Čišćenje lica uz tretman hidratacije ili hidro ampulu - osvježite i pomladite lice od 69kn!

Odaberite željeni tretman lica u DermaMed centru

Čišćenje lica uz tretman hidratacije ili hidro ampulu

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 51
5 zvjezdica: 23
4 zvjezdice: 12
3 zvjezdice: 6
2 zvjezdice: 4
1 zvjezdica: 6
Pogledaj iskustva drugih »

	            
Čišćenje lica uz tretman hidratacije ili hidro ampulu
Čišćenje lica uz tretman hidratacije ili hidro ampulu - slika 9
Čišćenje lica uz tretman hidratacije ili hidro ampulu - slika 9
Čišćenje lica uz tretman hidratacije ili hidro ampulu - slika 9
Čišćenje lica uz tretman hidratacije ili hidro ampulu - slika 9
Čišćenje lica uz tretman hidratacije ili hidro ampulu - slika 9
Čišćenje lica uz tretman hidratacije ili hidro ampulu - slika 9
-62%
180kn
Od 69kn
Cijena uključuje PDV
180kn
Od 69kn
Cijena uključuje PDV
Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama
Kupljeno više od 40

Ponuda je vremenski i količinski ograničena!

 
 
  • Ponuda uključuje:
    tretman čišćenja lica po izboru
    u DermaMed centru
  • Klikom na "kupi" birate:
    - čićenje lica uz hidro ampulu
    za 69kn
    - čišćenje lica uz tretman hidratacije za 99kn
  • Redovne cijene usluga možete pogledati na linku CJENIK
  • Ponudu mogu koristiti žene i muškarci
  • Trajanje tretmana: oko 60min
  • Broj dolazaka: 1
  • Marka proizvoda: Arco Cosmetici “Beauty salon“
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Rok iskoristivosti: 30.9.2014.
  • Nakon kupovine potrebno je rezervirati željeni termin do 20.9.
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48h ranije
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na info@ponudadana.hr
  • Radno vrijeme:
    pon, sri i pet: 12h - 20h
    uto i čet: 8h - 16h
  • Kontakt:
    01 3097 801
  • Adresa: Garićgradska 11, Trešnjevka
  • Vodimo vas u virtualnu 3D šetnju do Centra DermaMed
  • Možete iskoristiti 1 ponudu na svoje ime
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Posjetite našu Facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Čišćenje kože

Jedan od najčešćih kožnih poremećaja današnjice su miteseri i akne, koji su povezani s mješovitim i masnim tipom kože, ali i s različitim drugim faktorima.

Stoga nije čudno da je kozmetički tretman čišćenja lica najzastupljeniji u kozmetičkom salonu.

Prilikom čišćenja lica kozmetičarka se služi sterilnom gazom ili vatom, sterilnom iglicom i kozmetičkim povećalom koje omogućava precizno i detaljno uklanjanje mitesera i akni tako što jako dobro osvjetljava i uvećava kožu.



Svaka akna ili miteser se posebno istiskuje pa tretmani čišćenja lica potraju u nekim slučajevima i sat vremena.

Na kraju tretmana na lice se nanosi maska koja također umiruje kožu.



Osobe koje žele koristiti ovu ponudu, a ekstremno su alergične te koriste kremu za njegu prema liječničkoj uputi, mole se da je ponesu kako bi bila uključena u tretman.

Ako se do sada niste već upoznali sa konceptom rada Centra Dermamed – posjetite ih!

Dermamed centar
Garićgradska 11, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 3097 801
E-mail:
Web: http://www.abgrupa.com/

Detalji o partnerovom sjedištu:
ABSOLUTE GRUPA d.o.o.
Jarušćica 5A, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 51
5 zvjezdica: 23
4 zvjezdice: 12
3 zvjezdice: 6
2 zvjezdice: 4
1 zvjezdica: 6

Pričekaj trenutak...

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Pričaj s nama :) Chat