Bojanje zidova i stropova poludisperzivnom bijelom bojom u dva nanosa za 795kn umjesto 1.750kn - uživajte u osvježenom domu

Bojanje zidova i stropova bijelom bojom za 795kn

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 10
5 zvjezdica: 5
4 zvjezdice: 3
3 zvjezdice: 0
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 2
Pogledaj iskustva drugih »

	            
Bojanje zidova i stropova bijelom bojom za 795kn
-55%
1.750kn
795kn
Cijena uključuje PDV
1.750kn
795kn
Cijena uključuje PDV
Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + American Expressom, PBZ Visom, PBZ Maestrom i Dinersom do 6 rata i ZABA Visom, ZABA Mastercardom do 12 rata
Kupljeno 7

Ponuda je vremenski i količinski ograničena!

 
 
  • Ponuda uključuje bojanje zidova i stropova poludisperzivnom bijelom bojom u dva nanosa- 100m2 površine zidova i stropova
  • Redovne cijene usluga možete pogledati na CJENIKU
  • Svi dodatni radovi se plaćaju prema važećem cjeniku
  • Uslugu možete koristiti od 5.4.2012.
  • Usluga se može iskoristiti do 15.6.2012.
  • Jedna osoba može iskoristiti 2 usluge na svoje ime - svaka se odnosi na 100m2 Vašeg doma
  • Jedna osoba može kao kupiti 2 ponudu kao poklon prijateljima
  • Ponuda se odnosi samo na nove korisnike
  • Radno vrijeme je svaki radni dan od 08 do 17 sati
  • Termin se može otkazati najmanje 3 dana ranije
  • Rezervaciju je potrebno izvršiti do 15.05.2012.
  • Nakon navedenog roka Ponuda dana ne odgovara za neuspješne rezervacije
  • Obavezna najava tjedan dana unaprijed na 091 54 32 336 ili 01 4663 368
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
internet stranicu pogledajte na D.L.F Interijeri Ponuda uključuje bojanje zidova i stropova poludisperzivnom bijelom bojom u dva nanosa- 100m2 površine zidova i stropova ponuda podrazumijeva zaštitu i prekrivanje namještaja te završno građevinsko čišćenje nakon bojanja radi se o klasičnoj boji, najčešće Jupol ili Megapol moguće je odabrati neku drugu boju uz dogovor i nadoplatu izbor: 15.000 nijansi boja priprema prostora prije dolaska majstora: pomaknuti sve predmete na sredinu prostorije i pritom ostaviti metar od zida sa svake strane prostorije kako bi se moglo kretati sa ljestvama kvadrati se obračunavaju prema važećim normativima u graditeljstvu RH trajanje usluge: D.L.F Interijeri za svakog korisnika odvoje cijeli dan, hoće li bojanje trajati nešto duže ili kraće, ovisi o veličini prostora

D.L.F. INTERIJERI
1.osječki zavoj 24B, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 091 54 32 336 , 01 4663 368
E-mail:
Web: http://www.dlf.hr

Detalji o partnerovom sjedištu:
D.L.F. INTERIJERI
1.Osječki zavoj 24B, Zagreb

D.L.F. INTERIJERI RIJEKA
Mavri bb, Viskovo, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 051 547 506; 098 558 409
E-mail:
Web: http://www.dlf.hr

Detalji o partnerovom sjedištu:
D.L.F. INTERIJERI
1.Osječki zavoj 24B, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 10
5 zvjezdica: 5
4 zvjezdice: 3
3 zvjezdice: 0
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 2

Pričekaj trenutak...

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Pričaj s nama :) Chat