Državna maturu - jezične pripreme - engleski ili njemački vikendom ili tijekom proljetnih praznika za 450kn umjesto 1.200kn

Jezične pripreme za državnu maturu engleski ili njemački za 450kn

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 25
5 zvjezdica: 8
4 zvjezdice: 9
3 zvjezdice: 3
2 zvjezdice: 3
1 zvjezdica: 2
Pogledaj iskustva drugih »

	            
Jezične pripreme za državnu maturu engleski ili njemački za 450kn
-63%
1.200kn
450kn
Cijena uključuje PDV
KUPI PONUDU
1.200kn
450kn
Cijena uključuje PDV
Kupljeno 5

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + American Expressom, PBZ Visom, PBZ Maestrom i Dinersom do 4 rate
PROMOTIVNE CIJENE VRIJEDE ISKLJUČIVO ZA KUPOVINU PUTEM PORTALA PONUDADANA.HR.
  • Ponuda se odnosi na jezične pripreme za državnu maturu
  • Redovne cijene možete pregledati na linku CJENIK
  • Tečaj obuhvaća 24 školska sata
  • Korisnici mogu izabrati jezične pripreme vikendom koje počinju 18.2. ili tijekom proljetnih praznika od 31.3.
  • Korisnici mogu odabrati između: ENGLESKI osnovna ili viša razina ili NJEMAČKI osnovna ili viša razina
  • Javiti se nakon kupovine na mail: aurora.centar@gmail.com
  • Jedna osoba može kupiti dvije potvrde na svoje ime
  • Jedna osoba može kupiti više potvrda te pokloniti prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
AURORA CENTAR ZA POSLOVNE USLUGE I PROMOCIJU ODGOVARA NA VAŠA PITANJA :)

Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Aurora Centar: Ponuda se odnosi na jezične pripreme za državnu maturu.
Ponuda dana: Koliko sati obuhvaća tečaj?
Aurora Centar: Tečaj obuhvaća 24 školska sata.
Ponuda dana: Kad tečaj počinje?
Aurora Centar: Korisnici mogu izabrati jezične pripreme vikendom koje počinju 18.2. ili se mogu odlučiti za jezične pripreme za državnu maturu tijekom proljetnih praznika od 31.3.
Ponuda dana: Koliko traje tečaj?
Aurora Centar: Ako izaberete prvi termin, tečaj traje od 18.2.- 24.3., a ako se odlučite za drugi termin tečaj traje od 31.3.-7.4.2012.
Ponuda dana: Koji jezici su u ponudi?
Aurora Centar: Možete odabrati engleski ili njemački jezik.
Ponuda dana: Postoji li određeni stupnjevi za koje se korisnici mogu odlučiti?
Aurora Centar: Korisnici mogu odabrati između: ENGLESKI osnovna ili viša razina ili NJEMAČKI osnovna ili viša razina.
Ponuda dana: U kojim terminima se održavaju tečajevi?
Aurora Centar: Termine održavanja tečaja možete vidjeti na linku Termini za tečaj.
Ponuda dana: Koji je minimalan broj, a koji je maksimalan broj polaznika po grupi?
Aurora Centar: Minimalan broj polaznika je sedam, a maksimalan broj polaznika je deset po grupi.
Ponuda dana: Imate li internet stranicu?
Aurora Centar: Našu stranicu možete pogledati na linku Aurora Centar.
Ponuda dana: Možete li nam nešto više reći o samom programu za nižu razinu?
Aurora Centar: Pripreme za jezični dio mature (niža razina) sastoje se od tri cjeline: čitanje, pisanje, slušanje. U cjelini "čitanje" naučiti ćemo korisnike općenito razumjeti o čemu je riječ, uočiti osnovni smisao, pronaći specifične informacije, detaljno razumjeti tekst, detaljno razumjeti određene leksičke obrasce i detaljno razumjeti i prikladno uporabiti određene strukturalne obrasce. Uvježbavanje za cjelinu "pisanje" obuhvaća pisanje kratkog opisa (od 40 do 60 riječi) u poznatome kontekstu (događaji, prošle aktivnosti i osobna iskustva, itd.), gdje je jasno što se želi reći usprkos uskomu rasponu vokabulara i osnovnim gramatičkim strukturama. U cjelini "slušanje" naučiti ćemo razumjeti osnovni smisao, tj. glavne misli i specifične (bitne) informacije u razgovorima, porukama i obavijestima.
Ponuda dana: Možete li nam nešto više reći o samom programu za višu razinu?
Aurora Centar: Pripreme za jezični dio mature (viša razina) sastoje se od tri cjeline: čitanje, pisanje, slušanje. Uvježbavanje za cjelinu "čitanje" obuhvaća razumijevanje osnovnog smisla teksta, pronalaženje specifičnih informacija, detaljno razumijevanje teksta, razumijevanje određenih leksičkih i/ili strukturalnih obrazaca; naučiti prikladno uporabiti određene leksičke i/ili strukturalne obrasce. U cjelini "pisanje" uvježbava se napisati sastavak u kojem je potrebno sustavno razviti neku temu navodeći razloge za i protiv nekog stajališta ili objašnjavajući prednosti i nedostatke različitih rješenja naglašavajući bitne argumente i navodeći pojedinosti koje podržavaju iznesena shvaćanja uz uporabu relativno širokoga raspona vokabulara i manje, uz isključivanje gramatičkih pogreška. U cjelini "slušanje" naučiti ćemo razumjeti opće poruke, glavne misli i specifične informacije u razgovorima, raspravama, predavanjima, izlaganjima, izvještajima te obavijestima i porukama konkretnog ili apstraktnog sadržaja.

Aurora centar za poslovne usluge i promociju
Martićeva 67/2 kat, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 098 909 2115
Rezervacije: aurora.centar@gmail.com
E-mail:

Detalji o partnerovom sjedištu:
Aurora - centar za poslovne usluge i promociju, vl. Renata Demeterffy Lančić
Martićeva 67, Zagreb

Aurora centar za poslovne usluge i promociju
Schlosserove stube 2, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 098 909 2115
Rezervacije: aurora.centar@gmail.com
E-mail:

Detalji o partnerovom sjedištu:
Aurora - centar za poslovne usluge i promociju, vl. Renata Demeterffy Lančić
Martićeva 67, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 25
5 zvjezdica: 8
4 zvjezdice: 9
3 zvjezdice: 3
2 zvjezdice: 3
1 zvjezdica: 2

Pričekaj trenutak...

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Javi nam se :) Chat