Aparatić za zube i svi pregledi - samoligirajući ili konvencionalni metalni za 1 čeljust u Stomatološkoj poliklinici Pevalek od 4.250 kn!

Retencije uključene - kupite 2 ponude i iskoristite za obje čeljusti

Aparatić za zube za 1 čeljust i svi pregledi tijekom nošenja

Pogledaj iskustva drugih »

	            
Aparatić za zube za 1 čeljust i svi pregledi tijekom nošenja
Aparatić za zube za 1 čeljust i svi pregledi tijekom nošenja - slika 2
Aparatić za zube za 1 čeljust i svi pregledi tijekom nošenja - slika 3
Aparatić za zube za 1 čeljust i svi pregledi tijekom nošenja - slika 4
Aparatić za zube za 1 čeljust i svi pregledi tijekom nošenja - slika 5
Aparatić za zube za 1 čeljust i svi pregledi tijekom nošenja - slika 6
Aparatić za zube za 1 čeljust i svi pregledi tijekom nošenja - slika 7
-23%
Možete uplatiti samo karticama + American Expressom, PBZ Visom, PBZ Maestrom i Dinersom do 6 rata

 
 
  • Ponuda uključuje:
    postavu ortodontskog samoligirajućeg ili konvencionalnog metalnog aparata za zube za jednu čeljust u Stomatološkoj poliklinici Pevalek
  • Ponuda, uz postavu aparata, uključuje:
    - sve kontrolne preglede tijekom nošenja aparata (neovisno o broju)
    - retencije nakon skidanja aparatića
  • Klikom na "kupi" birate:
    - konvencionalni metalni aparatić za
    1 čeljust za 4.250 kn
    - samoligirajući metalni aparatić za
    1 čeljust za 5.499 kn
  • Možete kupiti 2 ponude na svoje ime
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • Postavu aparata izvodi Jasminka Pevalek, dr. med. dent., specijalist ortodoncije, a na linku pogledajte njen životopis
  • RTG dijagnostiku potrebno je donijeti ili nadoplatiti 400kn
  • Moguća nadoplata za estetski aparatić u obje opcije aparatića: 1.300kn
  • Marka aparatića:
    Ortho Classic- Ten Brook
    Densplay GAC - In-Ovation R i
    In-Ovation C
  • Ponudu je potrebno početi koristiti najkasnije do roka iskoristivosti: 27.5.2018.
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva unutar roka iskoristivosti, Ponuda Dana će vam vratiti sredstva uplaćena preko portala
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti partneru
  • U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć
  • Termin je potrebno rezervirati 3 dana ranije
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 24h ranije
  • Radno vrijeme: po dogovoru
  • Ponudu koristite uz predočenje isprintane potvrde koja se nalazi na vašem profilu pod „moje kupovine“
  • Ukoliko preko portala kupite rezervaciju, ostatak plaćate na licu mjesta u gotovini
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Detalji ponude
  • Ponudu koristite uz predočenje isprintane potvrde koja se nalazi na vašem profilu pod „moje kupovine“
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na info@ponudadana.hr
  • Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
  • Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem profilu pod kategorijom „moje kupovine“
  • Ukoliko trebate R1 račun molimo da isti zatražite od pružatelja usluge prije izdavanja računa
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Navedene akcijske cijene ponude vrijede isključivo kupovinom ponude preko portala PonudaDana.hr, u protivnom se za ponudu plaća njena redovna cijena te popust ne vrijedi
  • Posjetite naš
    Facebook PonudaDana
Aparatić za zube

Ortodontska terapija bavi se ispravljanjem nepravilnog položaja zuba te uspostavljanjem pravilnog odnosa gornje i donje čeljusti, a s ciljem postizanja boljeg zdravlja i estetike. Osim ljepšeg osmijeha, pacijentima se poboljšava funkcija žvakanja, govora i pruža prilika za bolje održavanje higijene, čime se smanjuje i mogućnost nastanka karijesa.

Fiksna ortodontska terapija može se provesti različitim tehnikama, a tehnika ravnog luka jedna je od najprikladnijih i najprimjenjenijih. Efekt terapije postiže se bravicama koje se koriste jer se upravo u njih stavljaju žicu različitih fizičko - mehaničkih svojstava koje prenose silu na zube i preko zubi na kost te tako promiču zube.

Samoligirajući fiksni ortodontski aparati:

Kod samoligirajućih fiksnih ortodontskih aparata radi se o aparatima (bravicama) kod kojih žicu nije potrebno svezati za bravicu posebnim ligaturama jer bravice imaju već u sebi ugrađeni mehanizam („vratašca“) kojima se žica drži u bravici. Predsnosti samoligirajućih bravica su bolji kontakt između žice i bravice, kraće vrijeme izmjene žice pa klijenti ne moraju ići na kontrole onoliko često kao kod konvecionalnih aparatića.

Osim toga, lakše i učinkovitije je održavanje higijene, s obzirom da nema ligatura, nema zadržavanja hrane te je manja mogućnost nastanka karijesa. Klijenti koji se odluče na samoligirajući aparatić uživaju u boljoj estetici, udobnosti, bržoj terapiji te boljoj higijeni.


Konvencionalni fiksni ortodontski aparati:

Kod konvencionalnih fiksnih ortodontskih aparata radi se o aparatima (bravicama) kod kojih se žica retinira za bravicu metalnim ili gumenim ligaturama. Gumene ligature mogu biti u različitim bojama.

Pročitajte više o vrstama aparatića.

Osigurajte si lijepe zube i predivan osmijeh - svakodnevno!

Mr.sc. Jasminka Pevalek, dr.dent.med., specijalist je ortodoncije. Školovala se u Zagrebu gdje je 1996. godine diplomirala na Stomatološkom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu.

Uz višegodišnji radni staž u općoj stomatologiji završila je i specijalizaciju iz ortodoncije na Stomatološkom fakultetu u Zagrebu 2006. godine.

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!


Pričekaj trenutak...

Iskustva:

Stomatološka poliklinika Pevalek
Martićeva 45, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 46 17 603, 091 5722 270
E-mail:
Web: http://www.pevalek.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
Stomatološka poliklinika Pevalek
Martićeva 45, Zagreb

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom “Moje kupovine” u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na “Prikaži detalje” otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Vrh stranice