Ćevapi, pileći ražnjići omotani špekom, vratina iz paca, mesni uštipci, lepinja, luk i kajmak za 2 ili 4 osobe

Opustite se u ugodnoj atmosferi uz veliki izbor jela s roštilja od 48kn!

Ćevapi, vratina, pileći ražnjići, mesni uštipci, lepinja

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 33
5 zvjezdica: 9
4 zvjezdice: 14
3 zvjezdice: 6
2 zvjezdice: 1
1 zvjezdica: 3
Pogledaj iskustva drugih (15) »

    		
				    		
	            
Roštilj plata -52% Centar
Roštilj plata -52% Centar - slika 2
Roštilj plata -52% Centar - slika 3
Roštilj plata -52% Centar - slika 4
Roštilj plata -52% Centar - slika 5
Roštilj plata -52% Centar - slika 6
Roštilj plata -52% Centar - slika 7
Roštilj plata -52% Centar - slika 8
Roštilj plata -52% Centar - slika 9
Roštilj plata -52% Centar - slika 10
Roštilj plata -52% Centar - slika 11
Roštilj plata -52% Centar - slika 12
Roštilj plata -52% Centar - slika 13
Roštilj plata -52% Centar - slika 14
-52%

Ćevapi, pileći ražnjići omotani špekom, vratina iz paca, mesni uštipci, lepinja, luk i kajmak za 2 ili 4 osobe

Opustite se u ugodnoj atmosferi uz veliki izbor jela s roštilja od 48kn!

Ćevapi, vratina, pileći ražnjići, mesni uštipci, lepinja

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 33
5 zvjezdica: 9
4 zvjezdice: 14
3 zvjezdice: 6
2 zvjezdice: 1
1 zvjezdica: 3
Pogledaj iskustva drugih (15) »
  • Ponuda uključuje:
    roštilj mix platu za 2 ili 4 osobe u Restoranu Šarm
  • Redovne cijene možete pogledati na CJENIKU
  • Klikom na kupi birate:
    - roštilj mix platu za 2 osobe za 48kn ili
    - roštilj mix platu za 4 osobe za 96kn
  • Ponuda se odnosi na konzumaciju hrane u restoranu
  • Dodatnu konzumaciju jela i pića možete nadoplatiti u restoranu
  • Restoran ima veliku terasu
  • Gostima je osiguran besplatan parking
  • Ponudu možete iskoristiti i za poslovne ručkove
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Rok iskoristivosti: 7.12.2013.
  • Rezervacija termina obavezna na telefon restorana 2 dana unaprijed
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48h ranije
  • Vrijeme korištenja ponude:
    pon - ned: 15h - 23h
  • Adresa: Heinzelova 78a
  • Kontakt:
    01 61 87 835
    091 65 71 860
  • Kako bismo Vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na [email protected]
  • Možete kupiti neograničen broj ponuda na svoje ime
  • Ponudu možete poklanjati prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku Ponuda dana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Četiri prijateljska savjeta za roštilj bez greške :)

Samo je jedan kuhar, ostali su pomagači
Čuli ste stotinu puta izreku ‘sto baba kilavo dijete’. Bolje ne bismo mogli opisati situaciju u kojoj svi imaju ‘svoj recept’ i svi znaju kako najbolje pripremati roštilj. Takva druženja obično završe pokojom razmiricom koja pokvari cijelokupni dojam roštilja. Kako bi to izbjegli, obavezno imajte na umu da je samo jedna osoba odgovorna za pripremu i pečenje mesa, bio to domaćin ili ne. Prepustite se i opustite, neka on ili ona brinu o kuhanju, a vi za to vrijeme pronađite drugu zanimaciju.

Ne kurite tuđu vatru
Naizgled nevažan detalj, no manje više svatko tko voli pripremati roštilj ima svoje mišljenje i iskustvo s pripremom vatre. Neki će reći da su jedino brikete dovoljno dobre za održavanje vatre, drugi će se kleti u drveni ugljen. Jedni će zabraniti upotrebu naftnih kockica zbog mirisa i kasnijeg okusa, drugi će baš inzistirati. Kako god bilo, odaberite osobu koja priprema vatru i prepustite joj da se brine o njoj. Najčešće će ta osoba biti i kuhar koji priprema roštilj.

Ne inzistirajte na eksperimentima
Svi imamo onog jednog prijatelja ili prijateljicu kojima će taman pred kraj pečenja, dok je ostalo još nešto žara, imati ideju što bi još mogli staviti na roštilj. Uz uobičajeni kruh i krumpir, sjete se ljudi svakakvih kombinacija, koje najčešće nisu jestive, a često njihova priprema završi tako da morate prisilno gasiti vatru na roštilju, jer je dim koji se širi postao nesnosan.

Sudjelujte u pripremi
Uvijek treba nešto prenijeti, presložiti, postaviti, donijeti, obaviti. Roštilj je prijateljsko druženje i takve stvari se ne bi trebale očekivati samo od domaćina. Uskočite, pomozite, budite dio ‘odreda za roštilj’ i napravite sve kako bi se vaši prijatelji s osjećali ugodno s vama.
Izvor članka: Volim-meso.hr

Restoran Šarm
Heinzelova 78a, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01/ 6187 835
E-mail:
Web: http://www.restoran-sarm.com/

Detalji o partnerovom sjedištu:
BORŠO USLUGE d.o.o.
Heinzelova 78 a, Zagreb

Hostel Party
Heinzelova 78a, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01/ 6187 835
E-mail:
Web: http://www.restoran-sarm.com/

Detalji o partnerovom sjedištu:
BORŠO USLUGE d.o.o.
Heinzelova 78 a, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama