Bilogora - 2 dana s doručkom za dvoje, posjet uzgoju jelena lopatara i piće dobrodošlice za 149kn!

Odmorite dušu u netaknutoj prirodi u periodu do 12.7.2013.

Bilogora - 2 dana s doručkom za dvoje

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 15
5 zvjezdica: 6
4 zvjezdice: 6
3 zvjezdice: 1
2 zvjezdice: 1
1 zvjezdica: 1
Pogledaj iskustva drugih »

    		
				    		
	            
Bilogora 2d/2osobe -50%
Bilogora 2d/2osobe -50% - slika 2
Bilogora 2d/2osobe -50% - slika 3
Bilogora 2d/2osobe -50% - slika 4
Bilogora 2d/2osobe -50% - slika 5
Bilogora 2d/2osobe -50% - slika 6
Bilogora 2d/2osobe -50% - slika 7
Bilogora 2d/2osobe -50% - slika 8
Bilogora 2d/2osobe -50% - slika 9
Bilogora 2d/2osobe -50% - slika 10
Bilogora 2d/2osobe -50% - slika 11
-50%

Bilogora - 2 dana s doručkom za dvoje, posjet uzgoju jelena lopatara i piće dobrodošlice za 149kn!

Odmorite dušu u netaknutoj prirodi u periodu do 12.7.2013.

Bilogora - 2 dana s doručkom za dvoje

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 15
5 zvjezdica: 6
4 zvjezdice: 6
3 zvjezdice: 1
2 zvjezdice: 1
1 zvjezdica: 1
Pogledaj iskustva drugih »
  • Ponuda uključuje:
    noćenje s doručkom za dvije osobe, piće dobrodošlice te posjet uzgoju i hranjenje jelena lopatara
  • Internet stranicu smještaja pogledajte na linku Sobe u seljačkom domaćinstvu - seoski turizam Santo
  • Možete iskoristiti neograničen broj ponuda na svoje ime, spojiti ih i produžiti boravak
  • Ponudu možete iskoristiti čak do 12.7.2013.
  • Redovne cijene usluga možete pogledati na linku CJENIK
  • Djeca do 6 godina - gratis :)
  • Kućni ljubimci su dobrodošli bez nadoplate!
  • Djeca od 6 do 12 godina: 37,25kn
  • 50% popusta na ručak na licu mjesta
  • Boravišnu pristojbu plaćate na licu mjesta, 4kn/osoba/noć
  • Djeca do 12 godina oslobođena su plaćanja boravišne pristojbe
  • Djeca starija od 12 godina boravišnu pristojbu plaćaju 2kn/osoba/noć
  • Sobe imaju dva ležaja (dvije sobe su s bračnim krevetom, jedna je s twin size krevetom)
  • Sve sobe imaju tuš/WC
  • Dodatni sadržaj u blizini: vožnja biciklom, blizina termalnih toplica, lov uz stručnog pratitelja, ribolov, jahanje, vožnja kočijom kroz prirodu, sanjkanje
  • Fotke predivnog imanja pogledajte u našoj fotogaleriji
  • Osiguran parking
  • Kako bismo Vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na [email protected]
  • Potrebna rezervacija telefonom radnim danom u vremenu od 10h do 14h
  • Kontakt:
    043 88 32 04
    098 47 90 79
  • Adresa:
    Bjelovarska 13, Velika Pisanica, u blizini Bjelovara
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48h ranije
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Ljudi, bjež'te kako znate i umijete! Ovaj slatki bijeg je izvediv! Uzmite pauzu već danas, log out, shut down, go run :) Iskoristite vrijeme s dragom osobom u čarobnoj prirodi bjelovarskog kraja. Isprobajte sve domaće specijalitete, pogledajte jelena lopatara oči u oči, okusite čari jahanja, a bogati seoski doručak po izboru, umjesto pred telkom popapajte uz pogled na netaknute obronke moćne i čarobne Bilogore!

Osjećajte se dobro, spakirajte najdraže potrepštine u maaaaaaali ruksak koji Vam neće biti težak na leđima dok istražujete idiličnu Pisaničku eko stazu. I dok ste tamo, zaboravite sve one dosadne obveze koje vas čekaju kod kuće.
P.S. očekujemo izvještaj kad se vratite :)

Sobe u seljačkom domaćinstvu - Seoski turizam Santo
Bjelovarska 13, Velika Pisanica, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 043 88 32 04 , 098 47 90 79
E-mail:
Web: http://www.facebook.com/pages/Velika-Pisanica-Seoski-Turizam-Santo/247717045250797

Detalji o partnerovom sjedištu:
Sobe u seljačkom domaćinstvu, vl. Snježana Santo
Bjelovarska 13, Velika Pisanica

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama