Bled - 2 ili 3 dana s doručkom za dvoje u čarobnom Hotelu Triglav Bled**** od 599kn!

Uz neograničeno korištenje bazena, saune i sobe za opuštanje

Bled - 2 ili 3 dana s doručkom za dvoje u Hotelu****

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 38
5 zvjezdica: 33
4 zvjezdice: 3
3 zvjezdice: 0
2 zvjezdice: 1
1 zvjezdica: 1
Pogledaj iskustva drugih (16) »

	            
Bled - 2 ili 3 dana s doručkom za dvoje u Hotelu****
Bled - 2 ili 3 dana s doručkom za dvoje u Hotelu**** - slika 9
Bled - 2 ili 3 dana s doručkom za dvoje u Hotelu**** - slika 9
Bled - 2 ili 3 dana s doručkom za dvoje u Hotelu**** - slika 9
Bled - 2 ili 3 dana s doručkom za dvoje u Hotelu**** - slika 9
Bled - 2 ili 3 dana s doručkom za dvoje u Hotelu**** - slika 9
Bled - 2 ili 3 dana s doručkom za dvoje u Hotelu**** - slika 9
Bled - 2 ili 3 dana s doručkom za dvoje u Hotelu**** - slika 9
Bled - 2 ili 3 dana s doručkom za dvoje u Hotelu**** - slika 9
Bled - 2 ili 3 dana s doručkom za dvoje u Hotelu**** - slika 9
Od 599kn
Cijena uključuje PDV
KUPI REZERVACIJU

Sad plati 149kn, a ostatak od 450kn prilikom korištenja.

Od 599kn
Cijena uključuje PDV

Sad plati 149kn, a ostatak od 450kn prilikom korištenja.

Kupljeno više od 20

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama
PROMOTIVNE CIJENE VRIJEDE ISKLJUČIVO ZA KUPOVINU PUTEM PORTALA PONUDADANA.HR.
  • Ponuda uključuje:
    - jedno ili dva noćenja s doručkom za dvije osobe u dvokrevetnoj sobi Hotela Triglav Bled****
    - neograničeno korištenje bazena i saune
    - pristup internetu i korištenje sobe za opuštanje i čitanje
    - korištenje vrta
    - parking
  • Klikom na "kupi" birate:
    - 1 noćenje s doručkom za dvoje za 599kn ili
    - 2 noćenja s doručkom za dvoje za 1.195kn
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice
  • Možete kupiti 4 ponude na svoje ime, spojiti ih i produžiti boravak :)
  • Boravišna pristojba 1,01€ dan/osoba plaća se na licu mjesta
  • Redovne cijene možete provjeriti na CJENIKU
  • Check in: od 14h
  • Check out: do 11h
  • Prije kupovine potrebno je provjeriti raspoloživost termina te isti potvrditi nakon kupnje putem maila info@hoteltriglavbled.si
  • Nadoplata za djecu:
    do 4 godine s roditeljima u krevetu gratis
    od 4 - 10 godina 50% od cijene ponude
    od 10 - 14 godina 30% od cijene ponude
    nadoplata za krevet za dijete 15€/noć
  • Nadoplata za sobu s pogledom na jezero: 20€/dan
  • Kućni ljubimci dopušteni uz najavu i nadoplatu: 15€/dan
  • Rok iskoristivosti: do 1.2.2014. izuzev 26.12.2013. - 3.1.2014.
  • Kako bismo Vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na info@ponudadana.hr
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezrvirali a isti niste otkazali minimalno 48h prije
  • Kontakt:
    00386 (0)4 5752 610
  • Adresa:
    Kolodvorska 33, Bled, Slovenija
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Raskošna povijest Hotela Triglav

Hotel Triglav Bled sagradio je tadašnji velikan Bleda Jakob Peternelj. Službeno je hotel otvoren 1906. godine kada su stanovnici Bleda ne samo dobili prekrasan hotel na jedinstvenoj lokaciji već i povezanost sa Bečom putem novootvorene pruge. I sam Franz Ferdinand posjetio je Bled zahvaljujući toj pruzi iste godine. Hotel je bio počašćen ugostivši Ferdinanda koji je uživao u prekrasnom pogledu na jezero i prirodu za vrijeme večere. Također je Bled 1906. godine dobio službeno priznat status turističke atrakcije kada je proglašen resortom i važnim turističkim gradom od strane Nacionalngo vijeća u Ljubljani.



Popularno mjesto za odmor

Hotel je uvijek bio drag gostima koji cjene ljubaznost osoblja, top kvalitetu usluge i kuhinje te jedinstvene lokacije. Zbog svoje neposredne blizine jezeru hotel je od svojih početaka do danas bio svjedok mnogim veslačkim okuupljanjima, a timovi su često odsjedali u samom hotelu. U današnje vrijeme mnogi slovenski i strani veslači i dalje su česti gosti ovih dana.



Kako bismo Vam dočarali sam hotel pročitajte komentare gostiju iz raznih zemalja

Hvala Vam na divnom boravku. Sobe su prekrasne a pogled neopisiv. Izvrsna hrana i vina, ljubazno osobolje. Jako nam se svidjelo!L. iz Švedske

Ovo je prekrasno mjesto za odmor. Osoblje je vrlo ljubazno. Jako dobra hrana, prekrasna lokacija. Sigurno ćemo se vratiti!Z. iz Mađarske

Jako ljubazno i dostupno osoblje, prekrasno ukrašen hotel sa divnim detaljima koji mu daju poseban šarm i osjećaj udobnosti. N. iz Hrvatske

Hotel Triglav Bled****
Kolodvorska 33, Bled, Slovenia

Kontakt podaci
Telefon: 00386 (0) 4575 26 10
E-mail:
Web: http://www.hoteltriglavbled.si/

Detalji o partnerovom sjedištu:
HOTEL TRIGLAV D.O.O. BLED
KOLODVORSKA CESTA 33, Bled

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 38
5 zvjezdica: 33
4 zvjezdice: 3
3 zvjezdice: 0
2 zvjezdice: 1
1 zvjezdica: 1

Pričekaj trenutak...

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6535 307.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Pričaj s nama :) Chat