Doživite jutra uz Nacionalni park Plitvička jezera uz 2 noćenja s doručkom za 2 osobe za 255kn umjesto 640kn - ljepota prirode za Vas

Plitvička jezera, 2 noćenja s doručkom

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 30
5 zvjezdica: 24
4 zvjezdice: 5
3 zvjezdice: 1
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 0
Pogledaj iskustva drugih (8) »

    		
				    		
	            
Plitvička jezera, 2 noćenja s doručkom
Plitvička jezera, 2 noćenja s doručkom - slika 2
Plitvička jezera, 2 noćenja s doručkom - slika 3
Plitvička jezera, 2 noćenja s doručkom - slika 4
Plitvička jezera, 2 noćenja s doručkom - slika 5
Plitvička jezera, 2 noćenja s doručkom - slika 6
Plitvička jezera, 2 noćenja s doručkom - slika 7
Plitvička jezera, 2 noćenja s doručkom - slika 8
Plitvička jezera, 2 noćenja s doručkom - slika 9
Plitvička jezera, 2 noćenja s doručkom - slika 10
Plitvička jezera, 2 noćenja s doručkom - slika 11
Plitvička jezera, 2 noćenja s doručkom - slika 12
Plitvička jezera, 2 noćenja s doručkom - slika 13
Plitvička jezera, 2 noćenja s doručkom - slika 14
Plitvička jezera, 2 noćenja s doručkom - slika 15
Plitvička jezera, 2 noćenja s doručkom - slika 16
Plitvička jezera, 2 noćenja s doručkom - slika 17
-60%

Doživite jutra uz Nacionalni park Plitvička jezera uz 2 noćenja s doručkom za 2 osobe za 255kn umjesto 640kn - ljepota prirode za Vas

Plitvička jezera, 2 noćenja s doručkom

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 30
5 zvjezdica: 24
4 zvjezdice: 5
3 zvjezdice: 1
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 0
Pogledaj iskustva drugih (8) »
  • Ponuda ukjučuje dva noćenja s doručkom za dvije osobe u privatnom smještaju Turističkog centra Marko
  • Posjetitelji imaju 10% popusta na ostali sadržaj
  • Djeca do 4 godina gratis ukoliko spavaju u sobi s roditeljima
  • Djeca od 4 do 8 godina 50% popusta ukoliko spavaju u sobi s roditeljima
  • Na licu mjesta se plaća boravišna pristojba 5kn za odraslu osobu ili 2,5kn za djecu od 12 godina do 18 godina
  • Djeca do 12 godina ne plaćaju boravišnu pristojbu
  • Nadoplata za kućne ljubimce je 70kn
  • Najam bicikla za cijeli dan je 70kn
  • Teniski tereni (1h) 30kn, (2h) 50kn
  • Na dodatni sadržaj ostvarujete pravo popusta od 10%
  • Redovne cijene možete pregledati na linku CJENIK
  • Udaljenost Plitvičkih jezera je 10km
  • Redovne cijene ulaznica za Nacionalni park CJENIK
  • Rastoke u Slunju udaljene su 15km
  • Baraćeve spilje udaljene su 10km
  • Jedna osoba može iskoristiti jednu potvrdu na svoje ime
  • Jedna osoba može kupiti više potvrda - poklonite prijateljima
  • Check in je od 11:00h do 18:00h na dan dolaska
  • check out do 11:00h na dan odlaska
  • Za rezervaciju termina možete se javiti na broj 047 801 686 ili 095 511 9309
  • Uslugu možete iskoristiti do 31.3.2012.
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Jeste li svjesni da živimo u državi u kojoj se dio teritorija nalazi na samom vrhu tablice najljepših destinacija na svijetu? Vjerujem da oni koji su posjetili prelijepa Plitvička jezera to znaju. 16 prekrasnih jezera smještenih u šumi koja su povezana i isprepletena s vodopadima i brzacima, netaknuta priroda... Ponuda Dana Vam nudi udobno prenoćište dvije noći, doručak i cijelu paletu usluga koja će zadovoljiti i najrazličitije ukuse na samo 10km udaljenosti od Nacionalnog parka, a za udobnost i vrhunsku uslugu pobrinula se ekipa Ugostiteljskog obrta Marko.

UGOSTITELJSKI OBRT MARKO ODGOVARA NA VAŠA PITANJA :)

Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Ugostiteljski obrt Marko: Ponuda uključuje dva noćenja s doručkom za dvije osobe u privatnom smještaju Turističkog centra Marko.
Ponuda dana: Možete li nam pobliže opisati o kakvom se smještaju radi?
Ugostiteljski obrt Marko: Radi se o dvokrevetnim sobama koje su opremljene s televizorim, satelitskom i kupaonicom.
Ponuda dana: Kolika je udaljenost smještaja od Nacionalnog parka Plitvička jezera?
Ugostiteljski obrt Marko: Udaljenost od smještaja do Nacionalnog parka Plitvička jezera je 10 km.
Ponuda dana: U koliko sati je check in, a u koliko check out?
Ugostiteljski obrt Marko: Posjetitelji bi trebali doći od 11h do 18h, a posljednji dan bi trebali napustiti sobe do 11h.
Ponuda dana: Je li potrebno najaviti dolazak?
Ugostiteljski obrt Marko: Dolazak je potrebno najaviti najmanje tjedan dana unaprijed.
Ponuda dana: Može li se nadoplatiti za polupansion?
Ugostiteljski obrt Marko: Može, nadoplata je 80kn po osobi.
Ponuda dana: Koliko je nadoplata za dijete za noćenje s doručkom?
Ugostiteljski obrt Marko: Djeca do 4 godina imaju besplatnu uslugu ukoliko spavaju s roditeljima u sobi, a djeca starosti od 4 do 8 godina imaju popust od 50%.
Ponuda dana: Mogu li korisnici voditi i kućnog ljubimca, ako da kolika je nadoplata?
Ugostiteljski obrt Marko: Ukoliko korisnici žele moguće je povesti psa. Nadoplata po psu je 70kn.
Ponuda dana: Koliko je potrebno nadoplatiti za dodatno noćenje?
Ugostiteljski obrt Marko: Ukoliko posjetitelji žele produžiti svoj boravak kod nas za noćenje s doručkom potrebna je nadoplata od 80kn po osobi.
Ponuda dana: Imaju li posjetitelji hotela osiguran parking?
Ugostiteljski obrt Marko: Posjetitelji imaju osigurano parkirno mjesto.
Ponuda dana: Nudi li se mogućnost korištenja dodatnih zabavnih i sportskih sadržaja u hotelu ili blizini?
Ugostiteljski obrt Marko: Naravno, postoji veliki izbor dodatnog sadržaja. Na raspolaganju Vam je korištenje bazena, tenis terena, jahanje ponija, najam bicikla. Također je moguće organizirati rafting, vožnju AVT vozilima ili jeep safari.
Ponuda dana: Imaju li korisnici ove ponude popuste na dodatni sadržaj?
Ugostiteljski obrt Marko: Korisnici imaju popust od 10% na cijeli dodatni sadržaj.

Ugostiteljski obrt Marko
Oštarski stanovi, Rakovica, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 047 784 089
E-mail:
Web: http://www.tc-marko.com

Detalji o partnerovom sjedištu:
Ugostiteljski obrt Marko
Oštarski stanovi BB, Rakovica

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 2 rate