Psst, samo nekoliko dana dijeli te do velikog iznenađenja! Ostavi email i prvi saznaj što je to RETRO dan na PonudiDana

Brač, Milna - 3 do 8 dana s doručkom za dvije osobe u Hotelu Sidro*** od 515kn!

Smještaj neposredno uz more uz tradicionalna domaća jela do 30.6.

Brač***, 3 - 8 dana s doručkom za dvije osobe


    		
				    		
	            
Brač*** - 3 - 8 dana -55%
Brač*** - 3 - 8 dana -55% - slika 2
Brač*** - 3 - 8 dana -55% - slika 3
Brač*** - 3 - 8 dana -55% - slika 4
Brač*** - 3 - 8 dana -55% - slika 5
Brač*** - 3 - 8 dana -55% - slika 6
Brač*** - 3 - 8 dana -55% - slika 7
Brač*** - 3 - 8 dana -55% - slika 8
Brač*** - 3 - 8 dana -55% - slika 9
Brač*** - 3 - 8 dana -55% - slika 10
Brač*** - 3 - 8 dana -55% - slika 11
Brač*** - 3 - 8 dana -55% - slika 12
Brač*** - 3 - 8 dana -55% - slika 13
Brač*** - 3 - 8 dana -55% - slika 14
Brač*** - 3 - 8 dana -55% - slika 15
Brač*** - 3 - 8 dana -55% - slika 16
-55%

Brač, Milna - 3 do 8 dana s doručkom za dvije osobe u Hotelu Sidro*** od 515kn!

Smještaj neposredno uz more uz tradicionalna domaća jela do 30.6.

Brač***, 3 - 8 dana s doručkom za dvije osobe

  • Ponuda uključuje:
    2 - 7 noćenja s doručkom u studio apartmanu za 2 osobe u
    Hotelu Sidro***
  • Klikom na "kupi" birate:
    - 2 noćenja s doručkom za 2 osobe za 515kn
    - 3 noćenja s doručkom za 2 osobe za 749kn
    - 5 noćenja s doručkom za 2 osobe za 1.128kn
    - 7 noćenja s doručkom za 2 osobe za 1.699kn
  • Redovne cijene možete pregledati na CJENIKU
  • Preko portala kupujete rezervaciju, a ostatak iznosa plaćate u gotovini ili karticama na licu mjesta
  • Možete iskoristiti više ponuda na svoje ime, spojiti ih i produžiti boravak
  • Boravišna pristojba:
    10kn/osoba/dan
  • Besplatan WiFi
  • Besplatan parking
  • Pogledajte opremljenost studio apartmana
  • Udaljenost:
    - od trgovine: 100m
    - od tržnice: 300m
    - plaže: 300m
  • Moguće nadoplate:
    - za treću osobu: 76kn
    - polupansion: 68kn/osoba/dan
    - puni pansion: 129km/osoba/dan
    - kućni ljubimci: 46kn/dan
  • Check in: 14:30h - 23h
    Check out: 7h - 12h
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Rok iskoristivosti: 30.6.2015.
  • Prije kupovine potrebno je provjeriti raspoloživost željenog termina na 091 8968 133 ili
    [email protected]
  • Termin je potrebno rezervirati minimalno 5 dana ranije
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48h ranije
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na [email protected]
  • Kontakt:
    091 8968 133
    Račići bb, Milna, Brač
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Posjetite naš
    Facebook PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Hotel Sidro

Smješten je u središtu Milne, neposredno uz more. U okviru objekta gostima su na raspolaganju besplatni WiFi i a la carte restoran u kojem se poslužuju tradicionalna jela pripremljena od namirnica iz domaćeg uzgoja. Do plaže ima 300 metara.

Sve smještajne jedinice sadrže prostor za sjedenje, TV s kabelskim programima te vlastitu kupaonicu s tušem, besplatnim kozmetičkim priborom i ručnicima. Pojedine obuhvaćaju potpuno opremljenu čajnu kuhinju.

U sklopu hotela Sidro dostupan je bar.

U okviru objekta i njegovoj okolici gosti mogu uživati u brojnim aktivnostima poput biciklizma. Trgovina prehrambenih proizvoda nalazi se na 100 metara, a lokalna tržnica i ribarnica udaljene su 3 minute hoda.

Do katamaranskog pristaništa ima 1 km, a najbliža trajektna luka smještena je u Supetru, približno 18 km od Milne.

Milna

Smještena na zapadnom dijelu otoka Brača. Najpoznatija je po prekrasnoj uvali u kojoj je još za vrijeme gradnje Dioklecijanove palače u Splitu carevo brodovlje nalazilo sigurnu luku. Danas se na tim prostorima nalazi poznata ACI-jeva marina, moderno opremljena za siguran boravak i servis nautičarima iz cijeloga svijeta.



Milnarska okolica je najrazvedeniji dio ovog otoka, a glas o ljepotama tih uvala odavno je prešao hrvatske granice. Kristalno čisto more, domaća, zdrava hrana, idealni uvjeti za ronjenje, jedrenje, ribolov, česta i brza povezanost s kopnom katamaranska iz Milne i trajektna iz Supetra kao i zrakoplovna iz 35 km udaljene zračne luke Brač, osnovni su razlozi za dolazak gostiju u ovo mjesto izgrađeno u tipično medtieranskom stilu, s baroknom crkvom dovršenom 1783. god. u kojoj je najljepša oltarska pala na Braču.

Izvor: TzMilna

Brač

Najveći srednjodalmatinski otok. Dug je oko 40 km, a širok prosječno 12 km. S ukupnom površinom od 395 km² je treći otok po veličini na Jadranu.



Najviši vrh je Vidova gora, inače i najviši vrh svih jadranskih otoka (778 m/nm).
Izvor: TzBrač

Hotel Sidro***
Račići bb, Milna, Brač

Kontakt podaci
Telefon: 091 8968 133
E-mail:
Web: http://bit.ly/1dS1RlM

Detalji o partnerovom sjedištu:
TESLA d.o.o.
Obrovac Sinjski 109 A, Obrovac Sinjski

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama