Psst, samo nekoliko dana dijeli te do velikog iznenađenja! Ostavi email i prvi saznaj što je to RETRO dan na PonudiDana

Bojanje, ombre ili klasični pramenovi i/ili šišanje, frizura, maska i pranje od 69kn!

+ 30% popusta na sve usluge pri sljedećem dolasku, do kraja godine

Ombre ili klasični pramenovi i/ili šišanje, frizura, maska

Pogledaj iskustva drugih »

    		
				    		
	            
Ombre, šiš, friz -59% Prečko
Ombre, šiš, friz -59% Prečko - slika 2
Ombre, šiš, friz -59% Prečko - slika 3
Ombre, šiš, friz -59% Prečko - slika 4
Ombre, šiš, friz -59% Prečko - slika 5
-59%

Bojanje, ombre ili klasični pramenovi i/ili šišanje, frizura, maska i pranje od 69kn!

+ 30% popusta na sve usluge pri sljedećem dolasku, do kraja godine

Ombre ili klasični pramenovi i/ili šišanje, frizura, maska

Pogledaj iskustva drugih »
  • Ponuda uključuje:
    frizerske usluge u salonu Hope
  • Klikom na KUPI birate željenu opciju:
    - pranje, šišanje, fen frizura i maska za 69kn ili
    - bojanje ili ombre ili klasični pramenovi, pranje, šišanje, frizura i maska za 129kn
  • Dodatne pogodnosti koje ostvarujete: 30% popusta na sve usluge salona u sljedećem dolasku, iskoristivo do kraja godine
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • Preljev je po potrebi uključen u cijenu
  • Ponuda se odnosi na sve dužine kose
  • Trajanje tretmana: 1h - 3h, ovisno o usluzi
  • Broj dolazaka: 1
  • Marka proizvoda: Framessi
  • Moguća nadoplata za extra dugu kosu u salonu
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Rok iskoristivosti: do 6.5.2014.
  • Dolazak je potrebno najaviti minimalno 2 dana ranije
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48h ranije
  • Radno vrijeme:
    pon, sri i pet: 12.30h - 19.30h
    uto, čet: 8h - 15h
    sub: 8h - 13h
  • Kontakt:
    095 8729 606
  • Adresa:
    Tijardovičeva 20 (pokraj shopping centra Prečko)
  • Kako bismo Vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na [email protected]
  • Možete iskoristiti 1 ponudu na svoje ime
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Pramenovi, osvježenje za vašu kosu

Dosadila vam je boja kose koju ste imali do sada a ne želite ju ofarbati cijelu, postoji jednostavno rješenje; stavite pramenove.

Donedavno su žene kad su odlučile krenuti u nov život u svoje nove odluke uključivale i novu boju kose.

Može se reći da je to na neki način postao simbol novog početka.



Pramenovi su savršeni za one koji žele promjenu, a boje se privući previše pozornosti.

Na ovaj način mogu unjeti svježinu, ali bez nekih drastičnih promjena.

Dakle ako ste više klasični tip, npr. ako imate smeđu boju kose, uvijek će ići dobro smeđe-plava, ili smeđe-boja meda kombinacija, ili još bolje smeđe-crvena kombinacija.



Ako ste malo otkačeniji tip osobe tada su vam mogućnosti neograničene, možete kombinirati boje koje vam padnu na pamet.

Ako ste se zapitali koja je glavna prednost pramenova pred farbanjem cijele glave to što ne morate ići svakih mjesec dana, jer i kad se pojavi izrast on se ne vidi u tolikoj mjeri kao kada farbate sve jednom bojom. Izvor: Savjetnica.com

Frizerski salon Hope
Tijardovičeva 20 (kod shopping centra Prečko), Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 095 8729 606
E-mail:
Web: https://www.facebook.com/pages/Frizerski-salon-HOPE/1414026522180707?ref=hl

Detalji o partnerovom sjedištu:
AGELIĆ MAGDALENA j.d.o.o.
Pičmanova 16, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama