Crikvenica - 4, 6 ili 8 dana s polupansionom za dvije osobe u Hotelu Mediteran*** od 2.095kn!

Počastite se, zaslužili ste, Kvarner vas očekuje sve do 31.8.

Crikvenica - 4,6 ili 8 dana s polupansionom za dvoje

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 44
5 zvjezdica: 13
4 zvjezdice: 16
3 zvjezdice: 8
2 zvjezdice: 2
1 zvjezdica: 5
Pogledaj iskustva drugih »

	            
Crikvenica - 4,6 ili 8 dana s polupansionom za dvoje
Crikvenica - 4,6 ili 8 dana s polupansionom za dvoje - slika 10
Crikvenica - 4,6 ili 8 dana s polupansionom za dvoje - slika 10
Crikvenica - 4,6 ili 8 dana s polupansionom za dvoje - slika 10
Crikvenica - 4,6 ili 8 dana s polupansionom za dvoje - slika 10
Crikvenica - 4,6 ili 8 dana s polupansionom za dvoje - slika 10
Crikvenica - 4,6 ili 8 dana s polupansionom za dvoje - slika 10
Crikvenica - 4,6 ili 8 dana s polupansionom za dvoje - slika 10
Crikvenica - 4,6 ili 8 dana s polupansionom za dvoje - slika 10
Crikvenica - 4,6 ili 8 dana s polupansionom za dvoje - slika 10
Od 2.095kn
Cijena uključuje PDV
KUPI PONUDU
Od 2.095kn
Cijena uključuje PDV
Kupljeno više od 10

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + American Expressom, PBZ Visom, PBZ Maestrom i Dinersom do 6 rata i ZABA Visom, ZABA Mastercardom do 12 rata
PROMOTIVNE CIJENE VRIJEDE ISKLJUČIVO ZA KUPOVINU PUTEM PORTALA PONUDADANA.HR.
  • Ponuda uključuje:
    3, 5 ili 7 noćenja s polupansionom za dvije osobe u dvokrevetnoj sobi s balkonom i pogledom na park u Hotelu Mediteran***, u Crikvenici
  • Klikom na „kupi“ birate željeni broj noćenja, a sukladno tome mijenja se i cijena
    3 noćenja s polupansionom za dvoje za 2.095kn
    5 noćenja s polupansionom za dvoje za 3.489kn
    7 noćenja s polupansionom za dvoje za 4.879kn
  • Možete kupiti više ponuda na svoje ime i produžiti boravak (uz provjeru raspoloživosti termina)
  • Redovne cijene usluga možete pogledati na linku CJENIK
  • Opcije plaćanja: možete odabrati želite li cjelokupni iznos platiti odmah ili sada kupiti rezervaciju (manji dio iznosa platiti putem portala) te prilikom korištenja ponude nadoplatiti ostatak iznosa
  • Crikvenica se nalazi na sjevernom Jadranu:
    35 km jugoistočno od Rijeke
    200 km sjeverozapadno od Zadra
    165 km jugozapadno od Zagreba
  • Hotel je smješten uz samo more, 500m od centra grada
  • U sklopu hotela nalaze se otvoreni i zatvoreni bazeni
    - masaže, saune, suncobrani i ležaljke za plažu i bazen uz dodatnu nadoplatu
  • Gostima je osiguran besplatan parking do 16.6., od 16.6. nadoplata 4eur/auto/dan
  • Dostupan bežićni internet
  • Hotel nudi uslugu polupansiona
    - buffet doručak i buffet večera
    - izbor 3 menija
  • Opremljenost soba: spavaća soba, kupaonica
  • Spavaće sobe opremljene su satelitskom televizijom, telefonom, kupaonicom
  • Check in: od 14h
  • Check out: do 10h
  • Obavezna provjera raspoloživosti termina
  • Boravišna pristojba plaća se na licu mjesta
    1.6. - 15.9. = 1eur/osoba/dan
  • Hotel nema uvjete za držanje kućnih ljubimaca
  • Nadoplata za sobu s doručkom dnevno - 2.331kn/3.885kn/5.439kn
  • Nadoplata za dodatnu osobu u sobi - 1.665kn/2.775kn/3.885kn
  • Djeca do 3 godine koja spavaju u krevetu s roditeljima borave gratis
  • Djeca na dodatnom ležaju, starija od 3 godine - 2.331kn/3.885kn/5.439kn
  • Odrasli na dodatnom ležaju - 2.997kn/4.995kn/6.993kn
  • Udaljenost od plaže: 100m
  • Udaljenost od otoka: 15min
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Ponudu možete iskoristiti od 28.6.2013. do 31.8.2013
  • Provjera raspoloživosti soba se podrazumijeva
  • Ukoliko termin niste otkazali 48h ranije, a niste ga u mogućnosti iskoristiti, ponuda se smatra iskorištenom
  • Kontakt:
    00385(0)51 785 011
    00385(0)51 785 193
    mistral@ri.t-com.hr
  • Adresa: Gajevo šetalište 18, Crikvenica
  • Molimo javite nam povratne informacije, bit će nam drago, na info@ponudadana.hr
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Provjerili smo sve što Vas može zanimati i sigurni smo da je ova ponuda garancija vrhunskog ljetovanja!

Crikvenica se smjestila na svega tridesetak kilometara od Rijeke. Dovoljno je blizu da otputujete bez previše razmišljanja, a dovoljno daleko da zaboravite na sve obveze i gradsku gužvu.

Mediteranska klima, čisto more, odlična kupališta, predivne plaže, ugodan smještaj i brojni drugi sadržaji čine ovaj grad omiljenom turističkom destinacijom mnogih posjetitelja! Upoznajte zanimljive pučke običaje i oduševite se vrhunskom gastro ponudom svježe i domaće mediteranske hrane koja se za vas priprema u nekoj od pregršt mediteranskih konoba iza ugla!

Ponekad jednostavno treba odahnuti i počastiti se!

Hotel Mediteran***
Gajevo šetalište 18, Crikvenica, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 00385(0)51 785 011; 00385(0)51 785 193
E-mail:
Web: http://www.hotelmediterancrikvenica.com

Detalji o partnerovom sjedištu:
MISTRAL d. o. o.
Gajevo Šetalište 18, Crikvenica

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 44
5 zvjezdica: 13
4 zvjezdice: 16
3 zvjezdice: 8
2 zvjezdice: 2
1 zvjezdica: 5

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Javi nam se :) Chat