Dostava hrane odmah danas, uživajte u restoranu ili uzmite za doma - indijska, turska, tai, malezijska ili meksička kuhinja za 28kn

Dostava ručka iz kuhinje po izboru za 28kn umjesto 80kn

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 66
5 zvjezdica: 31
4 zvjezdice: 10
3 zvjezdice: 14
2 zvjezdice: 4
1 zvjezdica: 7

	            
Dostava ručka iz kuhinje po izboru za 28kn umjesto 80kn
-65%
80kn
28kn
Cijena uključuje PDV
80kn
28kn
Cijena uključuje PDV
Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama
Kupljeno više od 100

Ponuda je vremenski i količinski ograničena!

 
 
  • Ponuda se odnosi na dostavu ručka, konzumaciju u restoranu ili hranu za ponijeti do 17h
  • Možete birati ručak po izboru iz indijske, turske, tai, malezijske ili meksičke kuhinje
  • Potrebna je narudžba od minimalno 100kn to jest 4 narudžbe na istu adresu
  • Dostava se odnosi na područje cijelog Zagreba
  • Potrebna narudžba 3 sata ranije
  • Redovne cijene usluga možete pogledati na linku CJENIK
  • Kontakt: 091 6262 680, 095 6262 680 ili 099 5445 559
  • Uslugu možete iskoristiti do 9.3.2012.
  • Jedna osoba može iskoristi neograničen broj usluga na svoje ime
  • Jedna osoba može kupiti neograničen broj usluga kao poklon prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
ORIENT EXPRESS ODGOVARA NA VAŠA PITANJA :)

Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Orient Express: Dostavu hrane, ručak u restoranu ili ručak za ponijeti iz indijske, turske, tai, malezijske ili meksičke kuhinje.
Ponuda dana: Što je točno na meniju?
Orient Express: Meni možete vidjeti na linku Meni Orient Express.
Ponuda dana: Do kojeg vremena je moguće koristiti ponudu?
Orient Express: Do 17h.
Ponuda dana: Na koje područje se dostava odnosi?
Orient Express: Na područje cijelog grada Zagreba.
Ponuda dana: Koliko je minimalno potrebno narudžbi kako bi dostava bila moguća?
Orient Express: Minimalno 100 kuna to jest 4 narudžbe na istu adresu kako bi dostava bila moguća.
Ponuda dana: Koliko ranije je potrebno naručiti ručak?
Orient Express: Minimalno tri sata.
Ponuda dana: Koliko jedna osoba može kupiti ponuda na svoje ime?
Orient Express: Neograničen broj potvrda :)

Restoran Bazaar
Radauševa 9, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 099/3022-134 095/1962-923 095/5842-683
E-mail:
Web: http://www.restaurant-bazaar.com/

Detalji o partnerovom sjedištu:
Pravi put d.o.o.
Jakićeva 13, Zagreb

Orient Express
Radnička cesta 80, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 6187 389
E-mail:
Web: http://www.restaurant-bazaar.com/

Detalji o partnerovom sjedištu:
Pravi put d.o.o.
Jakićeva 13, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 66
5 zvjezdica: 31
4 zvjezdice: 10
3 zvjezdice: 14
2 zvjezdice: 4
1 zvjezdica: 7

Pričekaj trenutak...

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Pričaj s nama :) Chat