Antalya, Kemer, Pammukale, Belek - 8 dana za dvoje Turska rivijera - Let, smještaj i bogati doručak!

Uživajte u prekrasnoj Turskoj rivijeri, dugim plažama i luksuznim hotelima

Turska rivijera - 8 dana za dvoje

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 36
5 zvjezdica: 19
4 zvjezdice: 13
3 zvjezdice: 2
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 2
Pogledaj iskustva drugih »

    		
				    		
	            
Antalya  8 dana/2 osobe -50%
Antalya  8 dana/2 osobe -50% - slika 2
Antalya  8 dana/2 osobe -50% - slika 3
Antalya  8 dana/2 osobe -50% - slika 4
-50%

Antalya, Kemer, Pammukale, Belek - 8 dana za dvoje Turska rivijera - Let, smještaj i bogati doručak!

Uživajte u prekrasnoj Turskoj rivijeri, dugim plažama i luksuznim hotelima

Turska rivijera - 8 dana za dvoje

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 36
5 zvjezdica: 19
4 zvjezdice: 13
3 zvjezdice: 2
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 2
Pogledaj iskustva drugih »
  • Ponuda uključuje:
    - 7 noćenja u hotelima s 4 i 5 zvjezdica za dvije osobe
    - korištenje bazena + saune u hotelu
    - doručak - švedski stol
    - turistička pratnja - za vrijeme cijelog putovanja na usluzi će Vam biti vodiči koji govore hrvatski
    - vožnja od znamenitosti do znamenitosti modernim klimatiziranim autobusom
    - sve ulaznice prema programu - već uključene u cijenu
    - vožnja brodom u Antalyi
  • Ponuda se odnosi na dvije osobe
  • Prijevoz:
    Povratni let iz Zagreba u Antalyu i natrag u Zagreb
  • Potrebno je nadoplatiti zrakoplovne pristojbe i osiguranje te rezervaciju sobe 1.752kn za dvije osobe
  • Datumi polaska:
  • 11.10.2012.
  • 18.10.2012
  • 25.10.2012.
  • 01.11.2012.
  • 8.11.2012
  • Hotele i komentare korisnika možete vidjeti na sljedećem linku Hoteli
  • Potrebna je putovnica koja vrijedi još najmanje 6 mjeseci nakon odlaska iz Turske
  • Ponudu mogu koristiti osobe starije od 18 godina
  • Cjenik možete pogledati na linku CJENIK
  • Moguće nadoplate:
  • 7 večera - bogati samoposlužni bife/po osobi 798kn
  • Paket putnog osiguranja/po osobi 78kn
    (sadrži zdravstveno osiguranje s asistencijom u inozemstvu, osiguranje od otkaza putovanja i osiguranje prtljage)
  • Bitno je naglasiti da kupnjom ove ponude potvrđujete i slažete se s općim uvjetima putovanja koja mogu pogledati na sljedećem linku Opći uvjeti putovanja
  • Detaljan program putovanja pogledajte na linku Program putovanja
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Vodimo Vas na putovanje iz snova na kojem ćete upoznati tri destinacije prekrasne Turske rivijere. Posjetiti ćete Antalyu, sredozemni biser s očaravajućom starom gradskom jezgrom te obalna mjesta Belek i Kemer sa svojim dugim plažama.

Putnička agencija Nikal, specijalizirana upravo za ture na području Turske, garantira Vam savršeno putovanje s vrhunskim i provjerenim smještajem i prijevozom.



Pogledajte komentare korisnika Putničke agencije Nikal za putovanje - Turska rivijera

"Ja sam bila na putovanju od 15.- 22.03.2012. Naša voditeljica je bila Željana i turski vodič Feyzi - bilo nam je predivno. Uživali smo u ljepotama Turske za koje nisam znala, smještaj u hotelima- vrhunski, doručak i večera također predivno s puno voća, povrća i kolača. Stvarno - sve naj, naj , pozdrav! Putujte! Prekrasno je!" Đurđa

"Evo da javim par dojmova iz Turske. Bila sam od 23.2 do 1.3. Meni osobno bilo je prelijepo. Let iz Zg do Antalye bez problema. U zrakoplovu smo dobili sendvič i piće, isto tako na povratku. Po dolasku smo dobili svoj autobus i bili u njemu cijelo vrijeme puta. Prve tri noći smo bili u hotelu Jacaranda u Beleku. Hotel bez zamjerke, sobe velike i čiste, doručak za poželiti, od namaza do kuhane hrane, izbor sireva jako velik samo su malo tanji sa salamama. Ja nisam uplatila večere, ali kažu da su još bolje od doručka. Četvrta noć u Pamukaleu isto bez zamjerke. Ostale tri noći u Kemeru...da ne ponavljam smještaj i hrana odlični. Možda je jedino problem što su hoteli izvan mjesta, ali i za to ima riješenje. Svakih 15 min vozi kombi ispred hotela za Antalyu ili Kemer, cijena prijevoza je od 2 do 4 eura po osobi. Ljudi jako ljubazni i susretljivi. Bilo je dosta izleta koji su van programa, nisam išla na sve samo bi hamam preporučila svakome. Sve u svemu meni je bilo lijepo iskustvo. Vidim ima raznih komentara, ali nismo svi isti. Ovu turu bi preporučila svakome." Dubravka

"Hoteli su super, klopa je predobra, izbor stvarno velik, jedino su malo tanki sa salamama, ali zato ima sireva za svačiji ukus, salata svakojakih, a kolača i torti bolesno puno - jednu večer smo dobili 34 vrste kolača u Hotelu Vera u Beleku...super!" Ana

"Hvala Neckerman-u i Nikal putničkoj agenciji na prelijepom događaju. Preporučam se za sve ostale aranžmane. " Marija

Nikal d.o.o. putnička agencija
Antalya, Turska

Kontakt podaci
Telefon: 01 5556 850
E-mail:
Web: http://www.nikal.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
Nikal d.o.o.
Nadinska ulica 11, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 6 rata