Čišćenje zubnog kamenca, pjeskarenje, impregnacija i fluoridacija uz pregled u Ordinaciji dentalne medicine Lada Hemerich Martinčić za 149 kn!

GRATIS još jedan dolazak u roku godine dana koji obuhvaća čišćenje zubnog kamenca s pjeskarenjem i poliranjem zubi

Čišćenje zubnog kamenca, pjeskarenje, poliranje

Pogledaj iskustva drugih »

	            
Čišćenje zubnog kamenca, pjeskarenje, poliranje
Čišćenje zubnog kamenca, pjeskarenje, poliranje - slika 2
Čišćenje zubnog kamenca, pjeskarenje, poliranje - slika 3
Čišćenje zubnog kamenca, pjeskarenje, poliranje - slika 4
Čišćenje zubnog kamenca, pjeskarenje, poliranje - slika 5
Čišćenje zubnog kamenca, pjeskarenje, poliranje - slika 6
-80%
Možete uplatiti samo karticama

 
 
  • Ponuda uključuje:
    pregled, čišćenje zubnog kamenca s poliranjem, pjeskarenje, fluoridaciju i impregnaciju u Ordinaciji dentalne medicine mr.sc. Lada Hemerich Martinčić, dr.med.dent
  • Dodatne pogodnosti: GRATIS dolazak u roku godinu dana koji obuhvaća čišćenje zubnog kamenca s pjeskarenjem i poliranjem zubi
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • Pregled obavlja mr.sc. Lada Hemerich Martinčić, dr.med.dent, , a na linku pogledajte životopis
  • Rok iskoristivosti: 31.12.2017.
  • Termin je potrebno rezervirati 5 dana ranije
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48h ranije
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Radno vrijeme:
    pon - pet 9h - 18h
  • Možete kupiti 1 ponudu na svoje ime
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Detalji ponude
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na info@ponudadana.hr
  • Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
  • Ukoliko trebate R1 račun molimo da isti zatražite od pružatelja usluge prije izdavanja računa
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Navedene akcijske cijene ponude vrijede isključivo kupovinom ponude preko portala PonudaDana.hr, u protivnom se za ponudu plaća njena redovna cijena te popust ne vrijedi
  • Posjetite naš
    Facebook PonudaDana
O stomatologinji mr.sc. Lada Hemerich Martinčić, dr.med.dent

1995. god. diplomirala na Stomatološkom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. 1999. stječe titulu magistra znanosti iz područja oralne patologije i stomatološke protetike na Stomatološkom fakultetu u Zagrebu.Tijekom svih ovih godina aktivno sudjeluje na stručnim sastancima i predavanjima, objavljuje radove u Acti Stomatologici, te se stalno stručno usavršava. Od 1998. god. vodi privatnu ordinaciju dentalne medicine u kojoj i danas radi.

doktorica

Čišćenje zubnog kamenca s poliranjem

Obavlja se ultrazvučnom sondom pomoću koje se skidaju tvrde naslage na zubima, a zatim pastom poliraju zubi kako bi površina zuba bila glatka i sjajna.

Pjeskarenje zuba

Uklanja pigmentacije koje nije moguće ukloniti ultrazvučnim čišćenjem i poliranjem. Pjeskarenje se obavlja posebnim aparatom u koji se stavlja fino zrnati pijesak koji pomoću vode i zraka pod jačim pritiskom skida gotovo svu pigmentaciju sa zuba.

Fluoridacija i impregnacija zuba

Potpuno bezbolan postupak koji se provodi nakon detaljnog čišćenja zuba u svrhu zaštite zuba te očuvanja što boljeg i zdravijeg zubnog tkiva.

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!


Pričekaj trenutak...

Iskustva:

Stomatološka ordinacija mr.sc. Lada Hemerich Martinčić, dr.med.dent
Pantovčak 16/1, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 4821 335, 098 703 084
E-mail:
Web: http://www.ordinacija-hemerich.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
Stomatološka ordinacija Lada Hemerich Martinčić, dr, stom
Pantovčak 16/1, Zagreb

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom “Moje kupovine” u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na “Prikaži detalje” otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Vrh stranice