Estetska korekcija nosa za 6.000kn umjesto 12.000kn!

Priuštite si korekciju koju toliko želite u Poliklinici Leptir

Estetska korekcija nosa

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 79
5 zvjezdica: 56
4 zvjezdice: 8
3 zvjezdice: 8
2 zvjezdice: 2
1 zvjezdica: 5

    		
				    		
	            
Korekcija nosa -50% Črnomerec
Korekcija nosa -50% Črnomerec - slika 2
Korekcija nosa -50% Črnomerec - slika 3
Korekcija nosa -50% Črnomerec - slika 4
Korekcija nosa -50% Črnomerec - slika 5
Korekcija nosa -50% Črnomerec - slika 6
Korekcija nosa -50% Črnomerec - slika 7
Korekcija nosa -50% Črnomerec - slika 8
Korekcija nosa -50% Črnomerec - slika 9
Korekcija nosa -50% Črnomerec - slika 10
Korekcija nosa -50% Črnomerec - slika 11
-50%

Estetska korekcija nosa za 6.000kn umjesto 12.000kn!

Priuštite si korekciju koju toliko želite u Poliklinici Leptir

Estetska korekcija nosa

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 79
5 zvjezdica: 56
4 zvjezdice: 8
3 zvjezdice: 8
2 zvjezdice: 2
1 zvjezdica: 5
  • Ponuda uključuje:
    Zahvat rinoplastike - estetske korekcije nosa u Poliklinici Leptir
  • Ponuda obuhvaća prvi kontrolni pregled, operativni zahvat te kontrolni pregled nakon zahvata
  • Redovne cijene usluga možete pogledati na CJENIKU
  • Zahvat obavlja dr.Vinko Borčić,
  • otorinolaringolog i subspecijalist plastične kirurgije glave i vrata
  • Zahvat traje između 40 i 80 minuta
  • Ponudu možete iskoristiti do 10.12.2012.
  • Obavezna rezervacija termina telefonom par dana ranije
  • Kontakt:
    01/ 3014 - 923
  • Adresa: Ilica 253/1 (okretište Črnomerec)
  • Radno vrijeme: od ponedjeljka do petka od 8h do 20h te subotom po dogovoru
  • Možete iskoristiti jednu ponudu na svoje ime
  • Možete poklanjati ponude prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Rinoplastika je zahvat kojim se rješava estetski i funkcijski problemi nosa (izbočena nosna pregrada, orlovski grbav nos, iskrivljen nos, nepravilnosti nosnog vrška i sl.).

Ukoliko se korisnici odluče za zahvat, slijedi fotografiranje i pohrana materijala u arhivu. Potrebno je učiniti predoperativnu laboratorijsku obradu te EKG. Na dan samog zahvata, korisnike detaljno pregleda specijalista anesteziolog i predlaže im se vrsta anestezije.

Zahvat traje između 40 i 80 minuta. Nakon prestanka anestezije postavlja se imobilizacija i tamponi u nosnu šupljinu. Potrebno je ostati u prostorima Poliklinike par sati nakon anestezije kako bi se omogućilo praćenje pacijenta. Za to vrijeme, medicinsko osoblje je konstantno na raspolaganju.

Nakon tri dana tamponi se odstranjuju potpuno bezbolno, brzo i učinkovito. Imobilizacija se odstranjuje nakon 7-10 dana. Kao i kod svakog drugog operativnog zahvata, javlja se otečenost te manji podljev ispod očiju koji se spontano povlače za par dana. Rizik vezan uz rinoplastiku općenito je minimalan, a kirurg će sa svakim korisnikom o tome razgovarati prije same operacije.

U skladu sa razvojem medicine u svijetu, te velikim napretkom u liječenju bolesti Poliklinika Leptir u svim segmentima ne zaostaje za najrenomiranijim inozemnim poliklinikama. Opremljena je sofisticiranom opremom koja osigurava visok stupanj samostalnosti u dijagnostici, liječenju i praćenju bolesti te mogušnošću obavljanja i najzahtjevnijih operativnih zahvata kod bolesti štitne žlijezde.

Visoko kvalificiran i uigran tim medicinskih profesionalaca sa dugogodišnjim stručnim radom u najzahtjevnijim bolničkim situacijama, te posebnom edukacijom i uspjesima u svjetskoj medicini, daje sigurnost svakom bolesniku u pristupu, načinu liječenja, rehabilitaciji i savjetovanju.

Svaki djelatnik poliklinike prošao je posebnu obuku za rad u poliklinici Leptir, i samim time aktivno pridonosi svojim ljudskim karakteristikama i profesionalnim sposobnostima.

Poliklinika Leptir
Ilica 253, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 3014 923
E-mail:
Web: http://www.poliklinika-leptir.hr

Detalji o partnerovom sjedištu:
POLIKLINIKA LEPTIR
Ilica 253, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 6 rata