Dvije mikrodermoabrazije, vacum lica i maska za elastičnost i čvrstoću kože - dva tretmana za 195kn umjesto 1.180kn

Mikrodermoabrazija, vacum lica i glikolna kiselina

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 152
5 zvjezdica: 61
4 zvjezdice: 42
3 zvjezdice: 22
2 zvjezdice: 11
1 zvjezdica: 16
Pogledaj iskustva drugih »

    		
				    		
	            
Mikrodermoabrazija, vacum lica i glikolna kiselina
-83%

Dvije mikrodermoabrazije, vacum lica i maska za elastičnost i čvrstoću kože - dva tretmana za 195kn umjesto 1.180kn

Mikrodermoabrazija, vacum lica i glikolna kiselina

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 152
5 zvjezdica: 61
4 zvjezdice: 42
3 zvjezdice: 22
2 zvjezdice: 11
1 zvjezdica: 16
Pogledaj iskustva drugih »
  • Ponuda uključuje 2 tretmana mikrodermoabrazije sa vacumom te maskom glikolne kiseline
  • Redovne cijene usluga možete pogledati na linku CJENIK
  • Dolazak je potrebno najaviti tri dana unaprijed na broj 01 2430 371
  • Ukoliko želite otkazati prethodno rezervirani termin, to je potrebno učiniti najmanje 12 sati unaprijed
  • Uslugu možete iskoristiti do 09.04.2012.
  • Adresa: Srebrnjak 18
  • Radno vrijeme:
  • Pon – pet: 8h do 20h
  • Subota: 8h do 14h
  • Jedna osoba na svoje ime može iskoristiti jednu ponudu
  • Jedna osoba može kupiti neograničen broj ponuda kao poklon prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
BEAUTY CENTAR NS DESIGN ODGOVARA NA VAŠA PITANJA :)

Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
NS Design: 2 tretmana mikrodermoabrazije sa vacumom te maskom glikolne kiseline.
Ponuda dana: Imate li internet stranicu?
NS Design: Pogledajte je na NS Design.
Ponuda dana: Što je to mikrodermoabrazija?
NS Design: Tretman koji osigurava temeljito odstranjivanje površinskih slojeva kože bez neželjenih učinaka. Tijekom tretmana „mrtvi” sloj kože otklanja se vakuumom koji istodobno poboljšava proizvodnju elastina i kolagena. Sam tretman dovodi do stimulacije kolagenih vlakana i pospješuje rast novih stanica u dubljim slojevima kože. Rezultat je sjajna, svježa i glatka koža sa manje izraženim pigmentnim promjenama i borama.
Ponuda dana: Kako djeluje maska glikolne kiseline i vacum?
NS Design: Vacum lica te maska glikolne kiseline djeluju na prokrvljenost kože te dovode kisik u stanice. Na taj način se stanice kože brže regeneriraju i poboljšava se elastičnost i čvrstoća kože.
Ponuda dana: Kako izgleda tretman, odnosno kojim redoslijedom se tretmani izvode?
NS Design: Započinjemo mikrodermoabrazijom. Nakon toga izvodi se vacum lica i kao završni sloj nanosi se maska glikolne kiseline kako bi se koža regenerirala i obnovila.
Ponuda dana: Koliko traje tretman?
NS Design: Oko 45 minuta.
Ponuda dana: U koliko dolazaka se ponuda može iskoristiti?
NS Design: U dva dolaska i razmak između ta dva tretmana bi trebao biti 7 do 10 dana.
Ponuda dana: Kome se tretmani preporučaju, a kome ne?
NS Design: Svima. Nismo se još nikad susreli s nekim kome nije odgovarao ili je bio štetan. Preporuča se svima s proširenim porama, masnom kožom, kožom s ožiljcima ili onima koji žele pomladiti kožu lica.
Ponuda dana: Koju kozmetiku koristite?
NS Design: Esensa Mediterana te Dr. Temt.
Ponuda dana: Koliko je ranije potrebno najaviti dolazak?
NS Design: Minimalno tri dana unaprijed na broj 095 510 90 82 ili 01 2430 371. Ukoliko želite otkazati prethodno rezervirani termin, to je potrebno učiniti najmanje 12 sati unaprijed.

Beauty centar NS Design
Srebrnjak 18, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 2430 371
E-mail:

Detalji o partnerovom sjedištu:
Sjajna duga d.o.o.
Franje Miličevića 2, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 2 rate