Božićni shopping - Veneto Designer Outlet kod Venecije - noćenje s doručkom u hotelu OMNIA 4 zvjezdice i prijevoz za 475kn

Veneto Designer Outlet kod Venecije 475kn

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 249
5 zvjezdica: 150
4 zvjezdice: 51
3 zvjezdice: 24
2 zvjezdice: 12
1 zvjezdica: 12
Pogledaj iskustva drugih (14) »

    		
				    		
	            
Veneto Designer Outlet kod Venecije 475kn
-44%

Božićni shopping - Veneto Designer Outlet kod Venecije - noćenje s doručkom u hotelu OMNIA 4 zvjezdice i prijevoz za 475kn

Veneto Designer Outlet kod Venecije 475kn

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 249
5 zvjezdica: 150
4 zvjezdice: 51
3 zvjezdice: 24
2 zvjezdice: 12
1 zvjezdica: 12
Pogledaj iskustva drugih (14) »
  • Ponuda uključuje prijevoz turističkim autobusom iz Zagreba, Karlovca i Rijeke prema Veneto Designer Outlet centru, noćenje s doručkom u dvokrevetnoj sobi u hotelu OMNIA 4**** kod Venecije i turističkog pratitelja
  • Redovne cijene možete pogledati na linku CJENIK
  • Za putovanje Vam je dovoljna osobna iskaznica
  • Hotel Omnia je udaljen 15 minuta vožnje od Venecije
  • termin za ovo putovanje je 10. i 11. prosinac 2011.
  • Jedna osoba može iskoristiti jednu uslugu na svoje ime
  • Jedna osoba može kupiti neograničen broj ponuda te pokloniti prijateljima
  • Polazak je u subotu 10. prosinca u 06:00 sati s Autobusnog kolodvora Zagreb (peroni 502 – 506), 06:30 Autobusni kolodvor Karlovac te za Rječane oko 08:00h; benzinska postaja Vrata Jadrana
  • Kontakt: 01/6608-454
  • Radno vrijeme:
  • pon-pet 09-14h
  • uto i čet: 18-20h
  • Uslugu možete iskoristiti u zadanom terminu 10.12.2011.
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Polazak iz Zagreba, Rijeke i Karlovca

TURISTIČKA AGENCIJA PAPAGENO TOURS ODGOVARA NA VAŠA PITANJA :)

Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Papageno Tours: Ponuda uključuje prijevoz turističkim autobusom u Veneto Designer Outlet, noćenje s doručkom u dvokrevetnoj sobi u hotelu OMNIA **** kod Venecije i turističkog pratitelja.
Ponuda dana: Imate li Internet stranicu?
Papageno Tours: Našu Internet stranicu možete pogledati na linku Papageno Tours.
Ponuda dana: Ima li hotel Internet stranicu?
Papageno Tours: Internet stranicu hotela Omnia možete pogledati na linku Hotel Omnia.
Ponuda dana: Možete li nam reći program putovanja?
Papageno Tours: Predviđen je dolazak u Veneto Designer Outlet prijepodne gdje Vas čekaju sniženja najvećih svjetskih brandova do 70%, a iznimno, za adventske vikende centar je otvoren i nedjeljom. Kada se umorite hotel Omnia 4 zvjezdice, koji se nalazi tik uz outlet, dočekuje vas od 14h i nudi Vam luksuzni smještaj i uživanje u vrhunsko opremljenim sobama u koje ćete navraćati čim vrećice postanu nepodnošljivo teške . Osim što možete uživati u spektakularnom shoppingu, čarobna Venecija Vam je nadomak ruke.
Ponuda dana: Koliko je hotel Omnia udaljen od centra Venecije i kako je organiziran prijevoz do tamo?
Papageno Tours: Hotel Omnia je udaljen 15 minuta vožnje od Venecije. Korisnici mogu do Venecije doći vožnjom lokalnim autobusom koji vozi svakih 20min do vlaka koji Vam vožnjom po sred mora omogućuje čaroban način ulaska u Veneciju.
Ponuda dana: Koji je termin za odlazak na ovo putovanje?
Papageno Tours: Termin za odlazak na ovo putovanje je 10. do 11.prosinca 2011.
Ponuda dana: Kad i gdje je polazak iz Zagreb?
Papageno Tours: Polazak je u subotu 10. prosinca u 00:60 sati s Autobusnog kolodvora Zagreb (peroni 502 – 506), 06:30 Autobusni kolodvor Karlovac te za Rječane oko 08:00h; benzinska postaja Vrata Jadrana.
Ponuda dana: Kolika je vremenska udaljenost autobusom do Veneto Designer Outlet?
Papageno Tours: Potrebno je oko 5 sati vožnje do Veneto Designer Outlet.
Ponuda dana: Postoji li mogućnost nadoplate za večeru?
Papageno Tours: Naravno, no osim hotela gdje će gosti doručkovati, u samom OUTLETU postoji mnogo opcija - restorani ili fast foods za ručak i večeru.
Ponuda dana: Je li isključivo smještaj u dvokrevetnim sobama?
Papageno Tours: Da, smještaj je u dvokrevetnim sobama. Ukoliko korisnik želi jednokrevetnu sobu treba nadoplatiti 15 EURA.
Ponuda dana: Kad je predviđen povratak za Zagreb?
Papageno Tours: Povratak iz Veneta predviđen je u nedjelju u 17 sati. Dolazak u Zagreb u večernjim satima.

Wellness Centar Oaza
Stjepana Gomboša 4 - 6 (park strana), Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 8885 966 , 095 7775 966
E-mail:
Web: http://bit.ly/2kIh4ND

Detalji o partnerovom sjedištu:
Kele d.o.o.
Gomboševa 4, Zagreb

Papageno Tours
ID kod: HR-AB-01-3684571

DUGAVE - Gomboševa 2 - 4, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 6608 454
E-mail:
Web: http://www.papageno-tours.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
Kele d.o.o.
Gomboševa 4, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 5 rata