Psst, samo nekoliko dana dijeli te do velikog iznenađenja! Ostavi email i prvi saznaj što je to RETRO dan na PonudiDana

Energetski certifikat - pregled, izrada za stan ili kuću do 400m2 za cijelu Hrvatsku od 569kn!

+ popust na termografsko snimanje stambenog objekta

Energetski certifikat - pregled, izrada za stan ili kuću

Pogledaj iskustva drugih »

    		
				    		
	            
Energetski certifikat 569kn HR
Energetski certifikat 569kn HR - slika 2
Energetski certifikat 569kn HR - slika 3
Energetski certifikat 569kn HR - slika 4
Energetski certifikat 569kn HR - slika 5
Energetski certifikat 569kn HR - slika 6
-80%

Energetski certifikat - pregled, izrada za stan ili kuću do 400m2 za cijelu Hrvatsku od 569kn!

+ popust na termografsko snimanje stambenog objekta

Energetski certifikat - pregled, izrada za stan ili kuću

Pogledaj iskustva drugih »
  • Ponuda uključuje:
    dolazak na lokaciju, energetski pregled i izrada energetskog certifikata u organizaciji poduzeća Mitterburg
  • Klikom na "kupi" birate:
    - energetski certifikat za stan do 150m2 za 90 dana za 569kn
    - energetski certifikat za kuću do 250m2 za 90 dana za 599kn
    - energetski certifikat za stan ili kuću do 400m2 za 40 dana za 799kn
    - energetski certifikat za stan ili kuću do 400m2 za 15 dana za 999kn
  • Redovne cijene usluga možete pogledati na CJENIKU
  • Dodatna pogodnost: termografsko snimanje stambenog objekta za 200kn umjesto 500kn (iskoristivo do 19.12.)
  • Ponuda se odnosi na cijelu Hrvatsku
  • Doplata putnih troškova: 150kn za otoke
  • Rok za izradu se računa kada dobijete potvrdu o zaprimljenim podacima i terminu dolaska
  • Ponudu možete koristiti uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Termin je potrebno rezervirati najkasnije do 19.12.2014.
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na [email protected]
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48h ranije
  • Kontakt: 098 201 133
    092 3104 295
  • Radno vrijeme: po dogovoru
  • Možete iskoristiti 1 ponudu na svoje ime
  • Ponudu možete poklanjati prijateljima
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Na linku posjetite naš
    Facebook PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Energetsko certificiranje

Energetski certifikat je dokument koji predočuje energetska svojstva zgrade, stana, poslovnog prostora, a izdaje ga ovlašteni energetski certifikator.

Na svakom energetskom certifikatu zgrade grafički je prikazan energetski razred strelicom s podatkom o specifičnoj godišnjoj potrebnoj toplinskoj energiji.

Svrha energetskog certifikata je pružanje informacija vlasnicima i korisnicima zgrada o energetskom svojstvu zgrade ili njezine samostalne uporabne cjeline i usporedba zgrada u odnosu na njihova energetska svojstva, učinkovitost njihovih energetskih sustava te kvalitetu i svojstva ovojnice zgrade.

Energetska učinkovitost vaše zgrade može povećati kvalitetu života, ali i produljiti vijek trajanja građevine i smanjiti utrošak energije za grijanje i hlađenje. Energetski certifikat se izdaje na rok od 10 godina.

Termografija

Termografski snimak otkriva greške ili nedostatke u izradi elemenata npr. toplinskih mostova. Otkriva puštanje dotrajalih cjevovoda tople i hladne vode, pare i sl. , dok su propuštanja mjeriva u mililitrama, pa ih je lakše i sanirati, nego kad poplavi stan.



Nadalje, sada su moderni niskoenergetski prozori punjeni s inertnim plinom. Plin vremenom ispari pa to više nisu niskoenergetski prozori, već obični. I to se vidi na termokamerskom snimku. Suvremene termografske kamere objedinjuju uređaje za snimanje, prikaz i memoriranje podataka.

Mitterburg
Pula, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 098 201 133 , 092 3104 295
E-mail:
Web: http://mitterburg.com/index.html

Detalji o partnerovom sjedištu:
MITTERBURG j.d.o.o.
Tršćanska 6, Pula

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti samo karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 5 rata