Estetska kirurgija vjeđa za 3.950kn umjesto 10.000kn - renomirani liječnici u Binoculusu učinit će Vaš izgled mlađim i svježijim

Estetska kirurgija vjeđa za 3.950kn umjesto 10.000kn - renomirani liječnici u Binoculusu učinit će Vaš izgled mlađim i svježijim

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 26
5 zvjezdica: 7
4 zvjezdice: 8
3 zvjezdice: 7
2 zvjezdice: 3
1 zvjezdica: 1

	            
Estetska kirurgija vjeđa za 3.950kn umjesto 10.000kn - renomirani liječnici u Binoculusu učinit će Vaš izgled mlađim i svježijim
Estetska kirurgija vjeđa za 3.950kn umjesto 10.000kn - renomirani liječnici u Binoculusu učinit će Vaš izgled mlađim i svježijim - slika 10
Estetska kirurgija vjeđa za 3.950kn umjesto 10.000kn - renomirani liječnici u Binoculusu učinit će Vaš izgled mlađim i svježijim - slika 10
Estetska kirurgija vjeđa za 3.950kn umjesto 10.000kn - renomirani liječnici u Binoculusu učinit će Vaš izgled mlađim i svježijim - slika 10
Estetska kirurgija vjeđa za 3.950kn umjesto 10.000kn - renomirani liječnici u Binoculusu učinit će Vaš izgled mlađim i svježijim - slika 10
Estetska kirurgija vjeđa za 3.950kn umjesto 10.000kn - renomirani liječnici u Binoculusu učinit će Vaš izgled mlađim i svježijim - slika 10
-61%
10.000kn
3.950kn
Cijena uključuje PDV
KUPI PONUDU
10.000kn
3.950kn
Cijena uključuje PDV
Kupljeno 5

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + American Expressom, PBZ Visom, PBZ Maestrom i Dinersom do 6 rata i ZABA Visom, ZABA Mastercardom do 12 rata
PROMOTIVNE CIJENE VRIJEDE ISKLJUČIVO ZA KUPOVINU PUTEM PORTALA PONUDADANA.HR.
  • Ponuda uključuje estetsku kirurgiju gornje vjeđe, odnosno blefaroplastiku gornje vjeđe
  • Jedna osoba može iskoristiti jednu potvrdu
  • Jedna osoba može kupiti više potvrda - poklonite prijateljima
  • Ostvaruje se dodatan popust od 30% na filere i zahvat donje vjeđe
  • Dodatnih 100kn za konzultacije plaća se u očnom dijagnostičkom centru Binoculus (novci se vraćaju korisniku ukoliko izvrši zahvat, u slučaju odustajanja, očni dijagnostički centar zadržava novce od konzultacija)
  • Cjenik možete pogledati na linku CJENIK
  • Potrebna je prethodna rezervacija 7 dana ranije na brojeve 01/3832-230, 098/9973-929
  • Radno vrijeme:
  • pon i čet 15h-21h
  • uto sri pet 9h-15h
  • Potvrdu možete iskoristiti kroz 6 mjeseci nakon isteka ponude
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
BINOCULUS – OČNI DIJAGNOSTIČKI CENTAR ODGOVARA NA VAŠA PITANJA :)
Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Binoculus: Ponuda uključuje estetsku kirurgiju gornje vjeđe, odnosno blefaroplastiku gornje vjeđe.
Ponuda dana: Možete li nam malo opisati zahvat?
Binoculus: Blefaroplastika je odstranjivanje viška kože potkožnog tkiva, mišića i masnog tkiva. Nakon zahvata osoba izgleda mlađe, veselije i svježije. Učinak operacije je vrlo efektan, a da se pri tome uopće ne primjećuje da je osoba bila podvrgnuta estetskom zahvatu. Zahvat se obavlja ambulantno i pod lokalnom anestezijom.
Ponuda dana: Tko je Binoculus centar?
Binoculus: Očni centar Binoculus je jedan od vodećih očnih centara u Hrvatskoj po količini usluga i aparata koje posjeduje. Kod nas se nalazi sve na jednom mjestu za oči, od pregleda za dioptriju, pa sve do zahtjevnih operativnih zahvata, a sve to obavljaju renomirani stručni liječnici.
Ponuda dana: Ostvaruju li korisnici kupnjom ove ponude određene pogodnosti?
Binoculus: Korisnici ove ponude ostvaruju dodatnih 30% popusta na filere i na zahvat donje vjeđe.
Ponuda dana: Što su to fileri?
Binoculus: Fileri su prirodni materijali (hijaluronska kiselina) kojima se popunjavaju bore na licu.
Ponuda dana: Imate li internet stranicu?
Binoculus: Našu internet stranicu možete pogledati na sljedećem linku Binoculus - očni dijagnostički centar
Ponuda dana: Je li zahvat bolan?
Binoculus: Ne, zahvat je bezbolan.
Ponuda dana: Tko se ne smije podvrgnuti zahvatu?
Binoculus: Osobe koje imaju problema sa zgrušavanjem krvi te osobe sa težim neurološkim bolestima ne smiju se podvrgnuti zahvatu.
Ponuda dana: Koliko traje zahvat?
Binoculus: Zahvat traje između sat i sat i pol. Vađenje konaca se obavlja tjedan dana nakon zahvata te ne ostavlja trajni ožiljak.
Ponuda dana: Gdje možemo pogledati cijene Vaših usluga ?
Binoculus: Cjenik naših usluga možete pogledati na sljedećem linku CJENIK.
Ponuda dana: Da li je potrebna prethodna najava?
Binoculus: Potrebno je najaviti se kako biste na vrijeme rezervirali svoj termin, tjedan dana ranije na brojeve 01/3832-230, 098/9973-929

Binoculus - očni dijagnostički centar
Cirkovljanska 2, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: +385 1 383 223 , +385 98 9973 929
E-mail:
Web: http://www.binoculus.hr

Detalji o partnerovom sjedištu:
Allgor usluge d.o.o.
Cirkovljanska 2, Zagreb

Optika Binoculus
Jarun 1, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01/ 3832-230
E-mail:
Web: http://www.binoculus.hr

Detalji o partnerovom sjedištu:
Allgor usluge d.o.o.
Cirkovljanska 2, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 26
5 zvjezdica: 7
4 zvjezdice: 8
3 zvjezdice: 7
2 zvjezdice: 3
1 zvjezdica: 1

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Javi nam se :) Chat