Callan metoda i vikend radionice engleskog, njemačkog ili talijanskog jezika za 290kn umjesto 799kn u centru Zagreba na dvije lokacije

Callan metoda engleski, njemački ili talijanski

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 40
5 zvjezdica: 24
4 zvjezdice: 9
3 zvjezdice: 6
2 zvjezdice: 1
1 zvjezdica: 0
Pogledaj iskustva drugih »

    		
				    		
	            
Callan metoda engleski, njemački ili talijanski
-64%

Callan metoda i vikend radionice engleskog, njemačkog ili talijanskog jezika za 290kn umjesto 799kn u centru Zagreba na dvije lokacije

Callan metoda engleski, njemački ili talijanski

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 40
5 zvjezdica: 24
4 zvjezdice: 9
3 zvjezdice: 6
2 zvjezdice: 1
1 zvjezdica: 0
Pogledaj iskustva drugih »
  • Ponuda uključuje konverzacijsku/business vikend radionicu za engleski, talijanski ili njemački jezik
  • U roku od 5 dana nakon isteka ponude potrebno je javiti se na mail [email protected] kako biste rezervirali termin
  • Po završetku radionice dobivate potvrdu škole o pohađanju radionice škole stranih jezika
  • Redovne cijene možete pogledati na linku Cjenik
  • Tečajevi počinju 12.11.2011.- prvi vikend te iduće grupe svaki idući vikend do 17.12.2011.
  • Kupnjom ponude ostvarujete 10% popusta na sljedeći tečaj koji upište u školi Latina odmah po završetku radionice
  • Jedna osoba može iskoristiti jednu uslugu na svoje ime
  • Jedna osoba može kupiti više usluga te pokloniti prijateljima
  • Kontakt brojevi:
  • gsm. 091/503 55 25
  • tel/fax. +385 1 4572 877
  • Uslugu možete iskoristiti do 18.12.2011.
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Putovanje za vikend ili ulaganje u svoje znanje? Iskoristite zimske dane i uvrstite jedan koristan vikend za svoje znanje! Surfate internetom i tražite posao i baš u svakom natječaju traže tečno poznavanje bar jednog stranog jezika? Pitate se kako najbolje predstaviti sebe, svoje dosadašnje radno iskustvo, poslovno okruženje, kako opisati što očekujete od poslodavca, kako pregovarati i sve to na stranom jeziku? Kako bi vam osigurali besprijekornu prezentaciju sebe u poslovnom i privatnom svijetu Škola stranih jezika Latina i Ponuda dana pobrinule su se za Vas.

LATINA ŠKOLA STRANIH JEZIKA ODGOVARA NA VAŠA PITANJA :)

Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Latina: Ponuda uključuje konverzacijsku business jezičnu vikend radionicu za engleski, njemački ili talijanski jezik prema najmodernijem metodičkom pristupu, Callan metodi.
Ponuda dana: Kada počinju radionice?
Latina: Radionice počinju 12. studenog 2011. prema rasporedu škole. Odabrani termin za koji se polaznik prijavi nije moguće mijenjati nakon prijave jer su grupe limitirane svaki vikend.
Ponuda dana: Imate li internet stranicu?
Latina: Našu internet stranicu možete pregledati na linku Latina.
Ponuda dana: Ostvaruju li polaznici tečaja pravo na dodatne pogodnosti?
Latina: Kupnjom ove ponude korisnici ostvaruju dodatnih 10% popusta na sljedeći tečaj koji upišu u Latina školi stranih jezika.
Ponuda dana: Koji je maksimalan broj polaznika u grupi?
Latina: Maksimalan broj polaznika je 12.
Ponuda dana: U kojim terminima će se održavati predavanja?
Latina: Predavanja će se održavati u jutarnjim ili popodnevnim terminima (09-14,00 sati –pauza 11,00-11,30 ili 16,00-21,00 –pauza od 18,00-18,30).
Ponuda dana: Kojim danima će se održavati radionice?
Latina: Radionice će se održavati isključivo vikendom u jednom od dva navedena termina prema rasporedu.
Ponuda dana: Koliko drugo traje radionica?
Latina: Radionica traje dva dana; isključivo subotu i nedjelju.
Ponuda dana: Koje jezike korisnici mogu odabrati?
Latina: Korisnici mogu izabrati između engleskog, njemačkog ili talijanskog jezika.
Ponuda dana: Koje vještine će korisnici usvojiti na radionicama?
Latina: Polaznici će prvi dan (subota) imati radionicu konverzacijskih vještina na aktualne teme iz života i imati priliku sa našim profesorima/izvornim govornicima trenirati svoje govorne/pisane vještine, u cilju što bržeg oslobađanja od straha komuniciranja na stranom jeziku.Također, najboljim metodičkim pristupom će na potpuno prirodan način intenzivno proraditi na vještinama izražaja u govornom i pisanom obliku. Drugi dan (nedjelja) polaznici će se baviti sa business jezikom, te naučiti prezentirati svoju struku, svoje radno iskustvo, vještinu pregovaranja i još mnoge druge potrebne detalje za kvalitetno predstavljanje u poslovnom okruženju. Svi materijali sa nastave oba dana biti će dodijeljeni svakom polazniku besplatno, te će im oni služiti kasnije kao podsjetnik u svakoj situaciji u kojoj im budu trebali. U oba dva dana primijenjivati će se individualan i grupni rad sa polaznicima, u cilju postizanja što bolje pripreme klijenata za samostalno predstavljanje svojih vještina u privatnom i poslovnom okruženju.
Ponuda dana: Tko su predavači i kakvim se metodama rada služi Latina za ovu radionicu?
Latina: Predavači su diplomirani profesori i izvorni govornici. Navedene radionice voditi će stručnjaci u predavanju sa dugogodišnjim iskustvom u Hrvatskoj i inozemstvu, koji brzom audiovizualnom metodom u kombinaciji s Callan metodom prenose vještine na polaznike. Koncipirane su tako da polaznicima omogući što jednostavnije i brže stjecanje znanja i vještina u što kraćem roku. Stoga se ove metode temelje na interakciji polaznika i njihovoj komunikaciji, posebno potičući njihovu memoriju.
Ponuda dana: Dobije li se po završetku tečaja diploma ili potvrda o završenom tečaju?
Latina: Po završetku tečaja dobivate potvrdu škole o odslušanom tečaju škole stranih jezika.
Ponuda dana: Postoji li dobno ograničenje za korištenje usluge i koja je potrebna razina znanja jezika?
Latina: Korisnici od 15. godine na dalje mogu pristupiti tečaju. Potrebno je osnovno znanje jezika u govoru i pismu, A2 razina.
Ponuda dana: Ima li škola Latina dodatne certificate koji prate rad i stručnost predavanja?
Latina: Škola stranih jezika Latina posjeduje certifikat ISO 9001:2008, sustav upravljanja kvalitetom u području usluga poduke stranih jezika i prevođenja. Dobiveni certifikat potvrda je kvalitete rada te isti omogućuje praćenje i poboljšanje najvažnijeg cilja škole, a to je zadovoljstvo polaznika. Certifikat ISO 9001:2008 znači da se kontinuirano prati rad profesora i napredak polaznika. Provode se analize i nadgledanja cjelokupnog rada škole, profesori poštuju sve norme i procedure u pripremi i provođenju nastave, poslovanje je dokumentirano što rezultira visokom razinom kvalitete u našem radu. Dugogodišnje isticanje kvalitete i uspješnog rada i ove godine kao i prošle popratilo je također i Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva, dodijelivši nam bespovratna poticajna sredstva za nastavak uspješnog djelovanja ocjenivši naš ambiciozni program rada i stručnosti vrlo pozitivnim.
Ponuda dana: Na kojima se lokacijama nalazite?
Latina: Nalazimo se u centru grada Zagreba, na adresi kneza Branimira 25 (pored Branimir centra) i Petrinjska 42a (početak Petrinjske sa Branimirove strane).

Centar za poduke i prevođenje Lanita
Maretićeva 3, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 091 9199 621
E-mail:
Web: http://www.latina.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
Latina centar za poduku i prevođenje
Pavla Hatza 7, Zagreb

Centar za poduke i prevođenje Lanita
Hećimovićeva 6, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 091 9199 621
E-mail:
Web: http://www.latina.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
Latina centar za poduku i prevođenje
Pavla Hatza 7, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 3 rate