Bled - dva noćenja s doručkom za dvije osobe za 599kn umjesto 1.208kn - provedite romantične trenutke u okruženju prekrasnog jezera

Bled - dva noćenja s doručkom za dvije osobe za 599kn

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 98
5 zvjezdica: 55
4 zvjezdice: 26
3 zvjezdice: 9
2 zvjezdice: 5
1 zvjezdica: 3
Pogledaj iskustva drugih (38) »

    		
				    		
	            
Bled - dva noćenja s doručkom za dvije osobe 599kn
Bled - dva noćenja s doručkom za dvije osobe 599kn - slika 2
Bled - dva noćenja s doručkom za dvije osobe 599kn - slika 3
Bled - dva noćenja s doručkom za dvije osobe 599kn - slika 4
Bled - dva noćenja s doručkom za dvije osobe 599kn - slika 5
Bled - dva noćenja s doručkom za dvije osobe 599kn - slika 6
Bled - dva noćenja s doručkom za dvije osobe 599kn - slika 7
Bled - dva noćenja s doručkom za dvije osobe 599kn - slika 8
Bled - dva noćenja s doručkom za dvije osobe 599kn - slika 9
Bled - dva noćenja s doručkom za dvije osobe 599kn - slika 10
-50%

Bled - dva noćenja s doručkom za dvije osobe za 599kn umjesto 1.208kn - provedite romantične trenutke u okruženju prekrasnog jezera

Bled - dva noćenja s doručkom za dvije osobe za 599kn

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 98
5 zvjezdica: 55
4 zvjezdice: 26
3 zvjezdice: 9
2 zvjezdice: 5
1 zvjezdica: 3
Pogledaj iskustva drugih (38) »
  • Ponuda uključuje dva noćenja s doručkom za dvije osobe u Hotelu Vila Bojana
  • Ponudu možete koristiti odmah nakon uplate
  • Redovne cijene usluga možete pregledati na linku CJENIK
  • Uslugu možete iskoristiti do 4.4
  • Check in u 13:30h, check out je do 11h
  • Rezervacija termina na mail: [email protected]
  • Usluga se smatra iskorištenom ukoliko je korisnik rezervirao termin, a nije došao ili otkazao isti minimalno 2 dana prije dolaska
  • Djeca do 5 godina mogu boraviti besplatno u krevetu s roditeljima
  • Nadoplata za krevetić – 75kn/dan
  • Nadoplata za dodatni ležaj – 150 kn/dan
  • Nadoplata za kućne ljubimce - 75kn
  • Boravišna pristojba na licu mjesta 1,01€ (oko 7kn i 50lp)
  • Jedna osoba može iskoristiti neograničen broj potvrda na svoje ime
  • Jedna osoba može kupiti više potvrda - poklonite prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
HOTEL VILA BOJANA ODGOVARA NA VAŠA PITANJA :)

Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Hotel Vila Bojana: Dva noćenja s doručkom za dvije osobe.
Ponuda dana: Imate li internet stranicu?
Hotel Vila Bojana: Korisnici je mogu pogledati na Hotel Vila Bojana.
Ponuda dana: Možete li nam nešto više reći o lokaciji hotela?
Hotel Vila Bojana: U samom središtu Bleda, samo 200 metara od obale jezera Bled. Okružen je prekrasnom prirodom te je na izrazito maloj udaljenosti i od skijališta, najboljih gradskih restorana i wellness oaze.
Ponuda dana: U kojim sobama će korisnici boraviti i kako su opremljene?
Hotel Vila Bojana: U dvokrevetnim sobama. Sve sobe raspolažu s ADSL internet priljučkom, telefonom, TV prijamnikom, radiom sa budilicom, bogatim mini barom i sušilom za kosu.
Ponuda dana: Koliko je nadoplata za djecu?
Hotel Vila Bojana: Za djecu do 5 godine nije potrebna nadoplata, a nadoplata za dodatni ležaj za dijete ili odraslu osobu iznosi 150kn.
Ponuda dana: Kolika je nadoplata za kućne ljubimce?
Hotel Vila Bojana: Nadoplata iznosi 75kn.
Ponuda dana: Imaju li posjetitelji hotela osiguran parking?
Hotel Vila Bojana: Parking je osiguran :)
Ponuda dana: Je li potrebna putovnica za ovo putovanje?
Hotel Vila Bojana: Nije potrebna putovnica. Granicu sa Slovenijom možete preći uz predočenje osobne iskaznice ili putovnice.

Hotel Vila Bojana****
Ljubljanska cesta 12, Bled, Slovenija

Kontakt podaci
Telefon: 00386 4 576 81 70
E-mail:
Web: http://www.bled-hotel.com

Detalji o partnerovom sjedištu:
RIBČNEK, BLED, D.O.O.
Ljubljanska cesta 12, Bled

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 6 rata