Čisto, lijepo i zdravo lice bez obzira na osvjetljenje - klasično čišćenje lica s infracrvenim lampama za 89kn umjesto 250kn

Klasično čišćenje lica s infracrvenim lampama


    		
				    		
	            
Klasično čišćenje lica s infracrvenim lampama
-64%

Čisto, lijepo i zdravo lice bez obzira na osvjetljenje - klasično čišćenje lica s infracrvenim lampama za 89kn umjesto 250kn

Klasično čišćenje lica s infracrvenim lampama

  • Ponuda uključuje klasično čišćenje lica s infracrvenim lampama
  • Adresa salona: Ivana Lackovića Croate 14, naselje O2, Odra
  • Dolazak najaviti 4 dana unaprijed na 01 22253 83 ili 098 929 68 97
  • Uslugu možete iskoristiti do 28.12.
  • Radno vrijeme Wellnessa:
  • pon-pet od 10h do 20h
  • sub od 9h do 14h
  • Redovne cijene možete na CJENIKU
  • Uz kupovinu ove ponude ostvarujete 10% popusta na sve usluge oblikovanja tijela i IPL usluge u Wellnessu
  • Jedna osoba na svoje ime može iskoristiti jednu potvrdu
  • Jedna osoba može kupiti više potvrda kao poklon prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Jutro je. Perete zube i pokušavate se što prije spremiti i izletiti iz stana jer ste ionako knap s vremenom no pogled Vam se zaustavio na crnoj točkici nasred čela, "Ajde samo ovaj" .Taman ste htjeli isprati lice kad ste snimili novu točku. Svi znamo nastavak scenarija, istrčavate iz kuće, a Vaše lice izgleda kao da ste preboljeli vodene kozice, ali ste se zaboravili držati pravila :) Poštedite se jutarnjih crvenila i odmorite prstiće jer Vam je Ponuda dana osigurala profesionalne ruke koje će Vaše lice srediti tako da će se Vaš pogled zaustaviti samo kako biste se osmjehnuli nad čistim i osvježenim licem o kakvom sanjate, pravac u Wellness i beauty centar O-zone :)

WELLNESS I BEAUTY CENTAR O-ZONE ODGOVARA NA VAŠA PITANJA :)

Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Wellness centar O-zone: Ponuda uključuje klasično čišćenje lica s infracrvenim lampama. Čišćenje uključuje masažu lica i dekoltea, peeling, čiščenje i masku.
Ponuda dana: Koja je razlika između klasičnog čišćenja lica i onog s infracrvenim lampama?
Wellness centar O-zone: Glavna razlika je u procesu koje prethodi čišćenju, dok ostali saloni koriste paru, mi koristimo infracrvene lampe kako bismo otvorili pore.
Ponuda dana: Koliko traje tretman?
Wellness centar O-zone: Trajanje tretmana je individualno, u prosjeku traje 70 minuta, do maksimalnih 90 minuta.
Ponuda dana: Koju kozmetiku koristite?
Wellness centar O-zone: Koristimo kozmetiku španjolske marke Keenwell.
Ponuda dana: Mogu li i muškarci koristiti uslugu?
Wellness centar O-zone: Naravno :)
Ponuda dana: Imate li svoju internet stranicu?
Wellness centar O-zone: Imamo svoju facebook stranicu, pogledajte je na Wellness centar O-zone.

Wellness and beauty center O-zone
Ivana Lackovića Croate 14, naselje O2, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 22253 83 , 098 929 6897
E-mail:
Web: https://www.facebook.com/profile.php?id=100002622932533&sk=wall

Detalji o partnerovom sjedištu:
Tetis d.o.o.
RUŠĆENICA 37, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama