stranici s rezultatima pronađete tekst „Za unešenu adresu dostupna je amis 2u1, 3u1 i amis 1 usluga!“ možete kupiti i iskoristiti ovu ponudu.
Ponuda dana: Gdje korisnici mogu dobiti detaljnije informacije u vezi tehničke podrške?
Amis Telekom: Više informacija vezanih za tehničku podršku korisnici mogu dobiti na linku podrška, putem e-mail adrese [email protected], putem besplatnog telefona 0800 50 20 10 te putem naše Facebook fan stranice Amis facebook.
Ponuda dana: Odnosi li se ponuda isključivo na nove korisnike?
Amis Telekom: Ponuda se isključivo odnosi na nove korisnike. Ponudu ne mogu iskoristiti postojeći korisnici usluga Amis Telekoma.
Ponuda dana: Zašto se usluga ne nudi na području cijelog grada?
Amis Telekom: Dostupnost usluge ovisi o tehničkoj infrastrukturi. Nažalost, radi različitih ograničenja nismo u mogućnosti pokriti cijelo područje Zagreba infrastrukturom potrebnom za pružanje ovih usluga.
Ponuda dana: Plaćam li telefonsku uslugu?
Amis Telekom: U ovoj cijeni uključena je i usluga telefona te za telefon nemate nikakvih dodatnih troškova niti pretplata.
Ponuda dana: Mogu li zadržati svoj broj telefona?
Amis Telekom: Svoj broj telefona možete zadržati.
Ponuda dana: U kojem roku mogu početi koristiti uslugu?
Amis Telekom: Uslugu možete početi koristiti kroz 12 mjeseci.
Ponuda dana: Gdje mogu pregledati lokacije Vaših poslovnica?
Amis Telekom: Nemamo poslovnice u smislu te riječi. Svojim korisnicima stojimo na raspolaganju putem telefona, e-maila, a mogu nas posjetiti (donijeti potpisane ugovore i slično) u Buzinu na adresi Bani 75.
Ponuda dana: Što je to Amis sigurnosni sustav?
Amis Telekom: Više informacija o Amis sigurnosnom sustavu možete pročitati na stranici Amis sigurnosni sustav.

Amis telekom d.o.o.
Bani 75, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 08005010
E-mail:
Web: http://www.amis.hr

Detalji o partnerovom sjedištu:
AMIS TELEKOM d.o.o.
Bani 75, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 3 rate