Bojanje, šišanje, njega kose u 4 koraka i fen frizura

Obnovite kosu tretmanom s 4 ciljana djelovanja za 145kn!

Bojanje, šišanje, njega kose u 4 koraka i fen frizura

Pogledaj iskustva drugih »

	            
Bojanje, šišanje, njega kose u 4 koraka i fen frizura
Bojanje, šišanje, njega kose u 4 koraka i fen frizura - slika 9
Bojanje, šišanje, njega kose u 4 koraka i fen frizura - slika 9
Bojanje, šišanje, njega kose u 4 koraka i fen frizura - slika 9
Bojanje, šišanje, njega kose u 4 koraka i fen frizura - slika 9
Bojanje, šišanje, njega kose u 4 koraka i fen frizura - slika 9
Bojanje, šišanje, njega kose u 4 koraka i fen frizura - slika 9
-64%
400kn
145kn
Cijena uključuje PDV
400kn
145kn
Cijena uključuje PDV
Kupljeno više od 30

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama
PROMOTIVNE CIJENE VRIJEDE ISKLJUČIVO ZA KUPOVINU PUTEM PORTALA PONUDADANA.HR.
  • Ponuda uključuje:
    - bojanje
    - šišanje
    - njegu kose u 4 koraka
    - fen frizuru
  • Redovne cijene usluga možete pogledati na linku CJENIK
  • Trajanje tretmana: oko 2 i pol sata
  • Ponuda se odnosi na sve dužine kose
  • Ponudu možete iskoristiti u jednom dolasku
  • Kozmetika: Lisapa, Framesi, Indola
  • Bojanje možete, ukoliko želite, zamijeniti sa preljevom
  • Ukoliko želite bojanje zamijeniti sa pramenovima, moguća je nadoplata po redovnom cjeniku uz 50% popusta
  • Ponudu možete iskoristiti do 23.12.2012.
  • Kontakt:
    01 3897 658
    091 2009 987
  • Adresa: Drage Gervaisa 11
  • Radno vrijeme:
    pon - čet: 11h - 20:30h
    pet: 09:30h - 19:30h
    sub: 08:30h - 16h
  • Možete iskoristiti jednu ponudu na svoje ime
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Internet stranicu salona možete pogledati na linku Frizerski salon Jadranka

Predstavljamo Vam jedinstveni tretman za rekonstrukciju kose, odnosno dubinsku njegu u 4 koraka Easy Build sustavom kao savršeni tretman za obnovu Vaše oštećene kose nakon ljeta. U rezultatima i obnovljenoj kosi uživat ćete odmah nakon jednog tretmana.

1.) Kelatizirajući šampon: skuplja mineralni talog, uklanja ga s vlasi te pomaže u zatvaranju epiderme
2.) Polimerski obnavljač: pomaže pri ponovnom stvaranju keratinske tvari unutar strukture vlasi uz pomoć aktivnih tvari kreatina, pšeničnim aminokiselinama i proteinima na bazi soje
3.) Hidratantna mikroemulzija: tekuća krema koja se u dodiru s kosom pretvara u laganu emulziju i olakšava trenutačni prodor aktivnih tvari odnosno ekstrakta morskih algi u kosu
4.) Regeneracijski sprej: popravlja vanjski dio vlasi, štiti od nastanka duplih vrhova ostavljajući kosu sjajnom i mekanom poput svile

Ovaj tretman namijenjen je kosi kojoj je potrebno prirodno osvježenje. Preporuča se za sve tipove kose, a rezultat je ukroćena kosa, izniman volumen i sjaj te otpornija kosa mekana poput svile.

Frizerski salon Jadranka
Drage Gervaisa 11, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 3897 658 , 091 2009 987
E-mail:
Web: http://www.facebook.com/pages/FRIZERSKI-SALON-JADRANKA/130396503656095

Detalji o partnerovom sjedištu:
Frizerski salon Jadranka
Drage Gervaisa 11, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!


Pričekaj trenutak...

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Pričaj s nama :) Chat