Cirkon keramička krunica, dugotrajno fiksno - protetsko rješenje za 1.500 kn!

Ne sadrži metale pa ne izaziva iritacije, alergije i elektro-kemijske reakcije te nema vidljivog tamnog ruba uz zubno meso

Cirkon keramička krunica

Pogledaj iskustva drugih »

	            
Cirkon keramička krunica
Cirkon keramička krunica - slika 2
Cirkon keramička krunica - slika 3
Cirkon keramička krunica - slika 4
-50%
Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + American Expressom, PBZ Visom, PBZ Maestrom i Dinersom do 4 rate

 
 
  • Ponuda uključuje:
    postavljanje cirkon keramičke krunice u Ordinaciji dentalne medicine Milorad Čeko, dr.med.dent
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • Rok iskoristivosti: 5.9.2018.
  • Trajanje postavljanja krunice: individualno
    (u prosjeku 7 dana)
  • Postavljanje obavljaju: Milorad Čeko, dr. med. dent, Mate Čeko, dr. med. dent, Kristina Rakamarić, dr. med.dent
  • Marka krunice: Ivoclar vivadent
  • Termin je potrebno rezervirati 5 dana ranije
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48h ranije
  • Možete kupiti više ponuda na svoje ime
  • Radno vrijeme:
    pon, uto, čet: 13.30h - 20.30h
    sri, pet: 8h - 15.30h
    sub: po dogovoru
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Preko portala kupujete rezervaciju, a ostatak plaćate na licu mjesta u gotovini ili Dinersom na rate (max 12) ili kredit
  • U slučaju nezadovoljstva nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti partneru
  • U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Detalji ponude
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na info@ponudadana.hr
  • Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
  • Ukoliko trebate R1 račun molimo da isti zatražite od pružatelja usluge prije izdavanja računa
  • Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem profilu pod kategorijom „moje kupovine“
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Navedene akcijske cijene ponude vrijede isključivo kupovinom ponude preko portala PonudaDana.hr, u protivnom se za ponudu plaća njena redovna cijena te popust ne vrijedi
  • Posjetite naš
    Facebook PonudaDana
Cirkon keramička krunica

Krunice su dugotrajno fiksno-protetsko rješenje kod zuba kojem nedostaje velik dio zubne strukture s ciljem vraćanja prvobitne funkcije i estetike.

Cirkon keramička krunica izrađuje se pomoću nove kompjutorske (cad – cam) tehnologije. Postiže se potpuno prirodan izgled: sjaj, prozračnost i oblik. Ne sadrži metale pa ne izaziva iritacije, alergije i elektro-kemijske reakcije, te nema vidljivog tamnog ruba uz zubno meso.

Cirkon keramički most je estetsko - funkcionalni nadomjestak kod gubitka jednog ili više zuba gdje se cirkon koristi kao konstrukcija koja povezuje preostale zube, a na njega se stavlja keramika koja predstavlja estetsku dimenziju.

krunica

Stomatološka ordinacija dr. stom. Milorad Čeko

Na usluzi vam je uigrani visokostručni osposobljeni tim stomatologa i pratećeg medicinskog osoblja kojim rukovodi dr. stom. Milorad Čeko, iza kojeg je više od 20 godina uspješne privatne prakse. Ordinacija koristi samo najbolje laboratorije kako bi proizveli lijepu i prirodnu restauraciju.

Stomatološka ordinacija dr. Milorad Čeko osnovana je 1991. godine. Ordinacija ima i veći broj stalno angažiranih vanjskih suradnika čime se omogućuje kompletna stomatološka usluga bilo koje vrste i stupnja složenosti.

Opremljena je najsuvremenijom opremom koja pacijentu osigurava brzu, bezbolnu i prije svega kvalitetnu stomatološku intervenciju. Zahvaljujući tome ordinacija pruža sve vrste usluga na jednom mjestu uz odgovarajuća jamstva za kvalitetu i trajnost obavljenih radova.

Pogledajte komentare zadovoljnih korisnika:

"Stručno i temeljito odrađen posao i odlična izrada krunica. Ponudu preporučujem svima." - Anita

"Bile smo danas kod starijeg doktora Čeko i moram reći da smo zaista oduševljene pristupom i profesionalnošću. Sestra koja se inače užasno boji zubara je pristala na opciju koju nam je ponudio, posvetio nam je svoje vrijeme i objasnio da je to najbolja opcija u njezinoj situaciji." - Mirjana

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!


Pričekaj trenutak...

Iskustva:

Ordinacija dentalne medicine Milorad Čeko, dr.med.dent
Prilaz Grge Antunca 4, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 3861 266, 098 612 744, 098 798 882
E-mail:
Web: http://www.dental-ceko.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
Ordinacija dentalne medicine Milorad Čeko, dr. med. dent., Zagreb, Prilaz Grge Antunca 4
Prilaz Grge Antunca 4, Zagreb

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom “Moje kupovine” u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na “Prikaži detalje” otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Vrh stranice