CS Fiskasa - 20% trajnog popusta na licencu za mjesečno korištenje i održavanje sustava platite 100kn!

Svaki mjesec plaćajte 320kn umjesto 400kn!

CS Fiskasa - 20% trajnog popusta na licencu


    		
				    		
	            
CS Fiskasa mj -20% Cijela Hr
CS Fiskasa mj -20% Cijela Hr - slika 2
CS Fiskasa mj -20% Cijela Hr - slika 3

CS Fiskasa - 20% trajnog popusta na licencu za mjesečno korištenje i održavanje sustava platite 100kn!

Svaki mjesec plaćajte 320kn umjesto 400kn!

CS Fiskasa - 20% trajnog popusta na licencu

  • Ponuda uključuje:
    20% trajnog popusta na licencu za mjesečno korištenje i održavanje sustava u organizaciji Poslovnog kluba
  • Trajni popust platit ćete 100,00kn, a on će Vam omogućiti da svaki mjesec umjesto 400,00kn plaćate 320,00kn
  • Redovne cijene usluga možete pogledati na linku CJENIK
  • Ponudu možete iskoristiti do 31.12.2012.
  • Što sve sadrži CS Fiskasa i kako ona uopće izgleda pogledajte ovdje
  • Dodatno se plaća 350,00kn jednokratno za implementaciju sustava, osim u slučaju potpisa ugovora na minimalno 12 mjeseci
  • Nakon kupovine potrebno se javiti na navedeni kontakt kako biste se dogovorili s partnerom oko njegovog dolaska do Vas
  • Ponuda se odnosi na cijelu Hrvatsku, no u tom slučaju se s partnerom treba dogovoriti oko raspodjele putnih troškova
  • Preduvjet: kompjuter koji ima instaliran windows sustav oko kojega Vam naš partner također može pomoći
  • SVI POSLOVNI SUBJEKTI KOJI SU OBVEZNICI POREZA NA DOBIT 2013. ULAZE U FISKALIZACIJU BEZ OBZIRA DA LI SU U SUSTAVU PDV-A ILI NE
  • Fiskasu možete instalirati sami ako znate kako, ako ne, za Vas instalaciju može obaviti i Poslovni klub uz nadoplatu, zato savjetujemo da prije kupovine nazovete klub i provjerite koja bi bila cijena instalacije s obzirom na stanje Vašeg računala
  • Kontakt:
    091 3773 010
    091 3773 008
    01 5574 084
  • Možete iskoristiti neograničen broj ponuda na svoje ime te isto toliko i pokloniti prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Program za rad sa PC kasom namijenjen je trgovinama, ugostiteljskim radnjama, benzinskim postajama. Posebno je posvećena pažnja jednostavnom i brzom unosu i radu na kasi. Previđeni su razni izvještaji i praćenje po raznim načinima prodaje kao što su: Gotovina, Krediti, Kartice, Knjiga dužnika, Čekovi. Omogućen je popust na kasi sa automatskom izradom zapisnika o promijeni cijene. Za ugostitelje je predviđeno praćenje normativa. Kod zaključka kase predviđena je mogućnost automatskog knjiženja dnevnog prometa u sve knjige, ovisno o vrsti trgovine ili ugostiteljskog objekta.

Ovaj paket aplikacija namijenjen je malim i srednjim poduzećima i obrtnicima za cjelokupno vođenje njihovog poslovanja.

Od 1. siječnja 2013. Obveza fiskalizacije propisuje se za velike i srednje poduzetnike prema odredbama Zakona o računovodstvu, te za obveznike fiskalizacije koji, kao jednu od djelatnosti, obavljaju djelatnost Pružanja smještaja, te pripreme i usluživanja hrane (Oznaka I područja NKD 2007.).

Od 01. travnja 2012 Obveza fiskalizacije propisuje se za obveznike koji, kao jednu od djelatnosti, obavljaju djelatnost Trgovine na veliko i na malo, popravak motornih vozila i motocikla (Oznaka G područja NKD 2007.) te obveznike koji obavljaju djelatnost slobodnih zanimanja iz članka 18. stavka 2. Zakona o porezu na dohodak.

Od 1. srpnja 2013. Obveza fiskalizacije propisuje se za sve obveznike fiskalizacije bez obzira na djelatnost. Zakon se odnosi na sve subjekte OSIM subjekata koji su izuzeti od obveze fiskalizacije, samo za djelatnosti taksativno propisane Člankom 5. Zakona, odnosno za djelatnosti koje se na temelju Članka 6. odlukom Vlade Republike Hrvatske oslobađaju obveze fiskalizacije.

Poslovni klub
Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 5574 084 , 091 3773 008 , 091 3773 010
E-mail:
Web: http://www.poslovni-klub.hr

Detalji o partnerovom sjedištu:
POSLOVNI KLUB d.o.o.
Šetalište 150. brigade 1, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama