Dioptrijski okviri, naočalne leće s antirefleksnim slojem i hard sloj za naočale za 529kn u vrijednosti 950kn!

Između 80 modela okvira odaberite onaj koji Vam najbolje odgovara

Dioptrijski okviri, leće s antirefleksnim slojem i hard sloj

Pogledaj iskustva drugih »

	            
Dioptrijski okviri, leće s antirefleksnim slojem i hard sloj
Dioptrijski okviri, leće s antirefleksnim slojem i hard sloj - slika 9
Dioptrijski okviri, leće s antirefleksnim slojem i hard sloj - slika 9
Dioptrijski okviri, leće s antirefleksnim slojem i hard sloj - slika 9
Dioptrijski okviri, leće s antirefleksnim slojem i hard sloj - slika 9
Dioptrijski okviri, leće s antirefleksnim slojem i hard sloj - slika 9
Dioptrijski okviri, leće s antirefleksnim slojem i hard sloj - slika 9
Dioptrijski okviri, leće s antirefleksnim slojem i hard sloj - slika 9
529kn
Cijena uključuje PDV
KUPI PONUDU
529kn
Cijena uključuje PDV
Kupljeno 4

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + American Expressom, PBZ Visom, PBZ Maestrom i Dinersom do 5 rata
PROMOTIVNE CIJENE VRIJEDE ISKLJUČIVO ZA KUPOVINU PUTEM PORTALA PONUDADANA.HR.
  • Ponuda uključuje:
    voucher u iznosu od 529 kuna u vrijednosti od 950 kuna u optici Iris
  • Ponuda se odnosi na dioptrijske okvire, naočalne leće s antirefleksnim slojem i hard sloj za naočale (zaštita protiv grebanja)
  • Birajte između čak 80 modela dioptrijskih okvira;
    - plastični i metalni
    - okviri za čitanje i za daljinu
    - okviri pogodni za ugradnju sunčanih i fotoosjetljivih leća
    - progresivni okviri
  • Moguća nadoplata za pregled vida: 120kn
  • Fotografije okvira možete pogledati na linku dioptrijski okviri
  • Cijene okvira se kreću u rasponu od 390kn do 1.800kn
  • U slučaju većeg iznosa moguća je nadoplata
  • Budite sigurni u kvalitetu i originalan proizvod
  • Ponuda se odnosi i na dječje okvire
  • Dolazak je potrebno najaviti unaprijed
  • Ponudu možete koristiti uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Ponudu možete iskoristiti do 25.11.2013.
  • Kontakt:
    01 3769 111
    099 6545 880
  • Mail: iris.glens@gmail.com
  • Adresa: Ilica 116
  • Radno vrijeme:
    pon - pet: 9h - 20h
    sub: 9h - 14h
  • Kako bismo Vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na info@ponudadana.hr
  • Možete iskoristiti 1 ponudu na svoje ime
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Osim što imaju funkciju korekcije vida, dioptrijske naočale najčešće zadovoljavaju i estetske standarde, pa mogu predstavljati i poseban modni ukras na licu. Nove tehnologije proizvodnje omogućile su da stakla, čak i kod visokih dioptrija, budu lakša i tanja, što znatno povećava komfor u nošenju.

Kako odabrati pravi model?
Prilikom biranja naočala ne mora se insistirati na ekskluzivnosti, ali se mora obratiti pažnja na kvaliteti. Naočale nikada ne kupujte na ulici, putem kataloga, po preporuci prijateljice na neviđeno. Svaki okvir morate isprobati i savjetovati se s liječnikom u optici je li on dobar za stakla koja su vam potrebna. Uz liječnički recept, koji je rezultat pregleda, bira se vrsta dioptrijskog stakla koja će najbolje zadovoljiti potrebe pacijenta. Ovisno o vrsti dioptrijskog stakla bira se i vrsta dioptrijskih naočala

Odaberite pravi oblik!
Prilikom odabira naočala pazite na veličinu i oblik lica. Stakla ne smiju dodirivati obraze a drške naočala ne smiju dodirivati slijepoočice i moraju biti oslonjene na uši. Širina naočala treba odgovarati širini lica. Oblik i veličina naočala mora odgovarati razmaku zjenica i veličini odnosno položaju nosa.

Četvrtaste ili okrugle naočale?
Ukoliko imate pravilan, ovalni oblik i crte lica, birajte naočale koje ne remete prirodni balans lica. Nasuprot tome, dioptrijske naočale mogu sakriti neke nedostatke ili odvući pažnju sa nedostatka ili nepravilnosti. U tom slučaju, naočale po svom obliku trebaju predstavljati kontrast obliku lica. Osobama izuzetno svijetlog tena, očiju i kose uglavnom neće pristajati potpuno bezbojne naočale. Puno su bolji izbor plavičaste, crvene, ljubičaste...

Ukoliko imate okruglo lice ne trebate nositi naočale s ovalnim ili okruglim staklima, tzv. „lenonice“. Bolji su izbor četvrtasti, uski okvir. Bilo bi poželjno i da ručke naočala budu naglašene i široke. Imate li četvrtast oblik lica pristajat će vam naočale s ovalnim ili okruglim staklima, koje će ublažiti oštre crte lica.

Osobama koje imaju donji dio lica širi nego gornji najbolje će pristajati tzv. „mačkasti“ oblik kao i naočale koje imaju naglašenu gornju ivicu ili čije su drške pozicionirane uz gornji dio stakla. Ukoliko imate dugačak nos, bilo bi dobro da izabere naočale koje imaju naglašen most (dio koji spaja stakle), kako bi ga on vizualno skratio. Osobe s kratkim i širokim nosom trebale bi izabrati naočale s papučicama, koje će učiniti da nos izgleda vizualno duži i uži

Izvor članka: Modnialmanah.com

Optika Iris
Ilica 116, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 3769 111; 099 6545 880
E-mail:
Web: http://www.glens.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
Glens d.o.o
Ilica 116, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!


Pričekaj trenutak...

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Pričaj s nama :) Chat